فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش ساخت اکانت EA
EA

آموزش ساخت اکانت EA

مهدی داوری
انتشار در 6 آذر 1402

شرکت EA یا Electronic Arts یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی در جهان است که بازی‌های محبوبی مانند فیفا، Battlefield، The Sims و Mass Effect را منتشر کرده است. برای دسترسی به ویژگی‌های این بازی‌ها، به‌خصوص قابلیت‌های آنلاین، نیاز است تا اکانتEA داشته باشید. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا شما را با نحوه ساخت اکانت ea آشنا کرده و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، تا به راحتی بتوانید اکانت فیفا خود را بسازید پس با ما همراه باشید.

چگونه اکانت ea بسازیم؟

اگر قصد دارید تا اقدام به ساخت اکانت ea (یا همان Origin) برای ps5، xbox و کامپیوتر کنید، برای انجام این کار نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

پس از طی کردن این مراحل، می‌توانید به‌راحتی اقدام به ساخت اکانت ea کرده و از مزایا اکانت EA بهره‌مند شوید. موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما می‌توانید با طی کردن این مراحل نیز اقدام به ساخت اکانت اوریجین کرده و از این فروشگاه برای خرید بازی‌های مورد نظر خود اقدام کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از وب سایت وب گیفت، نگاهی به اموزش ساخت اکانت ea انداخته و بیان کردیم که چگونه با طی کردن این مراحل می‌توانید اقدام به ساخت اکانت اوریجین یا EA کرده و از مزایا داشتن اکانت الکترونیک آرتز بهره‌مند شوید.

منبع: wikihow.tech

تاریخ آخرین به روزرسانی: 7 دی 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

خیر، اکانت EA با اوریجین یکسان بوده و شما می‌توانید با ساخت EA از خدمات فروشگاه بازی اوریجین استفاده کنید.

شما می‌توانید برای ساخت اکانت EA، به سراغ وب سایت ea.com بروید و در بخش پروفایل بر روی گزینه روی Create Account کلیک کرده و برای ساخت اکانت EA اقدام کنید.

۵/
3
دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد