فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
آموزش خرید محصولات از وب گیفت
آموزش کار با وب گیفت

آموزش خرید محصولات از وب گیفت

نوید قادری
انتشار در 12 مهر 1402

فروشگاه وب گیفت به عنوان یکی از معبترترین سایت‌های ممکن، امکان خرید گیفت کارت به امن‌ترین و ارزان‌ترین شکل ممکن را محیا می‌کند تا امکان خرید بی‌دردسر برای کاربران ایرانی به وجود آید. وب گیفت به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال و پیشگام در حوزه فروش گیفت کارت در ایران، با متکی به تیم فوق‌العاده و با تجربه در این زمینه، محصولات مورد نظر شما را با ارزان‌ترین قیمت از منابع معتبر به فروش می رساند که بی‌شک می‌توان گفت وب گیفت، ارزان‌ترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران است. حال اگر پس از ثبت نام و احراز هویت در وب گیفت، نیازمند آموزش خرید محصولات مختلف از سایت هستید با این مطلب همراه ما باشید.

به صورت کلی وب گیفت 2 نوع محصول به فروش می رساند که شامل گیفت کارت یا ووچر کارت با مبلغ یا زمان مشخص خرید و شارژ اکانت یا فروش اکانت هستند که این محصولات در سایت وب گیفت به فروش می رسند. گیفت کارت ها پس از خرید شما برای شما ارسال می شوند که با توجه به بخش آموزشی که در وب گیفت قرار گرفته است، خودتان به راحتی می توانید آن را فعال سازی کنید. در ادامه روش های مختلف را به صورت کامل برای شما به صورت قدم به قدم توضیح می دهیم.

آموزش خرید گیفت کارت از وب گیفت

وب گیفت

انتخاب محصول وب گیفت

سبد خرید وب گیفت

انتخاب کارت بانکی وب گیفت

تکمیل سفارش وب گیفت

کد ووچر

تاریخ آخرین به روزرسانی: 5 آبان 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

شما می توانید از طریق درگاه های بانکی سراسر کشور و کیف پول وب گیفت، پرداخت خود را انجام دهید.

خیر، تمامی سفارش های وب گیفت باید از طریق کارت بانکی شخص احراز هویت شده انجام شود و امکان خرید با کارت بانکی دیگران وجود نخواهد داشت. همچنین شما باید کارت بانکی که قصد خرید با آن را دارید، در پنل کاربری وب گیفت اضافه نمایید و هنگام پرداخت نیز، کارت مورد نظر را انتخاب نمایید. درصورتی که کارت انتخاب شده با کارت وارد شده در درگاه پرداخت بانک مطابقت نداشته باشد، خرید شما کامل نخواهد شد.

خیر، تمامی فرایند خرید محصولات و تکمیل سفارش ها باید از طریق شخص احراز هویت شده انجام شود. لازم به ذکر است که مسئولیت در اختیار قرار دادن اکانت وب گیفت با شخص خریدار و احراز هویت شده خواهد بود و وب گیفت هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

زمان انجام و تهیه هر محصول در صفحه هر محصول مشخص شده است. به طور کلی سفارش‌ها بین ۳۰ دقیقه الی ۲۴ ساعت انجام می‌شود. همچنین محصولات که به صورت تحویل آنی هستند، بلافاصله پس از پرداخت موفق به شما تحویل داده می‌شود.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد