فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
آموزش ثبت نام و احراز هویت آنلاین در وب گیفت
آموزش کار با وب گیفت

آموزش ثبت نام و احراز هویت آنلاین در وب گیفت

نوید قادری
انتشار در 12 مهر 1402

احتمالا بارها شده که می‌خواهید از یک فروشگاه یا پلتفرم خارجی خرید کنید و در نهایت به هیچ نتیجه‌ای نرسید. با وجود اینکه انجام چنین خریدهایی می‌تواند فوق‌العاده به نفع ما باشد و کارهای‌مان را جلو بیندازد، به علت تحریم‌ها و محرومیت‌ها از این موهبت محروم می‌مانیم. به عبارتی دیگر، از آنجایی که کشور ما تحت تحریم‌های سختی قرار گرفته و از سوی سازمان‌ها و کشورهای مختلف به رسمیت شناخته نمی‌شود، امکان استفاده از بسیاری از خدمات پلتفرم‌های خارجی را از دست داد‌ه‌ایم.

حال وب گیفت به کمک شما آمده است تا با حل این مورد، به راحتی بتوانید محصولات مورد نظر خود را از پلتفرم های خارجی تهیه کنید. در این مقاله به آموزش ثبت نام و احراز هویت آنلاین در وب گیفت می پردازیم تا به راحتی بتوانید از سایت وب گیفت خرید خود را انجام دهید.

آموزش ثبت نام در وب گیفت

ثبت نام در وب گیفت

ثبت اطلاعات ثبت نام

کد فعال سازی در وب گیفت

آموزش احراز هویت آنلاین در وب گیفت

احراز هویت در وب گیفت

وارد کردن اطلاعات هویتی در وب گیفت

شماره ثابت

اضافه کردن کارت بانکی در وب گیفت

پذیرش قوانین وب گیفت

تکمیل مراحل احراز هویت در وب گیفت

لطفا در هنگام عکس به قوانین و نکات لازم برای ارسال عکس توجه کنید. پس از تایید کارشناسان ما امکان خرید بدون محدودیت از وب گیفت را خواهید داشت.

تاریخ آخرین به روزرسانی: 18 آذر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

برای ثبت نام در وب گیفت شماره تلفن همراه متعلق به خود، کد ملی، تاریخ تولد، شماره کارت بانکی که قصد خرید با آن را دارید و اطلاعات سکونت از شما دریافت می شود. لازم به ذکر است که کلیه اطلاعات نزد وب گیفت به صورت محرمانه نگهداری می شود.

بله شما برای خرید و ثبت نام از وب گیفت حتما باید دارای 18 سال سن باشید.

متاسفانه خیر، به دستور پلیس فتا شما باید قبل از خرید محصولات ما، احراز هویت انجام دهید تا اطلاعات هویتی شما در سامانه ما ثبت شود.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد