فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش ساخت اکانت بتل نت
بتل.نت

آموزش ساخت اکانت بتل نت

مهدی داوری
انتشار در 2 دی 1401

شرکت بلیزارد به‌عنوان یکی از شرکت‌های مشهور و معتبر در حوزه تولید بازی‌های ویدئویی سرویس خاصی را برای بازی‌های خود با نام بتل نت ایجاد کرده است. در واقع اگر قصد دارید تا به بازی‌های این شرکت دسترسی پیدا کرده، به‌روزرسانی‌های بازی‌های تولیدی شرکت بلیزارد را دانلود و یا به آخرین اخبار این شرکت دسترسی پیدا کنید، نیاز است تا اقدام به ساخت اکانت Battle.Net کنید. عمده‌ترین شهرت این سرویس به دلیل ارائه خدمات در زمینه بازی StarCraft 1، World of Warcraft و… است. همچنین به‌تازگی شاهد ادغام دو شرکت اکتیویژن و بلیزارد با یکدیگر هستیم. این مسئله باعث شده تا بازی‌های مختلف شرکت اکتیویژن چون Call of Duty: Warzone نیز به سرویس بتل نت اضافه شود و با عضویت در این سرویس می‌توانید به این بازی‌ها نیز دسترسی پیدا کنید. درصورتی‌که قصد دارید تا از سرویس بتل نت استفاده کنید، نیاز است تا اکانت خود را در پلتفرم ایجاد و از آن استفاده کنید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به نحوه ساخت اکانت بتل نت انداخته و در مورد نحوه انجام این کار توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم.

نکات بسیار مهم برای ساخت اکانت بتل نت که باید به آنها توجه داشته باشید.

نکات بسیار مهم برای ساخت اکانت بتل نت

پیش از آن که بخواهیم شما را با نحوه ساخت اکانت بتل نت آشنا کنیم، نیاز است تا به چند نکته بسیار مهم در مورد این سرویس توجه داشته باشید. در وهله اول به‌منظور نصب و استفاده از سرویس بتل نت نیازی به تغییر IP وجود ندارد. البته این مسئله به پارامترهای مختلفی وابسته است و این احتمال وجود دارد تا به دلایلی چون تحریم و یا فیلترینگ در آینده امکان دسترسی مستقیم به سرویس بتل نت فراهم نشود. موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید این است که سرویس بتل نت یک پلتفرم کاملاً قانونی است. به همین دلیل شما می‌توانید بدون نگرانی بازی‌های موردعلاقه خود را از طریق این پلتفرم دانلود و با خیال آسوده این عناوین را تجربه کنید.

آموزش ساخت گام‌به‌گام حساب و اکانت بتل نت

آموزش ساخت گام‌به‌گام حساب و اکانت بتل نت

درصورتی‌که قصد دارید تا اکانت بتل نت خود را به‌صورت قانونی ایجاد کنید، نیاز است تا در گام اول به سراغ وب‌سایت بلیزارد بیایید. https://us.battle.net آدرس رسمی وب‌سایت بلیزارد است که فرایند ساخت اکانت بتل نت از طریق آن انجام می‌شود. پس از ورود به این وب‌سایت باید در گوشه بالا سمت راست، روی گزینه My Account کلیک کنید یا وارد این لینک شوید.

سپس باید در پنل باز شده بر روی گزینه Create a Free Account کلیک کنید.

در صفحه باز شده باید در بخش اول کشور خود را انتخاب کنید. خوشبختانه در حال حاضر محدودیتی برای کاربران ایرانی در این بخش وجود ندارد و شما می‌توانید کشور Iran را در این بخش انتخاب کنید. سپس می‌توانید تاریخ تولد خود را وارد کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که سرویس بتل نت این امکان را به وجود آورده تا اگر بر روی مرورگر خود اکانت‌های مختلفی چون فیس‌بوک، اپل و یا گوگل دارید، از طریق این پلتفرم‌ها در بتل نت عضو شوید. درصورتی‌که قصد ندارید تا از این سرویس‌ها استفاده کنید، پس از واردکردن نام کشور و تاریخ تولید روی گزینه Continue کلیک کنید.

بتل نت

در صفحه بعدی باید نام و نام خانوادگی خود را در کادرهای ارائه شده وارد کرده و سپس بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

بتل نت

پس از انتخاب گزینه Continue  وارد صفحه دیگری خواهید شد و در این بخش نیاز است تا آدرس ایمیلی را برای حساب کاربری خود وارد کنید. همچنین این امکان از سوی بتل نت وجود دارد تا شما بتوانید در این بخش به‌صورت اختیاری شماره‌تلفن خود را وارد کنید، اما واردکردن این اطلاعات ضروری نیست. پس از آن ایمیل خود را وارد کردید، نیاز است تا بر روی گزینه Continue  کلیک کنید.

بتل نت

در صفحه بعدی نیاز است تا شرایط و قوانین بتل نت را مشاهده کرده و تیک تأیید این شرایط و قوانین را بزنید و بر روی گزینه Continue  کلیک کنید.

بتل نت

در بخش بعدی پلتفرم بتل نت از شما می‌خواهد تا کلمه عبوری را برای اکانت خود تنظیم کنید. به‌صورت اتوماتیک پلتفرم بتل نت پسورد شما را بررسی می‌کند و درصورتی‌که رمز عبور شما ضعیف باشد امکان رفتن به مرحله بعدی وجود ندارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که رمز عبور خود را به نحوی تأیید کنید که در آن از عدد، حروف و سمبل استفاده شود تا امنیت رمز عبورتان افزایش پیدا کند.

بتل نت

به‌منظور ایجاد حساب بتل نت و تفکیک اکانت‌ها از یکدیگر نیاز است تا ای دی خاص و یونیکی را برای حساب خود ایجاد کنید. ‌ای دی‌ها در پلتفرم بتل نت با نام BattleTag شناخته می‌شود. به دلیل آن که BattleTag اکانت شما باید یکتا باشد، به همین دلیل این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید یک نام تصادفی را برای حساب خود انتخاب کنید.

بتل نت وب گیفت

پس از آن که نام انتخابی برای حساب BattleTag  شما تأیید شود، اکانت بتل نت شما با موفقیت ساخته می‌شود. پس از ایجاد اکانت نیاز است تا پلتفرم بتل نت را دانلود کنید. برای انجام این کار باید روی دکمه آبی‌رنگ Download Blizzard Battle.net App کلیک کرده تا بتوانید کلاینت بتل نت را دانلود کنید.

پس از آن که اکانت شما با موفقیت ساخته شد، برای تأیید حساب خود نیاز است تا ایمیلی که از طرف بلیزارد برای شما ارسال می‌شود را تأیید و آن را وریفای کنید. پس از دریافت ایمیل نیاز است تا وارد آن شوید و بر روی گزینه Verify Now کلیک کنید تا اکانت شما تأیید شود.

بتل نت وب گیفت

درصورتی‌که اکانت خود را وریفای کرده و همچنین پلتفرم بتل نت را دانلود کردید باید بر روی آن کلیک کنید تا برنامه بتل نت اجرا شود. سپس باید محل نصب برنامه را مشخص کرده و منتظر باشید که فرایند دانلود و نصب این برنامه به‌صورت کامل انجام شود.

بعد از نصب پلتفرم بتل نت باید برای ورود به‌حساب خود ایمیل و رمز خود را وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه Log in کلیک کنید تا بتوانید وارد اکانت خود شوید. پس از لاگین کردن به‌حساب بتل نت خود می‌توانید وارد فضا این پلتفرم شوید و بازی‌های موردنظر را از این طریق دانلود و نصب کنید.

آموزش فعال‌سازی سی دی کی و گیفت کارت بتل نت

آموزش فعال‌سازی سی دی کی و گیفت کارت بتل نت

یکی از چالش‌هایی که کاربران پلتفرم بتل نت با آن مواجه هستند، آموزش فعال‌سازی سی دی کی و گیفت کارت بتل نت است. به‌منظور انجام این کار نیاز است تا پس از ورود به اکانت بتل نت خود به بخش Account Overview بروید.

سپس باید در بخش Redeem a Code سی دی کی و یا کد گیفت کارت بتل نت را وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه Redeem Code کلیک کنید تا بازی موردنظر به‌حساب شما اضافه شود و یا اکانتتان با استفاده از گیفت کارت شارژ شود. پس از تأیید کد وارد شده، پیغامی مبنی بر فعال شدن بازی و یا گیفت کارت را مشاهده خواهید کرد.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی آموزش ساخت اکانت بتل نت پرداخته و تلاش کردیم تا گام‌به‌گام شما را با چگونگی ساخت اکانت در این سرویس آشنا کنیم. درصورتی‌که قصد دارید تا به بازی‌های شرکت بلیزارد و یا اکتیویژن از طریق کامپیوتر خود دسترسی پیدا کنید، نیاز است تا حتماً عضو پلتفرم بتل نت شده و با نصب کلاینت این پلتفرم، به بازی‌های موردعلاقه خود دسترسی و آن‌ها را خریداری کنید.

منبع: gamecarddelivery

تاریخ آخرین به روزرسانی: 3 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

شما می‌توانید به‌صورت رایگان در پلتفرم Battle.net اکانت خود را ایجاد و سپس به بازی‌هایی مانند Hearthstone، StarCraft و یا Heroes of the Storm دسترسی پیدا کنید.

اگر می‌خواهید حساب بتل نت خود را حذف کنید، می‌توانید درخواستی برای حذف اطلاعات شخصی حساب خود ثبت کنید تا پلتفرم بتل نت اکانت شما را غیرفعال و حذف کند.

بله شما ممکن می‌توانید چندین حساب Battle.net داشته باشید و در صورت نیاز بین حساب خود جابه‌جا شوید و از این طریق بازی‌های مختلف این پلتفرم را با چندین اکانت تجربه کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد