فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
لیست کامل بازی های گیم پس [بروز رسانی شد]
ایکس باکس

لیست کامل بازی های گیم پس [بروز رسانی شد]

مهدی داوری
انتشار در 29 دی 1402

ایکس باکس گیم پس سرویس محبوب اشتراک بازی شرکت مایکروسافت است که هر ماه با اضافه کردن بازی های جدیدی به سرویس Game Pass، رضایت کاربرانی که سرویس اشتراک بازی را خریده اند را بیشتر می‌کند. در ادامه قصد داریم تا لیست کامل بازی های گیم پس برای تمامی کنسول ها از جمله سری اس و ایکس، ایکس باکس وان و بازی های Xbox Game pass برای کامپیوتر را به شما معرفی کنیم. پس با وب گیفت همراه باشید.

جدیدترین بازی‌های ایکس باکس گیم پس ماه ژانویه 2024

جدیدترین بازی‌های ایکس باکس گیم پس

شرکت مایکروسافت مثل هر ماه، در ماه دی سال 1402 در دو مرحله بازی‌های جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده است. اگر بخواهیم شما را با این بازی‌های جدید سرویس گیم پس در ماه ژانویه 2024 آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیشنهاد ما این است که حتماً این عناوین جذاب را بر روی گیم پس تجربه کنید.

لیست بازی های گیم پس برای کامپیوتر

نماد گیم پس در کنار لپ تاپ در حال اجرا بازی های گیم پس

تعداد قابل توجه بازی های گیم پس PC باعث می‌شود تا افرادی که پی سی گیمر بوده و به کنسول‌های شرکت ایکس باکس دسترسی ندارند، باز هم بتوانند با خرید اشتراک گیم پس PC، به این عناوین دسترسی پیدا کرده و با مبلغ بسیار کمی صدها بازی مختلف را تجربه کنید.

موضوع دیگری که در مورد لیست بازی های ایکس باکس گیم پس کامپیوتر باید به آن توجه داشته باشید این است که شرکت مایکروسافت، در ابتدا و اواسط هر ماه میلادی، لیست بازی های Xbox Game pass را بروزرسانی کرده و چند بازی مختلف را از لیست بازی‌ها حذف کرده و سپس برخی بازی‌های جدید را به این پلتفرم اضافه می‌کند.

لیست بازی های گیم پس برای ایکس باکس سری اس و ایکس

ایکس باکس سری اس در کنار نماد گیم پس

با شروع نسل نهم بازی‌های ویدئویی، شرکت ایکس باکس تصمیم گرفت تا این نسل را با دو کنسول آغاز کند. یکی از این کنسول‌ها ایکس باکس سری اس و کنسول دیگر ایکس باکس سری ایکس است. 

در این بین اگر شما کنسول‌های ایکس باکس سری اس یا سری ایکس را خریداری کنید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید با مبلغ بسیار کم، عضو سرویس ایکس باکس گیم پس کنسول شده و به تعداد بسیار زیادی بازی از این طریق دسترسی پیدا کنید. اگر بخواهیم شما را با لیست بازی های ایکس باکس گیم پس ایکس باکس سری اس آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

موضوع مهمی که در مورد بازی های Xbox Game pass کنسول باید به آن توجه داشته باشید این است که لیست این بازی‌ها در اول و وسط ماه تغییر پیدا می‌کند. همچنین به دلیل آن که کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس از قابلیت Back compatibility پشتیبانی می‌کند، اگر شما اقدام به خرید گیم پس کنسول کنید، می‌توانید در کنار بازی‌های نسل نهم، بازی‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس 360 و… را نیز بر روی کنسول خود نصب کرده و این عناوین را تجربه کنید.

همچنین اگر اقدام به خرید گیم پس نامحدود کنید، می‌توانید هم به بازی های گیم پس کنسول و هم به بازی های گیم پس کامپیوتر دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این مسئله، با خرید گیم پس التیمیت می‌توانید بازی‌های  را نیز تجربه کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت، شما را با تمامی بازی های Xbox Game pass آشنا کرده و به این سؤال بسیار مهم پاسخ دادیم که با خرید اشتراک گیم پس، به چه بازی‌هایی می‌توان دسترسی پیدا کرد. همان‌طوری که مشاهده کردید، تعداد بازی های گیم پس بسیار بالا بوده و گیمرها می‌توانند با پرداخت چند دلار در هر ماه، به صدها عنوان مختلف دسترسی پیدا کنند.

منبع: xbox.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 13 بهمن 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

گیم پس یک سرویس اشتراک بازی ویدئویی است که به گیمرها اجازه می‌دهد، تا با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه، به کتابخانه عظیمی از بازی‌های مختلف دسترسی پیدا کنند.

سه نوع اشتراک مختلف گیم پس وجود دارد که شامل گیم پس پی سی، گیم پس کنسول و گیم پس التیمیت می‌شود.

تعداد بازی های Xbox Game pass به نوع اشتراک شما وابسته است. با این حال اگر قصد دارید تا به تمامی عناوین گیم پس دسترسی پیدا کنید، نیاز است تا گیم پس التیمیت را خریداری کرده و در کنار آن یک کنسول نسل نهم و یک PC قدرتمند داشته باشید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد