فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آشنایی با سرویس استریم فیلم و سریال HBO Max
اچ بی او

آشنایی با سرویس استریم فیلم و سریال HBO Max

مهدی داوری
انتشار در 1 خرداد 1402

با رشد اینترنت در سراسر دنیا و افزایش قابل توجه سرعت اینترنت، شاهد فعالیت پلتفرم‌های مختلفی در حوزه سرویس های پخش و استریم فیلم و سریال هستیم. نتفلیکس، Hulu، آمازون پرایم و… تنها برخی از برترین سرویس‌هایی هستند که در این حوزه فعالیت می‌کنند. در این بین، یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های فعال در حوزه، HBO Max است. در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا نگاهی به اچ بی او مکس انداخته و به این سؤال پاسخ دهیم که سرویس HBO Max چیست؟ و چه پلن ها و مزایا هایی دارد.

سرویس HBO Max چیست؟

شبکه HBO Max

به منظور معرفی سرویس استریم فیلم و سریال HBO Max باید به این نکته اشاره کرد که این پلتفرم، یک سرویس استریم است که به‌عنوان زیر مجموعه شرکت Warner Bros Discovery فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با خرید اشتراک شبکه HBO Max، تقریباً به تمامی فیلم‌ها و سریال‌های HBO دسترسی پیدا کرده و همچنین در کاتالوگ این سرویس محتواهای مختلفی از محصولات شرکت برادران وارنر را مشاهده کنید.

یکی از مهم‌ترین مزایا این پلتفرم، تنوع بالا محتواهای موجود در سرویس استریم فیلم و سریال HBO Max است. شما می‌توانید در این پلتفرم بیش از 10000 ساعت محتوای مختلف را مشاهده کنید. همچنین با خرید اشتراک این سرویس، می‌توانید به Max Originals دسترسی پیدا کنید که محتواهای موجود در آن برای کل اعضا خانواده مناسب است.

اچ بی او مکس چند نوع پلن دارد

پلن های HBO

یکی از سؤالات مهمی که افراد به منظور خرید اشتراک شبکه HBO Max مطرح می‌کنند این است که این سرویس چه پلن‌هایی دارد؟ HBO Max در حال حاضر دارای دو سطح اشتراک است. یکی از این اشتراک‌ها طرح با تبلیغات و پلن دیگر آن بدون تبلیغات است.

شما می‌توانید مدل و پلن سرویس اچ بی او مکس با تبلیغات را با 9.99 دلار در ماه خریداری کنید. از سوی دیگر، برای خرید طرح بدون تبلیغات باید مبلغ بیشتر و در حدود 15.99 دلار در ماه پرداخت کنید. در کنار این مدل‌ها، شاهد اشتراک‌ها و پلن‌های دیگری نیز هستیم که به منظور معرفی این پلن‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. HBO Now

HBO Now یک سرویس پخش مستقل است که برای خرید اشتراک آن باید 14.99 دلار در ماه هزینه کنید. محتوای HBO Now با HBO Go یکسان است و در واقع تنها تفاوت بین این دو سرویس آن است که می‌توانید بدون داشتن اشتراک کابلی در HBO Now مشترک شوید. در واقع این تفاوت برای کاربرانی است که در کشورهای غربی زندگی می‌کنند و اگر قصد دارید تا در ایران، اشتراک اچ بی او مکس تنها نیاز است تا به سراغ نسخه با تبلیغات یا بدون تبلیغات این پلتفرم آمده و آن را خریداری کنید.

۲. HBO Max

اصلی‌ترین و کامل‌ترین پلن این سرویس، HBO Max است که با خرید اشتراک آن می‌توانید به‌صورت کامل از این سرویس استفاده کنید. همان‌طوری که بیان کردیم، امکان خرید اشتراک این سرویس به دو صورت با تبلیغات و بدون تبلیغات وجود دارد.

۳. HBO GO

HBO Go یک سرویس استریم است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به سریال‌ها و فیلم‌های HBO در رایانه، تبلت یا تلفن خود مشاهده کنید. البته باید به این نکته داشته باشید که پلن HBO Go در حال حاضر متوقف شده و پلن HBO Max با آن جایگزین شده است.

مزایا استفاده از سرویس HBO Max

مزایا استفاده از سرویس HBO Max

افرادی که قصد دارند تا اقدام به خرید اشتراک اچ بی او مکس کنند، یکی از سؤالات مهمی که مطرح می‌کنند این است مزایا HBO Max چیست و کاربرد HBO Max شامل چه مواردی می‌شود؟ از مهم‌ترین مزایا این سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همچنین اگر بخواهیم شما را با محبوب‌ترین سریال‌های موجود در سرویس HBO Max آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر قصد دارید تا هر یک از این سریال‌ها را مشاهده کنید، می‌توانید به سراغ اچ بی او مکس آمده و اشتراک این پلتفرم را خریداری کنید.

بر روی چه دستگاه‌هایی می‌توانیم به HBO Max دسترسی داشته باشیم؟

دستگاه های قابل پشتیبانی در HBO

یکی از سؤالات مهمی که افراد به منظور خرید اشتراک HBO Max مطرح می‌کنند این است که بر روی چه دستگاه‌هایی می‌توانیم به HBO Max دسترسی داشته باشیم؟ در راستای پاسخ به این سؤال باید گفت که شما می‌توانید پس از عضویت در سرویس اچ بی او مکس، شما می‌توانید این پلتفرم را بر روی تلفن‌ها و تبلت‌های اندرویدی، Android TV، Apple TV، کروم بوک‌ها، Chromecast، Fire TV، آیفون‌ها، iPad، iPod touch، رایانه‌های شخصی و مک، تلویزیون‌های هوشمند، کنسول‌های پلی استیشن، کنسول‌های ایکس باکس و… نصب و از آن استفاده کنید.

گیفت کارت HBO Max چیست؟

گیفت کارت HBO Max

پلتفرم HBO Max به نحوی است که شما می‌توانید برای خرید اشتراک آن، از گیفت کارت استفاده کنید. گیفت کارت‌ HBO Max در واقع یک کارت‌های هدیه دیجیتالی هستند که می‌توانید از آن برای خرید اشتراک HBO Max استفاده کنید. شما می‌توانید این گیفت کارت‌ها را از فروشگاه‌های مختلف خریداری و سپس از کد موجود بر روی این گیفت کارت‌ها برای خرید اشتراک HBO Max استفاده کنید.

چگونه اشتراک اچ بی او مکس را تهیه کنیم؟

اشتراک اچ بی او مکس

در صورتی که قصد دارید تا اشتراک سرویس استریم فیلم و سریال HBO Max را خریداری کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که به واسطه تحریم‌های مالی، کاربران ایرانی نمی‌توانند به‌صورت مستقیم اقدام به خرید اشتراک این سرویس کنند. در چنین شرایطی می‌توانید با کمک مجموعه‌های واسط این تحریم‌های مالی را دور بزنید و اقدام به خرید اشتراک HBO Max کنید.

یکی از برترین مجموعه فعال در این حوزه، فروشگاه وب گیفت است. شما می‌توانید از طریق این فروشگاه، به‌صورت ریالی اقدام به خرید اشتراک این سرویس کرده و سپس از شبکه HBO Max استفاده کنید.

شبکه HBO Max بهتر است یا نتفلیکس؟

شبکه HBO Max بهتر است یا نتفلیکس

پلتفرم‌ها و سرویس‌های نتفلیکس و HBO Max از محبوب‌ترین سرویس‌های فعال در حوزه استریم و پخش فیلم و سریال است. به‌صورت کلی نتفلیکس و HBO Max رقابت بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و همین موضوع باعث شده تا یکی از سؤالات مهمی که مطرح شود این است که شبکه HBO Max بهتر است یا نتفلیکس؟

معیار اچ‌بی‌او (HBO) نتفلیکس (Netflix)
سال تأسیس ۱۹۷۲ ۱۹۹۷
کشور مبدأ ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا
تعداد اشتراک‌ها بیش از ۱۳۰ میلیون اشتراک بیش از ۲۰۰ میلیون اشتراک
محتوای اصلی سریال‌ها، فیلم‌ها، مستندها سریال‌ها، فیلم‌ها، مستندها، انیمیشن‌ها
قابلیت دانلود بله بله

در پاسخ به این سؤال باید گفت که نتفلیکس فیلم‌ها و سریال‌های 4K بیشتری نسبت به HBO Max دارد، اما برای مشاهده ویدئوها با این کیفیت، باید پلن پرمیوم نتفلیکس را خریداری کنید.

از سوی دیگر نتفلیکس کاتالوگ بزرگ‌تری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی دارد، اما HBO Max دارای محتوای کلاسیک و انحصاری شرکت Warner Bros. Discovery است. HBO Max دارای یک پلن با تبلیغات است که ارزان‌تر از طرح‌های اولیه نتفلیکس است. بر این اساس می‌توان گفت که انتخاب بین این دو سرویس به ترجیحات شخصی شما، بودجه، نیاز و ویژگی‌های مدنظرتان وابسته است.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت به این سؤال پاسخ دادیم که سرویس HBO Max چیست؟ همان‌طوری که مشاهده کردید، پلتفرم HBO Max به دلیل آن که زیر مجموعه شرکت برادران وارنر است، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در کنار مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های تولیدی توسط HBO، به محتواهای تولیدی شرکت برادران وارنر نیز دسترسی پیدا کنید. همچنین به بررسی پلن های اشتراک و مزایا و مقایسه آن با سرویس نتفلیکس پرداختیم.

منابع:

تاریخ آخرین به روزرسانی: 12 مهر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

HBO Max یک سرویس استریم است که به‌عنوان زیر مجموعه شرکت Warner Bros Discovery فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با خرید اشتراک شبکه HBO Max، تقریباً به تمامی فیلم‌ها و سریال‌های HBO دسترسی پیدا کرده و محتواهای مختلفی از محصولات شرکت برادران وارنر را مشاهده کنید.

HBO Max در حال حاضر دارای دو سطح اشتراک است. یکی از این اشتراک‌ها طرح با تبلیغات و پلن دیگر آن بدون تبلیغات است. پلن سرویس اچ بی او مکس با تبلیغات 9.99 دلار در ماه قیمت دارد و طرح بدون تبلیغات آن نیز 15.99 دلار در ماه است.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد