فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
با سرویس فیلم و سریال هولو (Hulu) آشنا شوید
هولو

با سرویس فیلم و سریال هولو (Hulu) آشنا شوید

مهدی داوری
انتشار در 2 خرداد 1402

پلتفرم‌ها و سرویس‌های استریم فیلم و سریال در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و شما می‌توانید با استفاده از این پلتفرم‌ها، به‌صورت آنلاین به فیلم و سریال‌های روز دنیا دسترسی پیدا کرده و از این طریق محتواهای مورد علاقه خود را مشاهده کنید. یکی از برترین پلتفرم‌ها و سرویس‌های استریمینگ فیلم و سریال در این حوزه، هولو است. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا نگاهی به سرویس هولو (Hulu) انداخته و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

سرویس هولو چیست؟

سرویس استریمینگ هولو

اگر بخواهیم به این سؤال پاسخ دهیم که سرویس هولو چیست، باید گفت که Hulu یک سرویس استریم سریال و فیلم است که می‌توانید با خرید اشتراک آن، به این محتواها دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید به سرویس Hulu از طریق پلتفرم‌های مختلفی چون تلویزیون‌های هوشمند، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، رایانه‌های شخصی، مرورگر وب، کنسول‌های بازی و… دسترسی پیدا کرده و از این طریق فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را مشاهده کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این سرویس پخش آمریکایی بوده و اکثر سهام آن متعلق به شرکت والت دیزنی است. از مهم‌ترین محتواهایی که می‌توانید در سرویس استریم هولو مشاهده کنید می‌توان به سریال‌های روز دنیا، مستندها، فیلم‌های جذاب و جدید، فیلم‌های کلاسیک، کارتون برای کودکان، انیمه‌های جدید، برنامه‌های زنده و… اشاره کرد.

مزایا استفاده از سرویس استریم فیلم و سریال هولو

مزایا سرویس هولو

اگر بخواهیم شما را با مزایا سرویس Hulu آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در کنار این مزایا، یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پلتفرم Hulu دارای یک حالت آزمایشی رایگان است که به شما اجازه می‌دهد تا پیش از خرید اشتراک هولو بتوانید این سرویس را امتحان و در صورتی که علاقه‌مند بودید، بتوانید اشتراک این سرویس را خریداری کنید.

پلن‌های سرویس Hulu

پلن های HULU

پس از آن که به این سؤال پاسخ دادیم که سرویس هولو چیست، حال نیاز است تا در مورد انواع پلن‌ها و اشتراک‌های سرویس Hulu توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. سرویس Hulu دارای سه پلن مختلف است که می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود به سراغ گزینه مناسب آمده و اقدام به خرید اشتراک مناسب کنید. پلن‌های سرویس Hulu به شرح زیر است:

۱. طرح Hulu با تبلیغات

این طرح 5.99 دلار در ماه هزینه دارد و با خرید این اشتراک می‌توانید به تمامی محتواهای موجود در کاتالوگ و کتابخانه سرویس Hulu دسترسی پیدا کنید. البته با خرید این اشتراک، به منظور مشاهده محتواهای موردنظرتان نیاز است تا تبلیغات و آگهی‌های مختلفی را مشاهده کنید.

۲. طرح Hulu بدون تبلیغات

یکی دیگر از طرح‌ها و پلن‌های سرویس Hulu، 11.99 دلار در ماه قیمت دارد و با خرید اشتراک این سرویس می‌توانید به کل کتابخانه Hulu دسترسی پیدا کرده و بدون تبلیغات از این پلتفرم استفاده کنید.

۳. پلن Hulu + Live TV

یکی از کامل‌ترین پلن‌ها و طرح‌های سرویس هولو، پلن Hulu + Live TV است. این طرح 64.99 دلار در ماه هزینه دارد و شما می‌توانید با خرید این اشتراک به کل کتابخانه Hulu دسترسی پیدا کرده و همچنین به 75+ کانال تلویزیونی به‌صورت لایو دسترسی پیدا کرده و این محتواها را مشاهده کنید.

گیفت کارت Hulu چیست؟

درباره گیفت کارت Hulu

اگر قصد دارید تا اقدام به خرید اشتراک Hulu کنید، یکی از روش‌های انجام این کار، استفاده از گیفت کارت هولو است. شما می‌توانید کارت هدیه Hulu را از فروشگاه‌های مختلف خریداری کرده و یا با مراجعه به وب سایت hulu.com/gift و وارد کردن کد گیفت کارت اقدام به ردیم کردن کارت هدیه کنید.

به‌صورت کلی گیفت کارت‌های هولو به نحوی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها اشتراک این سرویس را به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید. این در حالی است که مهم‌ترین کاربرد گیفت کارت‌های Hulu در داخل کشور، برای دور زدن تحریم‌های مالی است که علیه کاربران ایرانی اعمال شده است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت Hulu این تحریم‌ها را دور زده و به‌راحتی اشتراک این سرویس را خریداری کنید.

از کجا اشتراک هولو بخریم؟

شیوه خرید اشتراک هولو

اگر قصد دارید تا اشتراک هولو را خریداری کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که به واسطه تحریم‌های مالی، کاربران داخل کشور نمی‌توانند به‌صورت مستقیم اشتراک هولو را خریداری کنند. در چنین شرایطی شما می‌توانید با کمک مجموعه‌های واسط اقدام به دور زدن تحریم‌های مالی کنید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، فروشگاه وب گیفت است. شما می‌توانید از طریق فروشگاه وب گیفت به‌صورت ریالی و با قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه اشتراک هولو را خریداری و از این سرویس استفاده کنید.

هولو بهتر است یا نتفلیکس؟

مقایسه هولو و نتفلیکس

هولو و نتفلیکس جز برترین سرویس‌های پخش و استریم فیلم و سریال هستند. در این بین یکی از سؤالات مهمی که افراد مطرح می‌کنند این است که هولو بهتر است یا نتفلیکس؟ به منظور مقایسه سرویس هولو و سرویس نتفلیکس (Netflix) باید به این نکته اشاره کرد که هر دو این پلتفرم‌ها دارای تنوع بالایی از محتواهای مختلف دارند. در این بین اما اگر به دنبال سرویسی هستید که از طریق آن بتوانید به‌صورت زنده شبکه‌های تلویزیونی مختلف را مشاهده کنید، می‌توانید به سراغ Hulu آمده و از این سرویس استفاده کنید.

ویژگی هولو نتفلیکس
محتوا فیلم‌ها و سریال‌ها فیلم‌ها و سریال‌ها
محدودیت جغرافیایی بله، در برخی مناطق محدودیت دارد خیر، در بیشتر مناطق قابل دسترس است
قیمت اشتراک‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت اشتراک‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت
کیفیت تصویر تا 1080p (Full HD) تا 4K (Ultra HD)
پشتیبانی از زبان فارسی بله بله
زیرنویس و دوبله برخی از محتواها دارای زیرنویس و دوبله برخی از محتواها دارای زیرنویس و دوبله
طرفداران و مخاطبان بیشتر در ایران جهانی

از سوی دیگر اما نتفلیکس دارای گسترده‌ترین انواع فیلم و سریال‌های قدیمی است، این در حالی است که Hulu Plus مجموعه بزرگ‌تری از برنامه‌های تلویزیونی جدید و مینی‌سریال‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت، نگاهی به سرویس Hulu انداخته و به این سؤال پاسخ دادیم که سرویس هولو چیست؟ پس از بررسی موارد گفته شده، از جمله پلن ها و مزایا و مقایسه با سایر سرویس های فیلم و سریال در این مطلب می‌توانید با دانش کافی اقدام به خرید اشتراک این سرویس کنید. همان‌طوری که بیان کردیم، برای کاهش هزینه‌های خود، می‌توانید به سراغ اشتراک با آگهی هولو آمده و از این طریق هم اشتراک این سرویس را خریداری و هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید به سراغ پلن با آگهی آن بیایید.

منبع: androidauthority.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 4 مهر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

Hulu یک سرویس استریم سریال و فیلم است که می‌توانید با خرید اشتراک این پلتفرم، به این محتواها دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید به سرویس Hulu از طریق پلتفرم‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و از این طریق فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را مشاهده کنید.

سرویس هولو دارای پلن با تبلیغات، پلن بی تبلیغات و پلن Hulu + Live TV است. شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود به سراغ پلن مناسب آمده و از آن استفاده کنید.

یکی از برترین فروشگاه‌های واسط که می‌توانید از طریق آن اشتراک هولو را در داخل کشور و به‌صورت ریالی خریداری کنید، مجموعه وب گیفت است.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد