فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش ساخت اکانت اسکایپ
اسکایپ

آموزش ساخت اکانت اسکایپ

مهدی داوری
انتشار در 2 فروردین 1402

Skype یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تماس صوتی و تصویری در سراسر جهان است. این ابزار ارتباطی بسیار ساده و قابل استفاده است و به شما امکان می‌دهد با دوستان، خانواده و همکاران خود در سراسر جهان در ارتباط باشید. اما برای استفاده از برنامه اسکایپ، باید یک حساب کاربری داشته باشید. در این مقاله، به شما نحوه ساخت اکانت اسکایپ را به طور کامل آموزش می‌دهیم. پس با ما همراه باشید تا با مراحل درست کردن حساب کاربری Skype آشنا شوید و به راحتی با دوستان، خانواده و همکاران خود ارتباط برقرار کنید.

نحوه ساخت اکانت اسکایپ در گوشی یا تبلت

شیوه درست کردن اکانت اسکایپ در گوشی یا تبلت

درصورتی‌که قصد دارید تا اکانت اسکایپ را بر روی گوشی یا تبلت خود ایجاد کنید نیاز است تا در گام اول باید به نصب اسکایپ روی گوشی بپردازید، اگر آیفون دارید، می‌توانید اسکایپ را در اپ استور و یا اگر گوشی اندرویدی دارید می‌توانید از طریق فروشگاه Google Play این اپلیکیشن را بر روی آن نصب کنید.

پس از نصب این برنامه از شما خواسته می‌شود تا وارد اکانت خود شوید. اگر حساب اسکایپ ندارید، باید روی گزینه Create one! کلیک کنید.

در این بخش از شما خواسته می‌شود تا یک شماره‌تلفن یا آدرس ایمیل را برای ایجاد حساب کاربری‌تان وارد کنید. توصیه می‌کنیم از آدرس ایمیل خود استفاده کنید، زیرا این ساده‌ترین راه برای تایید حساب شما است.

در بخش بعدی از شما درخواست می‌شود تا رمز عبوری را برای اکانت خود وارد کنید.

در این بخش از شما خواسته می‌شود تا نام خود و برخی جزئیات دیگر را وارد کنید. وارد کردن این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا سایر بتوانند شما را در اسکایپ پیدا کنید.

در مرحله بعدی، باید حساب Skype خود را از طریق ایمیل تأیید کنید. به‌منظور انجام این کار پیشنهاد می‌شود تا وارد ایمیل خود شوید. از طرف مایکروسافت یک ایمیل حاوی کد 4 رقمی برای شما ارسال می‌شود که باید آن را در برنامه Skype وارد کنید.

پس از وارد کردن این کد 4 رقمی، برای اطمینان از این که شما یک شخص واقعی هستید، باید تستی را رد کنید که مشخص می‌کند شما ربات نیستید و به‌عنوان یک کاربر واقعی قصد ساخت اکانت دارید. پس از انجام این کار حساب شما ساخته می‌شود.

سپس دستگاهتان از شما می‌پرسد که آیا قصد دارید تا دسترسی به دوربین و میکروفون را به اسکایپ دهید یا خیر. برای این که بتوانید تماس ویدیویی برقرار کنید، نیاز است تا روی Allow کلیک کنید.

ساخت اکانت اسکایپ در کامپیوتر و لپ‌تاپ

آموزش ایجاد حساب کاربری اسکایپ در کامپیوتر و لپ‌تاپ

درصورتی‌که قصد دارید تا اقدام به درست کردن حساب کاربری Skype در کامپیوتر و لپ‌تاپ کنید، نیاز است تا در گام اول اپلیکیشن اسکایپ را بر روی دستگاه خود نصب کنید. نکته مهمی که به‌منظور نصب اسکایپ در دستگاه‌هایی چون کروم بوک‌ها دارید، نیاز است تا از طریق فروشگاه Google Play در دستگاه کروم بوک برنامه اسکایپ را نصب و از آن استفاده کنید.

از سوی دیگر، اگر قصد دارید تا اسکایپ را بر روی دستگاه‌های ویندوزی و مک نصب کنید، می‌توانید از طریق وب‌سایت اسکایپ این کار را انجام دهید. پس از ورود به سایت اسکایپ نیاز است تا بر روی گزینه Download Skype کلیک کنید. سپس باید روی فلش رو به پایین در کنار گزینه Download for Mac کلیک کنید، با انجام این کار گزینه‌های دانلود اپلیکیشن به شما نشان داده می‌شود. در این بخش باید مشخص کنید که قصد دارید اسکایپ را بر روی چه دستگاهی نصب کنید.

شما باید روی نام سیستم‌عاملی که رایانه یا لپ‌تاپ شما از آن استفاده می‌کند کلیک کنید. اگر از یک محصول اپل استفاده می‌کنید، نیاز است تا اسکایپ را برای مک دانلود کنید. اگر از لپ‌تاپ یا رایانه‌های دیگری استفاده می‌کنید، احتمالاً سیستم‌عامل شما ویندوز است. با انتخاب گزینه مناسب اپلیکیشن اسکایپ شروع به دانلود در دستگاه شما می‌کند.

در برخی از دستگاه‌ها، از جمله سیستم‌عامل مک، ممکن است از شما خواسته شود که آیا اجازه دانلود Skype را می‌دهید یا خیر. برای انجام این کار باید روی گزینه Yes کلیک کنید. پس از اتمام دانلود، روی نماد Skype در برنامه‌های خود کلیک کنید تا شروع به ایجاد حساب کاربری خود کنید. پس از انجام این کار نیاز است تا اکانت اسکایپ خود را از طریق لپ‌تاپ و کامپیوتر ایجاد کنید. اگر یک حساب کاربری Skype ندارید و قصد دارید تا اکانت جدیدی ایجاد کنید، باید روی گزینه Create One! کلیک کنید.

برای ایجاد حساب کاربری باید یک شماره‌تلفن یا آدرس ایمیل وارد کنید.

پس از وارد کردن این اطلاعات باید یک رمز عبور برای اکانت خود انتخاب کنید.

سپس باید نام خود و برخی جزئیات دیگری که از شما خواسته می‌شود را وارد کنید.

پس از وارد کردن این اطلاعات باید حساب خود را از طریق ایمیل تأیید کنید. به‌منظور انجام این کار باید وارد ایمیل خود شوید. مایکروسافت به‌منظور تایید حساب یک ایمیل حاوی کد 4 رقمی برای شما ارسال می‌شود. کد دریافتی را باید در صفحه و کادر مشخص شده وارد کنید.

همچنین باید حساب خود را با وارد کردن کاراکترهای فونت غیر معمول روی صفحه تأیید کنید.

نحوه برقراری تماس تصویری در اپلیکیشن Skype

نحوه برقراری تماس تصویری در اپلیکیشن Skype

درصورتی‌که قصد دارید تا از طریق اپلیکیشن اسکایپ اقدام به برقراری تماس تصویری کنید، نیاز است تا در ابتدا روی دکمه Contacts در اپلیکیشن اسکایپ کلیک کنید. پس از انجام این کار لیستی از مخاطبین خود را مشاهده خواهید کرد. به‌منظور برقراری تماس باید روی نام شخصی که می‌خواهید با او تماس ویدئویی برقرار کنید، کلیک کرده و سپس روی نماد دوربین ویدئویی در گوشه سمت راست بالای صفحه وجود دارد بزنید تا تماس تصویری با شخصی که انتخاب کرده‌اید شروع شود.

البته لازم به ذکر است که اپلیکیشن اسکایپ امکان تماس صوتی به صورت مستقیم به خطوط تلفنی را نیز می‌دهد که برای استفاده از این خدمات، باید در ابتدا با استفاده از خرید گیفت کارت Skype حساب کاربری خود را شارژ کنید.

سخن پایانی

در این مطلب نگاهی به آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اسکایپ (Skype) و بیان کردیم که چگونه می‌توانید با استفاده از کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و یا گوشی خود اکانت اسکایپ را ایجاد و از این پیام‌رسان استفاده کنید. توجه به موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌سرعت مراحل درست کردن حساب کاربری Skype را طی و از این طریق از اپلیکیشن اسکایپ استفاده کنید.

منبع: support.skype.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 20 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

اسکایپ اپلیکیشنی است که با استفاده از آن شما می‌توانید با دوستان و خانواده خود تماس ویدئویی برقرار کنید. در واقع این اپلیکیشن یک روش عالی برای چت کردن و برقراری ارتباط تصویری است.

بله شما می‌توانید به‌صورت رایگان در اپلیکیشن اسکایپ ثبت‌نام و از آن استفاده کنید. البته این امکان وجود دارد تا بتوانید با پرداخت هزینه، از طریق اسکایپ با تلفن ثابت در سراسر جهان تماس بگیرید. به‌منظور انجام این کار باید اسکایپ خود را شارژ کنید.

شما می‌توانید از طریق هر دستگاهی که به اینترنت متصل می‌شود در اسکایپ ثبت‌نام کرده و سپس به‌راحتی از این اپلیکیشن استفاده کنید.

دیدگاه‌ها (2) آخرین نظرات کاربران
حمید درویشی
12 دی 1402

ضمن تشکر از راهنمایی شما بنظرم اسکایپ یکی ازبهترین پلتفرمهاست و امکانات خوبی برای اشتراک گذاری مطالب و فایلهای صوتی در اختیارمدرس قرارمیدهدو نویز وقطعی ندارد.

وب گیفت
پشتیبانی
در پاسخ به حمید درویشی
14 بهمن 1402

سلام بله دقیقا. در کنار اسکایپ گوگل میت هم ابزار مناسبی هست.

افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد