فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
گیفت کارت روبلاکس چیست؟
روبلاکس

گیفت کارت روبلاکس چیست؟

مهدی داوری
انتشار در 15 فروردین 1402

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین که در سال‌های اخیر گیمرهای بسیار زیادی جذب آن شدند، بازی روبلاکس است. در واقع در جهان روبلاکس گیمرها می‌توانند در کنار هم بازی‌های مختلف را تجربه کرده و از این طریق لحظات فوق‌العاده‌ای را تجربه کنند.

که در پلتفرم بازی چند نفره و تعاملی برای استفاده از امکانات ویژه و خرید درون برنامه ای، نیاز به پول مخصوص بازی Roblox، یعنی ارز مجازی Robux یا روباکس دارید که به واسطه تحریم های ممکن، تنها را تهیه آن در ایران استفاده از گیفت کارت روبلاکس است که در ادامه به بررسی بیشتر کارت هدیه Roblox و مزایا و شیوه استفاده از آن خواهیم پرداخت.

کارت هدیه Roblox به شما امکان خرید بازی و آیتم های داخل بازی را می‌هد.

گیفت کارت روبلاکس چیست؟

گیفت کارت روبلاکس یک کارت هدیه است که به کاربران امکان می‌دهد اعتبار حساب خود در بازی روبلاکس را شارژ کنند.  و نسبت به تهیه پول روباکس (Robux) اقدام کنند. با استفاده از گیفت کارت Roblox، کاربران می‌توانند به سادگی و با اطمینان از امنیت پرداخت، اعتبار را به حساب خود اضافه کنند و به بازی‌های مختلف روبلاکس دسترسی پیدا کنند.

گیفت کارت بازی روبلاکس به صورت فیزیکی و الکترونیکی در دسترس است. کارت‌های فیزیکی، شامل یک کد برای وارد کردن در صفحه پرداخت هستند و در فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که گیفت کارت روبلاکس پذیرش می‌کنند، قابل خریداری هستند، اما نه در ایران. همچنین، گیفت کارت الکترونیکی نیز برای خرید آنلاین در دسترس است. که به راحتی می‌توانید از فروشگاه گیفت کارت وب گیفت تهیه کنید.

استفاده از گیفت کارت روبلاکس به کاربران امکان می‌دهد که از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه‌ای که به طور معمول در برخی مواقع از سوی روبلاکس ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند و در نتیجه، هزینه خرید بازی‌های روبلاکس را کاهش دهند.

اینفوگرافی کاربرد گیفت کارت Roblox
اینفوگرافی کاربرد گیفت کارت روبلاکس

کاربرد کارت هدیه Roblox

شما می‌توانید از کارت‌های هدیه روبلاکس برای انجام کارهای مختلفی استفاده کنید. از مهم‌ترین کاربرد کارت هدیه Roblox می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این ویژگی‌های جذاب باعث شده تا گیفت کارت بازی Roblox محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و بسیاری از افراد به سراغ این کارت‌های هدیه آمده و از آن استفاده کنند.

شیوه وارد کردن کد گیفت کارت روبلاکس

شیوه وارد کردن کد گیفت کارت روبلاکس

پس از ساخت اکانت بازی روبلاکس، شما می‌توانید نسبت به فعال سازی گیفت کارت روبلاکس اقدام کنید. باید گفت که به‌صورت کلی اصلاح وارد کردن و استفاده از گیفت کارت، ردیم است. در همین راستا به منظور ردیم گیفت کارت روبلاکس نیاز است تا گام‌های زیر را طی کنید:

وب سایت وارد کردن کد گیفت کارت روبلاکس

در صورتی که پس از وارد کردن کد گیفت کارت، با ارور مواجه شدید. نیاز است تا دوباره کد گیفت را چک کرده و حواستان به اعداد 0 یا 1 باشد که ممکن است با O و I اشتباه گرفته شود یا برعکس. با توجه به این موارد می‌توانید به‌راحتی اقدام به ردیم گیفت کارت روبلاکس کنید. پس از شارژ شدن اکانت خود، می‌توانید برای استفاده از اعتبارتان روی گزینه Use Credit کلیک کنید.

چرا گیفت کارت روبلاکس بخریم؟

چرا گیفت کارت روبلاکس بخریم؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که کاربران پس از بررسی مفهوم گیفت کارت روبلاکس چیست؟ مطرح می‌کنند این است که چرا باید از گیفت کارت روبلاکس استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که در کنار تمامی مزایایی که خرید و استفاده از گیفت کارت روبلاکس دارد، شما می‌توانید از این کارت‌های هدیه برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کنید.

به دلیل آن که علیه گیمرهای ایرانی تحریم‌های مالی وجود دارد، گیمرها در داخل کشور نمی‌توانند به‌صورت ریالی و با استفاده از کارت‌های بانکی اقدام به شارژ حساب خود کنند. در چنین شرایطی شما می‌توانید برای از بین بردن این محدودیت‌ها از گیفت کارت استفاده کنید. در واقع یکی از کاربرد های کارت هدیه Roblox این است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی خود، از گیفت کارت‌های روبلاکس برای شارژ حساب خود استفاده کنند.

از کجا گیفت کارت Roblox بخریم؟

از کجا گیفت کارت Roblox بخریم؟

در صورتی که قصد دارید تا از گیفت کارت روبلاکس استفاده کنید، نیاز است تا اقدام به خرید گیفت کارت روبلاکس کنید. به‌صورت کلی برای آن که بتوانید در داخل کشور و به‌صورت ریالی اقدام به خرید این گیفت کارت‌ها کنید، نیاز است تا از مجموعه‌های فعال در این حوزه کارت هدیه روبلاکس را خریداری کنید.

یکی از برترین مجموعه‌هایی که در این حوزه فعال است، فروشگاه وب گیفت بوده که شما می‌توانید از طریق این مجموعه گیفت کارت‌های روبلاکس را خریداری کنید. مجموعه وب گیفت، گیفت کارت‌های روبلاکس را با اعتبارهای مختلفی به فروش می‌رساند. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا بتوانید متناسب با نیاز و بودجه خود، اقدام به خرید گیفت کارت روبلاکس با اعتبار مناسب کرده و از آن استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت به این سؤال مهم پاسخ دادیم که گیفت کارت روبلاکس چیست؟ و چه کمک به شما در خرید آیتم های داخل بازی و واحد پولی بازی Roblox یعنی روباکس می‌کند و همچنین به بررسی مزایا و کاربرد کارت هدیه Roblox و شیوه وارد کردن کارت هدیه پرداختیم.

منبع: quora.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 5 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

گیفت کارت‌های روبلاکس در واقع کارت‌ها هدیه‌ای هستند که از طریق آن می‌توانید اکانت خود را شارژ و بدون استفاده از کارت‌های بانکی، به‌راحتی اقدام به شارژ حساب روبلاکس خود کنید.

شما می‌توانید در داخل کشور، بدون مشکل از گیفت کارت روبلاکس استفاده کرده و از این طریق اکانت خود را شارژ کنید.

برای استفاده از گیفت کارت روبلاکس باید وارد وب سایت روبلاکس شده و سپس وارد اکانتتان شوید. در گام بعدی باید به صفحه https://www.roblox.com/NewLogin?ReturnUrl=%2fredeem بروید و در کادر مشخص شده، کد گیفت کارت را وارد و روی دکمه Redeem کلیک کنید .

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد