فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فرق گیفت کارت اپل آمریکا و انگلیس
اپل

فرق گیفت کارت اپل آمریکا و انگلیس

مهدی داوری
انتشار در 29 اسفند 1402

گیفت کارت‌های اپل، هدیه‌ای محبوب و جذاب برای علاقه مندان محصولات و خدمات این شرکت هستند. اما اگر قصد خرید گیفت کارت اپل را دارید، ممکن است با انواع مختلفی از گیفت کارت اپل مواجه شوید که دو نوع رایج آن گیفت کارت‌های آمریکا و انگلیس است. اگر نمی‌دانید که فرق گیفت کارت اپل آمریکا و انگلیس چیست، با ما در این مطلب از وب سایت تکنوسان مگ همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

مهم‌ترین تفاوت بین گیفت کارت اپل آمریکا و انگلیس

دو گیفت کارت اپل آیتونز ریجن آمریکا و انگلیس

به‌صورت کلی تفاوت خیلی زیادی بین گیفت کارت اپل آمریکا و انگلیس وجود ندارد، با این حال اگر بخواهیم شما را با مهم‌ترین تفاوت بین این کارت‌های هدیه آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. ریجن استفاده

اولین و مهم‌ترین تفاوت، ریجن قابل استفاده کارت است. گیفت کارت‌های آمریکا فقط در اکانت‌هایی که ریجن آن‌ها آمریکا است، قابل استفاده بوده و در صورتی که ریجن اکانت شما متفاوت باشد، نمی‌توانید از این کارت هدیه استفاده کنید. در مقابل، گیفت کارت‌های انگلیس تنها در ریجن‌های بریتانیا قابل استفاده هستند.

2. واحد پول

یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که بین گیفت کارت اپل آمریکا و انگلیس وجود دارد، در واحد پول داخل کارت هدیه است. گیفت کارت‌های آمریکا دارای واحد پول دلار آمریکا (USD) و گیفت کارت‌های انگلیس دارای اعتبار پوند انگلیس  (GBP)است.

3. قیمت

از دیگر تفاوت‌های بین گیفت کارت اپل آمریکا و انگلیس می‌توان به قیمت آن اشاره کرد. قیمت گیفت کارت‌های این ریجن‌ها با توجه به نرخ ارز و قیمت دلار و پوند در داخل کشور می‌تواند متفاوت باشد.

4. محتوا

مهم‌ترین تفاوتی که در زمان خرید گیفت کارت اپل انگلیس و آمریکا باید به آن توجه داشته باشید، محتوا قابل دسترس است. به‌صورت کلی محتوای موجود در اپ استور و آیتونز در هر دو ریجن انگلیس و آمریکا ممکن است کمی با یکدیگر متفاوت باشد. به عنوان مثال، ممکن است برخی برنامه‌ها و فیلم‌ها فقط در یکی از دو کشور قابل دسترسی باشند. در چنین شرایطی با خرید ریجن دیگر و تغییر منطقه اکانت خود، نمی‌توانید به این محتواها دسترسی پیدا کنید.

بین گیفت کارت اپل آمریکا و انگلیس کدام مناسب است؟

گیفت کارت اپل که کنار آن دو پرچم آمریکا و انگلیس قرار دارد

انتخاب بین گیفت کارت آمریکا و انگلیس به نیاز شما بستگی دارد. اگر قصد استفاده از گیفت کارت اپل را با اعتبار دلاری دارید، باید گیفت کارت آمریکا را انتخاب کنید. از سوی دیگر اما اگر می‌خواهید از گیفت کارت با اعتبار پوند انگلستان استفاده کنید، گیفت کارت انگلیس مناسب‌تر خواهد بود.

پیشنهاد ما این است که حتما قبل از خرید گیفت کارت، منطقه استفاده و واحد پول آن را به دقت بررسی کنید. همچنین به نرخ ارز بین دلار و پوند توجه کنید تا بتوانید کارت مناسب را با قیمت مناسب‌تر خریداری کنید. در صورتی که به دنبال محتوا خاصی هستید تا آن را خریداری کنید، حتما بررسی کنید که محتوا مورد نظر شما در کدام ریجن قرار دارد. در نهایت نیز از معتبر بودن فروشگاه یا وب سایتی که از آن گیفت کارت می‌خرید، اطمینان حاصل کنید.

بهترین روش خرید گیفت کارت اپل آمریکا و انگلیس

لوگوی اپل در کنار لوگوی وب گیفت

اگر قصد دارید تا به‌صورت ریالی و با کمترین قیمت اقدام به خرید گیفت کارت اپل آمریکا و انگلیس کنید، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی وب گیفت این کارت‌های هدیه را خریداری کنید. ما در مجموعه وب گیفت انواع کارت‌های هدیه اپل را در ریجن‌های مختلف به فروش می‌رسانیم تا شما بتوانید متناسب با نیاز خود این کارت‌های هدیه را خریداری کرده و از این گیفت کارت استفاده کنید.

جمع بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت شما را با فرق گیفت کارت اپل آمریکا و انگلیس آشنا کردیم. همان طوری که مشاهده کردید، گیفت کارت‌های اپل ریجن آمریکا و انگلیس از نظر عملکردی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. انتخاب بین این دو نوع کارت به ریجن اکانت شما، واحد پول مورد نظرتان و محتوایی که قصد خرید آن را در فروشگاه‌های سرویس اپل دارید، بستگی دارد. با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید گیفت کارت مناسب را بین دو ریجن آمریکا و انگلیس برای خود یا عزیزان‌تان انتخاب کنید.

منبع: mygiftcardsupply.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 29 اسفند 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

خیر روش استفاده از ریجن گیفت کارت اپل آمریکا و انگلیس متفاوت نبوده و به یک شکل می‌توانید از این گیفت کارت‌ها استفاده کنید.

در گیفت کارت اپل آمریکا شاهد اعتبار دلاری و در گیفت کارت اپل انگلیس شاهد اعتبار پوند انگلیس هستیم.

در صورتی که قصد خرید گیفت کارت اپل آمریکا و انگلیس را دارید، می‌توانید این کارت‌های هدیه را از طریق سایت وب گیفت خریداری کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد