فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
گیمرها بیشتر کدام گیفت کارت‌ها را می‌خرند؟
مقالات گیفت کارت

گیمرها بیشتر کدام گیفت کارت‌ها را می‌خرند؟

مهدی داوری
انتشار در 10 فروردین 1403

گیفت کارت‌ها به کارت‌های هدیه‌ای گفته می‌شود که می‌توانید از آن برای خرید و فعال سازی سرویس‌های مختلف استفاده کنید. گیفت کارت‌ها می‌توانند یک هدیه جذاب برای گیمرها باشد. با این حال یکی از سوالاتی که مطرح می‌شود این است که گیمرها بیشتر کدام گیفت کارت‌ها را خریداری می‌کنند.

در همین راستا در این مطلب از وب سایت وب گیفت قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم، پس با ما همراه باشید.

محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها برای گیمرها

چند نمونه گیفت کارت بازی در کنار هم

از محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها برای گیمرها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. گیفت کارت استیم

استیم یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های فروش بازی‌های دیجیتال است. برای خرید بازی از استیم می‌توانید از گیفت کارت‌ استیم استفاده کنید. این گیفت کارت‌ها در سراسر دنیا قابل استفاده بوده و به گیمرها این امکان را می‌دهند تا بتوانند اکانت استیم خود را شارژ کرده و از بین هزاران بازی مختلف، بازی مورد علاقه خود را خریداری کنند.

2. گیفت کارت پلی استیشن

کنسول‌های پلی استیشن از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی در دنیا هستند و شما می‌توانید برای انجام تراکنش‌های مالی در کنسول خود، از گیفت کارت‌ پلی استیشن استفاده کنید. این گیفت کارت‌ها محبوبیت بالایی دارند. شما می‌توانید از این گیفت کارت‌ها برای خرید بازی‌ها، محتوای درون بازی و اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس استفاده کنید.

3. گیفت کارت ایکس باکس

کنسول‌های ایکس باکس نیز از دیگر کنسول‌های محبوب دنیا هستند. این گیفت کارت‌ها به عنوان یک هدیه مناسب برای گیمرهای ایکس باکس شناخته می‌شوند. شما می‌توانید از این گیفت کارت‌های ایکس باکس برای خرید بازی‌ها، محتوای درون بازی و اشتراک ایکس باکس گیم پس استفاده کنید.

4. گیفت کارت گوگل پلی

فروشگاه گوگل پلی، فروشگاه رسمی اندروید است. شما می‌توانید از گیفت کارت‌های گوگل پلی برای خرید بازی‌ها و محتوای درون بازی در سیستم عامل اندروید استفاده کنید. علاوه بر بازی‌ها، می‌توانید از گیفت کارت‌ گوگل پلی برای خرید برنامه‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و موسیقی در فروشگاه گوگل پلی نیز استفاده کنید.

5. گیفت کارت اپل

اگر از گوشی‌های آیفون برای بازی کردن استفاده کنید، نیاز است تا بازی‌های مورد علاقه خود را از طریق اپل استور خریداری کنید. برای انجام این کار می‌توانید از گیفت کارت‌ اپل استفاده کرده و با این کارت‌های هدیه برای خرید بازی‌ها و محتوای درون بازی در سیستم عامل iOS استفاده کنید.

6. گیفت کارت نینتندو

اگر جز گیمرهای کنسول‌های نینتندو هستید، می‌توانید از گیفت کارت نینتندو استفاده کنید. این گیفت کارت برای خرید بازی‌ها و محتوای درون بازی در کنسول‌های شرکت نینتندو مانند نینتندو سوییچ مورد استفاده قرار گیرد.

7. گیفت کارت بتل نت

یکی از پلتفرم‌های محبوب در بین گیمرهای کامپیوترهای شخصی، پلتفرم بتل نت است. سرویس بتل نت نیز کارت‌های هدیه‌ای به نام گیفت کارت بتل نت دارند. این گیفت کارت برای خرید بازی‌ها و محتوای درون بازی در پلتفرم بتل نت از شرکت بلیزارد مانند بازی‌های World of Warcraft، Diablo III  و Overwatch استفاده کنید.

8.  گیفت کارت ریوت پوینت

شرکت  Riot Gamesیکی از شرکت‌های بازی سازی است که به واسطه ساخت عناوینی مثل League of Legends و Valorant شناخته می‌شود. اگر قصد دارید تا اقدام به خرید محتوای درون برنامه‌ای در بازی‌های League of Legends و Valorant کنید، می‌توانید برای رسیدن به این هدف از گیفت کارت ریوت پوینت استفاده کنید.

نکات مهم برای خرید گیفت کارت بازی

چند گیفغت کارت بازی

اگر علاقه مند هستید تا برای خرید گیفت کارت بازی اقدام کنید، نیاز است تا پیش از خرید این کارت‌های هدیه به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید. از مهم‌ترین این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با توجه به این نکات می‌توانید با کمترین مشکل اقدام به خرید گیفت کارت بازی کرده و از این کارت‌های هدیه استفاده کنید.

بهترین روش خرید انواع گیفت کارت بازی

اگر علاقه مند هستید تا انواع گیفت کارت بازی را خریداری کنید، نیاز است تا در داخل کشور به سراغ مجموعه‌های معتبر فعال در این حوزه آمده و از این طریق گیفت کارت بازی مورد نظر خود را خریداری کنید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در داخل کشور که از طریق آن می‌توانید انواع کارت هدیه را بخرید، وب سایت وب گیفت است.

در وب سایت وب گیفت تلاش کرده تا انواع کارت‌های هدیه با کمترین قیمت و در ریجن های مختلف به فروش برسد تا شما بتوانید متناسب با نیاز و بودجه خود کارت هدیه مناسبی را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

حرف آخر

در این مطلب از وب سایت وب گیفت شما را با گیفت کارت‌های مخصوص گیمرها آشنا کردیم. گیفت کارت‌ها به عنوان یک هدیه جذاب و کاربردی برای گیمرها، می‌توانند انتخابی مناسب باشند. با توجه به تنوع گیفت کارت‌ها در بازار، انتخاب گیفت کارت مناسب می‌تواند کمی دشوار باشد.

در این مطلب به بررسی محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها در بین گیمرها پرداختیم و شما را با کارت‌های هدیه چون استیم، پلی استیشن، گوگل پلی، اپل استور و… آشنا کردیم.

منبع: www.giftcardgranny.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 10 فروردین 1403

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

گیفت کارت‌های استیم، پلی استیشن، ایکس باکس، گوگل پلی، اپل استور، نینتندو، بتل نت، ریوت پوینت و... از محبوب‌ترین کارت‌های هدیه در بین گیمرها هستند.

اگر قصد خرید گیفت کارت برای گیمرهای موبایل را دارید، می‌توانید کارت‌های هدیه گوگل پلی یا اپل استور را خریداری کنید.

گیمرهای پی سی معمولاً گیفت کارت‌های استیم، بتل نت، ریوت پوینت و... را خریداری می‌کنند.

در صورتی که قصد دارید تا گیفت کارت مخصوص گیمرها را خریداری کنید، می‌توانید از طریق وب سایت وب گیفت به صورت ریالی این کارت‌های هدیه را خریداری کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد