فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش ساخت اکانت روبلاکس
روبلاکس

آموزش ساخت اکانت روبلاکس

مهدی داوری
انتشار در 2 آذر 1401

روبلاکس یک بازی آنلاین است که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان عضو این بازی هستند و آن را تجربه می‌کنند. در سرویس روبلاکس شاهد طیف گسترده‌ای از بازی‌ها هستیم و این ویژگی باعث شده تا گیمرها با هر سنی بتوانند عضو این بازی شده و آن را تجربه کنند. اگر شما جز افرادی هستید که قصد دارید تا بازی روبلاکس را تجربه کنید، نیاز است تا قبل از ورود به این سرویس اقدام به ساخت اکانت و ثبت نام در روبلاکس کرده و از سپس وارد این بازی شوید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با آموزش ساخت اکانت روبلاکس آشنا کرده و در مورد نحوه انجام این کار در پلتفرم‌های مختلف همانند PC، اندروید و آیفون اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

نحوه ایجاد یک حساب کاربری جدید برای روبلاکس

درصورتی‌که قصد دارید تا اکانت جدیدی در روبلاکس ایجاد کنید، باید به این نکته توجه کنید که شما می‌توانید از طریق پلتفرم‌های مختلف عضو این سرویس شده و از این طریق به پلتفرم روبلاکس دسترسی پیدا کنید. به‌منظور بررسی آموزش ساخت اکانت روبلاکس در پلتفرم‌های مختلف، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزش ساخت اکانت روبلاکس در کامپیوتر (PC)

درصورتی‌که قصد دارید تا اکانت روبلاکس را در کامپیوتر خود ایجاد کنید، نیاز است تا وارد وب‌سایت www.roblox.com شوید و سپس بر روی گزینه Sign up کلیک کنید. پس از ورود به صفحه Sign Up نیاز است تا اطلاعاتی چون تاریخ تولد، نام کاربری، رمز عبور و جنسیت خود را وارد کنید.

اموزش ثبت نام در روبلاکس

پیشنهاد ما این است که به‌منظور انتخاب نام کاربری از نام واقعی خود استفاده نکنید زیرا Username شما برای تمامی افراد قابل‌مشاهده است. همچنین پیشنهاد می‌شود که از یک رمز عبور قوی استفاده کنید تا احتمال هک شدن اکانت شما به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. پس از تکمیل و واردکردن این اطلاعات باید بر روی دکمه Sign-Up کلیک کنید تا فرایند ثبت نام در روبلاکس به پایان برسد.

نحوه ساخت اکانت و ثبت نام برای ورود روبلاکس با موبایل اندروید یا iOS

روش دیگری که می‌توانید در سرویس روبلاکس اکانت خود را ایجاد کنید، از طریق موبایل و اپلیکیشن روبلاکس است. ساختن یک حساب کاربری برای روبلاکس در تلفن همراه به همان سادگی در رایانه است. توجه داشته باشید که مراحل ساخت اکانت در موبایل برای اندروید و iOS یکسان باقی است. به‌منظور انجام این کار باید اپلیکیشن روبلاکس را برای سیستم‌عامل iOS از طریقApp Store  و یا از طریقPlay Store  برای اندروید دریافت و آن را نصب کنید. هنگامی که اپلیکیشن روبلاکس را باز کردید، گزینه‌های Sign-Up یا Log-In را در صفحه اول مشاهده خواهید کرد. اگر قبلاً حساب کاربری روبلاکس ایجاد کرده‌اید، می‌توانید بر روی گزینه Log-In کلیک کنید، در غیر این صورت، روی دکمه Sign Up بزنید.

ثبت نام برای ورود روبلاکس با موبایل اندروید یا iOS

پس از کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه ثبت‌نام در اپلیکیشن روبلاکس خواهید شد و مانند رایانه شخصی، در این بخش باید تاریخ تولد، نام کاربری، رمز عبور و جنسیت خود را وارد کنید. در نهایت باید بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید تا فرایند ثبت‌نام شما تکمیل شود. هنگامی که این مراحل را طی کردید، به صفحه اصلی روبلاکس هدایت خواهید شد و می‌توانید به روبلاکس و تمام بازی‌های آن دسترسی داشته باشید.

ثبت نام برای ورود روبلاکس با موبایل اندروید یا iOS

ثبت‌نام در روبلاکس از طریق کنسول های بازی

سرویس روبلاکس به نحوی است که شما می‌توانید از طریق کنسول‌های مختلفی چون پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، Xbox One، Xbox Series S یا Xbox Series X وارد این سرویس شوید و در آن ثبت‌نام کنید. درصورتی‌که قصد دارید تا اکانت خود را ایجاد کنید، نیاز است تا بازی روبلاکس را بر روی کنسول خود دانلود کنید و آن را باز کنید. بعد از باز کردن اپلیکیشن روبلاکس بر روی کنسول خود نیاز است تا بر روی گزینه Sign in to Roblox کلیک کنید. سپس باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید.

اضافه‌کردن ایمیل به‌حساب روبلاکس

اضافه‌کردن ایمیل به‌حساب روبلاکس

با وجود این که شما می‌توانید بدون واردکردن ایمیل یک حساب در سرویس روبلاکس ایجاد کنید، اما پیشنهاد می‌شود که پس از ساخت حساب و ورود به سیستم روبلاکس، یک ایمیل را برای اکانت خود در نظر بگیرید. اضافه‌کردن ایمیل به‌حساب شما باعث می‌شود تا بتوانید درصورتی‌که رمز عبور خود را فراموش کنید، از طریق ایمیل رمز عبور اکانت خود را بازیابی کرده و از این طریق وارد حساب خود شوید. به‌منظور اضافه‌کردن ایمیل به‌حساب روبلاکس باید پس از ورود به سیستم، بر روی دکمه تنظیمات در بالا سمت راست کلیک کنید و سپس بر روی دکمه Settings کلیک کنید.

اضافه‌کردن ایمیل به‌حساب روبلاکس

با ورود به بخش تنظیمات در قسمت Account Info، بر روی گزینه Add an Email کلیک کنید. در کادری که ظاهر می‌شود، ایمیلی را که می‌خواهید از آن استفاده کنید، وارد کرده و پس از اتمام، دکمه Add Email را فشار دهید. پس از انجام این کار اکنون ایمیل تأییدی برای شما ارسال می‌شود. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که به‌حساب ایمیلی که وارد کرده‌اید بروید و بر روی لینک تأیید کلیک کنید تا روند تأیید حساب شما انجام شود.

چگونه پسورد روبلاکس را پیدا کنیم؟

چگونه پسورد روبلاکس را پیدا کنیم؟

پلتفرم روبلاکس این امکان را به وجود آورده تا درصورتی‌که رمز عبور خود را فراموش کنید، اقدام به بازیابی رمز عبور خود کرده و از این طریق دوباره وارد حساب خود شوید. البته موضوع مهمی که باید بدانید این است که روند بازیابی رمز عبور روبلاکس تنها زمانی انجام می‌شود که به‌حساب خود یک ایمیل بازیابی اضافه کنید تا بتوانید از طریق آن اقدام به بازیابی رمز عبور خود کنید. به‌منظور بازیابی رمز عبور روبلاکس نیاز است تا در بخش صفحه ورود بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید تا وارد صفحه بازیابی رمز عبور در سرویس روبلاکس شوید. در این صفحه باید آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس بر روی دکمه Submit کلیک کنید.

با انجام این کار یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود که تأیید می‌کند یک ایمیل برای شما ارسال شده است. پس از مشاهده این پیام نیاز است تا به صندوق ورودی ایمیل خود بروید و روی لینک دریافتی کلیک کنید. پس از انجام این کار به صفحه بازنشانی رمز عبور هدایت وارد می‌شود. در این صفحه باید رمز عبور جدید خود را وارد کرده و دکمه Submit را کلیک کنید تا فرایند تغییر رمز عبور تکمیل شود.

پس از انجام این کار می‌توانید با استفاده از رمز عبور جدید خود دوباره وارد حساب روبلاکس خود شوید. فراموش نکنید که رمز عبور جدید را در جایی یادداشت کنید و آن را با کسی به اشتراک نگذارید. با انجام این کار هم از فراموشی رمز عبور خود جلوگیری کرده و هم مانع از ورود سایر افراد به‌حساب خود شوید.

شارژ اکانت روبلاکس

شارژ اکانت روبلاکس

یکی از سؤالات بسیار مهمی که کاربران روبلاکس مطرح می‌کنند این است که چگونه می‌توان اقدام به شارژ حساب روبلاکس کرد. به‌منظور انجام این کار نیاز است تا پس از خرید گیفت‌ کارت روبلاکس وارد وب‌سایت روبلاکس شوید و از منوی سمت چپ قسمت پایین روی گزینه Gift card کلیک کنید.

سپس باید در پایین صفحه روی گزینه Redeem now کلیک کنید.

سپس باید مطابق با تصویر زیر در قسمت Enter pin Code کد گیفت‌کارت روبلاکس را وارد کنید.

با واردکردن کد گیفت‌کارت روبلاکس فرایند شارژ اکانت شما با موفقیت انجام می‌شود و می‌توانید از ارز داخل بازی استفاده کنید.

جمع بندی

در این مطلب نگاهی به آموزش ساخت اکانت روبلاکس انداخته و بیان کردیم که چگونه می‌توانید از طریق پلتفرم‌های مختلف عضو سرویس روبلاکس شده و آن را تجربه کنید. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی عضو بازی روبلاکس شده و ثبت نام کنید و از این طریق این بازی جذاب را تجربه کنید.

منبع: radiotimes

تاریخ آخرین به روزرسانی: 5 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

روبلاکس یک پلتفرم ساخت بازی آنلاین چندنفره است که گیمرها می‌توانند در آن بازی‌های خودشان را طراحی کرده و بازی‌ها را با سایر گیمرها به اشتراک بگذارند.

بله شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه در روبلاکس ثبت‌نام کرده و آن را تجربه کنید. همچنین می‌توانید بدون پرداخت هزینه این بازی را تجربه کنید، اما اگر قصد دارید تا آواتار خود را شخصی‌سازی کنید، نیاز است تا گیفت‌کارت روبلاکس بخرید.

در حال حاضر شما می‌توانید روبلاکس را بر روی کامپیوترهای شخصی، موبایل و کنسول‌های بازی نصب و آن را تجربه کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد