فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
بهترین بازی‌های روبلاکس
روبلاکس

بهترین بازی‌های روبلاکس

مهدی داوری
انتشار در 8 فروردین 1402

روبلاکس یکی از بازی‌های محبوبی است که در سال‌های اخیر توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین گیمرها پیدا کند. مهم‌ترین عاملی که باعث محبوبیت سرویس روبلاکس شده است، این است که شما می‌توانید در دنیا روبلاکس (Roblox)، بازی‌های مختلفی را ایجاد کرده و حتی از این طریق کسب درآمد کنید.

در این بین یکی از سؤالات مهمی که گیمرهای روبلاکس مطرح می‌کنند این است که بهترین بازی‌های این سرویس کدام‌اند و چه عناوینی ارزش تجربه کردند در روبلاکس را دارند؟ به منظور پاسخ به این سؤال با ما در سایت وب گیفت همراه باشید تا نگاهی به بهترین بازی های روبلاکس بیاندازیم.

بهترین بازی های روبلاکس ۲۰۲۳

به دلیل آن که چند ماهی است که از آغاز سال 2023 می‌گذرد، هنوز بازی‌هایی که امسال به سرویس روبلاکس اضافه شدند نتوانستند محبوبیت فوق‌العاده‌ای را کسب کنند. با این حال برخی از بازی‌های این سرویس هستند که امسال به‌روزرسانی‌های تازه‌ای دریافت کرده‌اند و توانسته‌اند جز بهترین بازی های روبلاکس در سال 2023 شوند. البته پیشنهاد می‌شود پیش بررسی بازی های جدید، سیستم مورد نیاز برای بازی های روبلاکس را حتما نگاهی بیندازید. در همین راستا اگر بخواهیم شما را با این عناوین آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) Combat Warriors

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2019 مبارزه‌ای Play Combat Warriors 8.4

در صورتی که علاقه‌اند به بازی‌های جنگی هستید، پیشنهاد ما این است که در دنیا روبلاکس حتماً بازی Combat Warriors را تجربه کنید. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با استفاده از انواع سلاح‌ها به‌عنوان یک جنگجو حمام خونی به پا کنید. اگر دوست دارید تا با سایر گیمرها روبلاکس مبارزه کرده و نشان دهید که بهترین جنگجو دنیا هستید، پیشنهاد ما این است که حتماً بازی Combat Warriors را تجربه کنید.

۲) Anime Story

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2022 ماجراجویی Anime Story Community 8.8

در سال‌های اخیر انیمه‌ها محبوبیت بسیار زیادی در دنیا پیدا کرده‌اند. انیمه‌ها در واقع انیمیشن‌های ژاپنی هستند. در صورتی که قصد دارید تا در دنیا انیمه‌ای شخصیت خود را ایجاد کرده و ماجراجویی را آغاز کنید، می‌توانید از بین بهترین مپ های روبلاکس به سراغ Anime Story بیایید. در مپ Anime Story به‌عنوان یکی از بهترین مود های روبلاکس می‌توانید شخصیت خود را ایجاد کرده و در دنیا این بازی مأموریت‌های مختلفی را انجام داده تا تبدیل به قوی‌ترین جنگجو این مپ شوید.

۳) Da Hood

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2019 زندگی در شهر Da Hood Entertainment 7

Da Hood یکی از خفن ترین بازی روبلاکس است که در سبک نقش‌آفرینی بوده و در آن شما باید یا عضو گروه جنایت‌کاران شده و یا تبدیل به پلیس‌های خوب شهر شوید. در واقع در بازی Da Hood که یکی بهترین بازی های روبلاکس است شما باید یا از شهر محافظت کرده و یا در آن هرج‌ومرج ایجاد کنید.

۴) Project Slayers

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2022 ماجراجویی Project Slayers 9.1

اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی هستید، پیشنهاد ما این است که از بین بازی های روبلاکس به سراغ Project Slayers آمده و این عنوان را تجربه کنید. این بازی بر اساس انیمه و مانگای بسیار محبوب Demon Slayer ساخته شده است. در مپ Project Slayers گیمرها باید با دشمنان سرسخت خود مبارزه کرده و همچنین در مپ عظیم پر از اسرار این بازی جستجو کرده و رازهای آن را کشف کنند.

۵) Anime Adventures

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2021 ماجراجویی Gomu 9.2

یکی از بهترین بازی های روبلاکس برای طرفداران انیمه، بازی Anime Adventures است. در این بازی شما باید یکی از شخصیت‌های انیمه‌ای از مجموعه‌های محبوبی چون Dragon Ball Z، One Piece، Sword Art Online و… را انتخاب کرده و سپس با استفاده از شخصیت خود از پایگاه خود در برابر دشمنان حفاظت کنید. بازی Anime Adventures یک عنوان در سبک دفاع از برج است که محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمرها دارد.

سایر بازی های جدید روبلاکس در سال ۲۰۲۳

از دیگر بازی های روبلاکس که ارزش تجربه کردند در سال ۲۰۲۳ را دارند، می‌توان به عناوین زیر اشاره کرد:

لازم به ذکر است که موارد گفته شده تنها بخشی از خفن ترین بازی روبلاکس هستند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود در دنیا روبلاکس، به بازی کردن بازی مورد علاقه بپردازید. و توجه داشته باشید برای دسترسی بیشتر به امکانات بازی ها نیاز به خرید گیفت کارت روبلاکس نیز دارید.

بهترین بازی‌های ترسناک روبلاکس

نکته جالبی که در مورد بازی های روبلاکس باید به آن توجه داشته باشید این است که در دنیا Roblox شاهد سبک‌ها و ژانرهای مختلفی از بازی‌ها هستیم. لازم به ذکر است که شما می‌توانید در Roblox بازی‌های ترسناک مختلفی را نیز تجربه کنید. اگر بخواهیم شما را با برخی از بهترین مود های روبلاکس در ژانر ترسناک آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) Dead Silence

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2011 ترسناک @DoomX10 8.2

Dead Silence یکی از بهترین مپ های روبلاکس در سبک ترسناک است که تجربه‌ای بسیار نفس‌گیر را در اختیار شما قرار می‌دهد. داستان این بازی بر اساس فیلم ترسناکی به همین نام ساخته شده است. در این بازی شما در نقش یک محقق هستید که به دلیل ناپدید شدن یک دختر به اسم مری شاو باید در شهر به بررسی نشانه‌ها بپردازید.

۲) Alone in a Dark House

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2014 ترسناک @umamidayo 8.3

یکی دیگر از بازی‌های ترسناک که جز خفن ترین بازی روبلاکس به حساب می‌آید، بازی Alone in a dark house است. داستان این بازی در آگوست 1996 اتفاق می‌افتد و شما به‌عنوان یک کارآگاه به یک شهر کوچک سفر می‌کنید که در آن شهر یک قتل وحشیانه رخ داده است و شما باید به خانه‌ای بزرگ که در آن قتل اتفاق افتاده بروید و اسرار آن را پیدا کنید. در این بازی شما باید انواع پازل را حل کنید تا در نهایت معما اصلی آن را برطرف کنید. البته باید بدانید که برخلاف اسم این بازی، در آن تنها نیستید.

۳) The Mimic

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2021 ترسناک @MUCDICH 9

The Mimic یکی دیگر از ترسناک‌ترین بازی های روبلاکس است. شما می‌توانید بازی The Mimic را به‌صورت تک نفره یا چندنفره تجربه کنید. بازی Mimic برگرفته از چهار داستان مختلف از تاریخ ژاپن و افسانه‌های ترسناک این کشور است. پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا به سراغ یکی از بهترین بازی های روبلاکس ترسناک چندنفره بیایید، حتماً این بازی را تجربه کنید.

۴) Geisha

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2021 ترسناک Serati Studios 7.8

یکی دیگر از بازی‌های ماجراجویی و ترسناک در جهان روبلاکس، بازی Geisha است. در این بازی شما در نقش فردی هستید که خانواده‌اش را گم کرده است و حال باید در دنیا ترسناک این بازی خانه‌های مختلف را بررسی کرده و به دنبال حل کردن این معما باشید.

۵) Finders Keepers

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2018 ترسناک @ojbaby 8

Finders Keepers یکی دیگر از بهترین مپ های روبلاکس در سبک ترسناک است. در این بازی شما در نقش یک فرد خبره در حوزه ماوراءالطبیعه هستید. وظیفه شما بررسی وقایع عجیب در یک خانه است و باید بفهمید که چه رازی در این خانه وجود دارد.

برای حل این مشکل نیاز است تا اتاق‌های تاریک مختلف را بررسی کرده و تلاش کنید تا معماهای این بازی را برطرف کنید. لازم به ذکر است که بازی Finders Keepers پر از جامپ اسکرهای ترسناک است.

سایر مپ های ترسناک روبلاکس

در کنار این بازی های روبلاکس، پیشنهاد ما این است که حتماً بازی‌های ترسناک زیر را نیز تجربه کنید:

در کنار این بازی‌ها، شاهد مپ‌های ترسناک بیشتری نیز در روبلاکس هستید که گیمرهای بسیار زیادی روزانه این عناوین را تجربه می‌کنند.

بهترین بازی‌های اکشن روبلاکس

در صورتی که جز گیمرهایی هستید که علاقه‌مند به بازی‌های اکشن هستید، در دنیا روبلاکس مپ‌های مختلفی وجود دارند که در سبک اکشن هستند. اگر بخواهیم شما را با بهترین مود های روبلاکس در سبک اکشن آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) Mad City: Chapter 2

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2017 ماجراجویی در شهر Schwifty Studios 8.3

بازی Mad City یکی از بازی‌های اکشن در روبلاکس است که شما را یاد GTA 5 می‌اندازد. شما در این مپ که یکی از بهترین مپ های روبلاکس است به‌عنوان یک خلافکار می‌توانید به هر جایی که علاقه‌مند هستید بروید و هرج‌ومرج ایجاد کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا برای محافظت از شهر به نیروی پلیس بپیوندید. همچنین در این مپ شاهد برگزاری رویدادهای ماهانه مختلفی هستیم که تجربه جذابی را به شما ارائه می‌دهد.

۲) Zombie Rush

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2013 ترسناک، بقا Beacon Studio 9.4

مپ Zombie Rush یکی از بهترین بازی های روبلاکس برای گیمرهایی است که علاقه‌مند به بازی‌های زامبی هستند. این بازی تمرکز بسیار زیادی روی بقا دارد و شما باید با کشتن زامبی‌ها در این بازی زنده بمانید.

نکته جالبی که در مورد Zombie Rush به‌عنوان یکی از خفن ترین بازی روبلاکس باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر در این مپ توسط یک زامبی کشته شود، به جای یک انسان، دوباره به‌عنوان یک زامبی ظاهر می‌شود و به جای زنده ماندن، هدف شما گاز گرفتن و کشتن سایر بازماندگان است.

۳) Phantom Forces

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2015 تیراندازی اول شخص StyLiS Studios 9.2

Phantom Forces بی شک یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی در دنیا روبلاکس است. این بازی اکشن‌ترین تجربه را در جهان روبلاکس در اختیار شما قرار می‌دهد. در بازی Phantom Forces گیمرها در دو تیم گروه‌بندی می‌شوند و باید یکدیگر را از بین ببرند. در واقع Phantom Forces از بازی‌های محبوبی چون COD: Warzone و Valorant الهام گرفته شده است.

۴) Arsenal

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2015 تیراندازی اول شخص ROLVe Community 8.9

Arsenal یکی از بازی بسیار موفق و جذاب در دنیا روبلاکس است. اگر به دنبال یک بازی اکشن و جنگی هستید، پیشنهاد ما این است که بازی Arsenal را تجربه کنید. در این بازی شما آزاد هستید تا با انواع سلاح‌ها با سایر گیمرها مبارزه کنید. از نظر گیم‌پلی، بازی Arsenal یک عنوان بسیار سریع است و شما می‌توانید اکشن فوق‌العاده‌ای را در این بازی تجربه کنید.

۵) Military War Tycoon

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2021 مبارزه‌ای Infinity Interactive 9.3

Military War Tycoon یکی از بهترین مپ های روبلاکس در سبک اکشن است که تلاش شده تا در آن رویکرد واقع‌بینانه به نبردها داشته باشد. در واقع در این بازی تلاش شده تا نگاهی رئال تری به جنگ داشته باشد و شما باید در آن به‌دقت پایگاه نظامی خود را ایجاد کنید و سپس استراتژی‌های دقیقی را برای محافظت از آن داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که در این بازی شاهد آیتم‌ها و سلاح‌های مختلفی هستیم که می‌توانید از آن‌ها برای محافظت از پایگاه خود استفاده کنید.

سایر بازی های اکشن بازی روبلاکس

در کنار این عناوین، اگر بخواهیم شما را با بهترین مپ های روبلاکس در سبک اکشن آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

به دلیل جذابیت این مودها، اگر بازی‌های اکشن را دوست دارید پیشنهاد ما این است که حتماً عناوین معرفی شده در این بخش را تجربه کنید.

اولین بازی روبلاکس چیست؟

یکی از سؤالات بسیار مهمی که گیمرهای روبلاکس مطرح می‌کنند این است که اولین بازی ساخته شده در دنیا این بازی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که اولین بازی ساخته شده در روبلاکس عنوانی با نام Roblox Classic: Rocket Arena است. این بازی در ژانویه 2006 عرضه شد و گیم‌پلی آن حول تیراندازی با استفاده از یک موشک‌انداز به سمت دشمنان است.

جمع‌بندی

در این مطلب شما را با بازی های روبلاکس آشنا کرده و در سبک‌های مختلف تلاش کردیم تا بهترین مپ های روبلاکس را به شما معرفی کردیم. اگر در جهان روبلاکس به‌عنوان بهترین بازی‌ها هستید، پیشنهاد ما این است که به سراغ بازی‌های معرفی شده در این مطلب بیایید.

منبع: pockettactics.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 5 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

اولین بازی ساخته شده در روبلاکس عنوانی با نام Roblox Classic: Rocket Arena است. این بازی در ژانویه 2006 عرضه شد.

در دنیا روبلاکس شاهد بازی‌هایی که در ژانرها و سبک‌های مختلفی هستیم. در واقع همین ویژگی باعث محبوبیت فوق‌العاده روبلاکس شده است.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد