فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آشنایی با سرویس فیلم و سریال دیزنی پلاس
دیزنی پلاس

آشنایی با سرویس فیلم و سریال دیزنی پلاس

مهدی داوری
انتشار در 22 اردیبهشت 1402

امروزه پلتفرم‌های پخش و استریم فیلم و سریال محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و شاهد فعالیت سرویس‌های مختلفی در این حوزه هستیم. نتفلیکس، آمازون پرایم، اپل تی وی و… تنها برخی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های فعال در این حوزه هستند. به واسطه رشد این سرویس‌ها، شاهد آن هستیم که بسیاری از شرکت‌ها برای ایجاد سرویس استریم فیلم و سریال شخصی خود اقدام کرده‌اند.

در همین راستا، شرکت والت دیزنی (The Walt Disney Company) به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین مجموعه‌های فعال در حوزه سرگرمی، اقدام به ایجاد پلتفرمی به نام دیزنی پلاس کرده است. در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به این سؤال مهم پاسخ دهیم که دیزنی پلاس چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ به منظور پاسخ به این سؤال با ما همراه باشید.

سرویس استریمینگ محتوا دیزنی پلاس

دیزنی پلاس چیست؟

به منظور معرفی این سرویس و پاسخ به این سؤال که دیزنی پلاس چیست باید گفت که پلتفرم دیزنی پلاس یک سرویس استریم فیلم و سریال است. همان‌طوری که از نام این سرویس استریمینگ مشخص است، این پلتفرم توسط شرکت والت دیزنی ایجاد شده است.

در حال حاضر شرکت دیزنی پلاس مجموعه‌ها و برندهای مختلفی را در اختیار دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به محصولات پیکسار، مارول، جنگ ستارگان، نشنال جئوگرافیک و استودیو فاکس قرن بیستم اشاره کرد. شما می‌توانید با خرید اشتراک دیزنی پلاس به این محتواها دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را مشاهده کنید.

در حال حاضر دیزنی پلاس توانسته بیش از 200 میلیون کاربر را جذب کرده و روزبه‌روز نیز شاهد افزایش محبوبیت این سرویس هستیم. از محبوب‌ترین محتواهایی که می‌توانید در سرویس دیزنی پلاس مشاهده کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

البته این موارد تنها بخشی از هزاران فیلم و سریالی است که می‌توانید با عضویت در سرویس دیزنی پلاس به آن‌ها دسترسی داشته باشید. از مهم‌ترین مزایا Disney + می‌توان به تنوع بالا محتواهای آن در ژانرها و گونه‌های مختلف اشاره کرد.

قیمت دیزنی پلاس

قیمت دیزنی پلاس چقدر است؟

افرادی که قصد دارند تا عضو سرویس دیزنی پلاس شده و از مزایا Disney + بهره‌مند شوند، یکی از سؤالات مهمی که مطرح می‌کنند این است که قیمت این سرویس چقدر است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که پلتفرم دیزنی پلاس دارای دو اشتراک مختلف است.

پلن هزینه ماهانه دسترسی به
پایه ۶٫۹۹ دلار تمامی محتواهای دیزنی پلاس
تبلیغاتی ۱۱٫۹۹ دلار تمامی محتواهای دیزنی پلاس با تبلیغات
پریمیوم ۱۴٫۹۹ دلار تمامی محتواهای دیزنی پلاس، فیلم‌ها و سریال‌های اصلی دیزنی پلاس
بسته همه کاره قیمت مخصوص دسترسی به دیزنی پلاس، هولو، اسپرت ایکس، و همچنین برنامه‌های Hulu (با تبلیغات) و ESPN+

یک طرح و پلن آن که پایه است، با مبلغ 7.99 دلار در ماه قابل خریداری است. این در حالی است که شاهد یک پلن پرمیوم نیز هستیم که قیمت آن 10.99 دلار در ماه است. همچنین شما می‌توانید طرح پرمیوم این سرویس را به‌صورت سالانه و با قیمت 110 دلار خریداری کرده و از این طریق 22 دلار در سال در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

اگر بخواهیم در مورد تفاوت‌های بین پلن پایه و پرمیوم دیزنی پلاس نیز توضیحاتی را به شما ارائه دهیم باید گفت که مهم‌ترین و اصلی‌ترین فرق بین این دو طرح آن است که پلن پرمیوم بدون تبلیغات است، این در حالی است که اگر طرح پایه را خریداری کنید، نیاز است تا تبلیغات و آگهی‌های مختلف را مشاهده کنید.

روش ساخت اکانت در دیزنی پلاس

چگونه در دیزنی پلاس ثبت ‌نام کنم؟

در صورتی که قصد دارید تا در سرویس دیزنی پلاس ثبت‌نام کنید، برای انجام این کار نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن این مراحل، اکانت شما ساخته شده و می‌توانید از سرویس دیزنی پلاس استفاده کنید. البته به واسطه تحریم‌های مالی، شما نمی‌توانید از داخل کشور اقدام به ثبت‌نام در دیزنی پلاس کرده و همچنین فرآیندهای مالی را برای خرید اشتراک انجام دهید. در چنین شرایطی می‌توانید از طریق مجموعه وب گیفت، برای ایجاد اکانت در سرویس دیزنی پلاس استفاده کرده و از این طریق تحریم‌های مالی را دور بزنید.

دیزنی پلاس از چه دستگاه‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

دیزنی پلاس از چه دستگاه‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

افرادی که قصد دارند تا از سرویس دیزنی پلاس استفاده کنند، یکی از سؤالات مهمی که مطرح می‌کنند این است که دیزنی پلاس از چه دستگاه‌هایی پشتیبانی می‌کند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت پلتفرم دیزنی پلاس به نحوی ایجاد شده است که شما می‌توانید آن را بر روی طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های مختلف اجرا کنید.

تلویزیون‌های هوشمند، اندروید باکس‌ها، دستگاه‌های مجهز به Chromecast، iPhone، iPad، iPod touch، تلفن‌های اندرویدی، Android TV، Apple TV، کنسول‌های ایکس باکس وان، کنسول‌های پلی استیشن، کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، مرورگر وب و… تنها بخشی از دستگاه‌هایی هستند که می‌توانید اقدام به نصب دیزنی پلاس بر روی آن‌ها کنید.

گیفت کارت دیزنی پلاس چیست

گیفت کارت Disney + چیست؟

در صورتی که قصد دارید تا به سریع‌ترین شکل ممکن و با کمترین چالش اقدام به خرید اشتراک دیزنی پلاس کنید، می‌توانید از گیفت کارت‌های Disney + استفاده کنید. به منظور بررسی و معرفی گیفت کارت دیزنی پلاس باید گفت که این کارت‌های هدیه نوعی اشتراک دیجیتالی هستند که می‌توانید با وارد کردن کد موجود بر روی آن، اقدام به خرید اشتراک دیزنی پلاس کنید.

اصلی‌ترین کاربرد کارت‌های هدیه دیزنی + برای آن است که این گیفت کارت‌ها را به دیگران هدیه دهید. این در حالی است که در داخل کشور ما، از این کارت‌های هدیه برای دور زدن تحریم استفاده می‌شود. با کمک این کارت‌های هدیه شما قادر خواهید بود تا بدون نیاز به کارت بانکی، اشتراک دیزنی پلاس را خریداری و از آن استفاده کنید.

چگونه اشتراک دیزنی پلاس را تهیه کنیم؟

همان‌طوری که بیان کردیم، ایران جز کشورهایی است که تحت تحریم‌های بین‌المللی قرار دارد. به همین دلیل است که کاربران داخل کشور نمی‌توانند به‌صورت مستقیم اقدام به خرید اشتراک دیزنی پلاس به‌صورت ریالی و با استفاده از کارت‌های بانکی داخل کشور کنند.

به منظور حل این مشکل، مجموعه وب گیفت این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند به‌صورت ریالی از این مجموعه اشتراک دیزنی پلاس را خریداری کرده و از این طریق تحریم‌ها را از بین ببرند.

مقایسه دیزنی پلاس و نتفلیکس

Disney Plus بهتر است یا نتفلیکس؟

همان‌طوری که بیان کردیم، دیزنی پلاس و سرویس نتفلیکس دو تا از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم فیلم و سریال هستند. این موضوع باعث شده تا کاربران این سؤال مهم را مطرح کنند که مزایا Disney + و مزایا نتفلیکس چیست و کدام یک گزینه بهتری هستند؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که دو عامل مهم‌ترین تفاوت بین سرویس‌های استریم فیلم را رقم می‌زند. یکی از این عوامل قیمت پلن‌ها و عامل دیگر تنوع محتواهای موجود در این سرویس‌ها است.

ویژگی نتفلیکس دیزنی پلاس
تعداد فیلم و سریال‌ها بیش از ۱۰۰۰۰ فیلم و سریال بیش از ۷۵۰۰ فیلم و سریال
محتوای اصلی و انحصاری بله بله
قابلیت دانلود محتوا بله بله
تعداد پروفایل‌های کاربری ۵ پروفایل ۷ پروفایل
کیفیت تصویر تا ۴K با HDR تا ۴K با HDR
پلن‌ها و هزینه ماهانه ۳ پلن با هزینه متفاوت ۴ پلن با هزینه متفاوت
تبلیغات بدون تبلیغات بسته تبلیغاتی نیز ارائه می‌دهد
دسترسی به برنامه‌های سینمایی تازه بله خیر
دسترسی به محتوای برنامه‌های تلویزیونی فعال خیر بله

اگر بخواهیم در مورد پلن‌ها و هزینه‌های خرید اشتراک دیزنی پلاس و نتفلیکس اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم باید گفت که دیزنی پلاس از نظر هزینه قیمت پایین‌تری نسبت به نتفلیکس دارد و شما می‌توانید با هزینه کمتری عضو این سرویس شوید.

از سوی دیگر، اگر بخواهیم در مورد تنوع محتواهای موجود در سرویس‌های دیزنی پلاس و نتفلیکس صحبت کنیم باید گفت که Disney Plus محتواهای کمتری نسبت به Netflix دارد، اما محتوای انحصاری زیادی دارد که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

همچنین یکی از مهم‌ترین مزایا Disney + آن است که این پلتفرم برای خانواده‌ها مناسب بوده و محتوای بسیار زیادی در این پلتفرم برای کودکان وجود دارد. از سوی دیگر اما نتفلیکس محتواهای بیشتری نسبت به دیزنی پلاس دارد و بیشتر محتواهای موجود در نتفلیکس بزرگسالانه هستند.

جمع‌بندی

همانطور که در مقاله خواندید، دیزنی پلاس یک سرویس پخش آنلاین ویدئویی است که توسط شرکت والت دیزنی راه اندازی شده است. این سرویس در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد و در بیشتر کشورهای جهان در دسترس است. دیزنی پلاس به کاربران این امکان را می‌دهد تا به محتوای انحصاری دیزنی شامل فیلم‌های موش‌های معروف، سریال‌های اصلی، مستند‌ها و برنامه‌های کودکانه دسترسی پیدا کنند.

بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا آگاهی کاملی نسبت به مزایا Disney + پیدا کرده با آگاهی کامل در مورد این سرویس، اقدام به خرید اشتراک این پلتفرم کرده و از آن استفاده کنید.

منبع: businessinsider.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2 مهر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

پلتفرم دیزنی پلاس یک سرویس استریم فیلم و سریال است. همان‌طوری که از نام این سرویس مشخص است، این پلتفرم توسط شرکت والت دیزنی ایجاد شده است.

گیفت کارت دیزنی پلاس، کارت‌های هدیه‌ای هستند که می‌توانید با وارد کردن کد موجود بر روی آن، اقدام به خرید اشتراک دیزنی پلاس کنید.

مهم‌ترین مزیت دیزنی پلاس آن است که در این سرویس شاهد محتواهای انحصاری جذابی هستیم. شما می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های پیکسار، مارول، جنگ ستارگان، نشنال جئوگرافیک و استودیو فاکس قرن بیستم را در این پلتفرم مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد