فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
بازی‌ های گیم پس این ماه (ژوئن ۲۰۲۳)
ایکس باکس

بازی‌ های گیم پس این ماه (ژوئن ۲۰۲۳)

مهدی داوری
انتشار در 12 خرداد 1402

شرکت مایکروسافت لیست بازی‌ های گیم پس را در ابتدا ماه ژوئن بروز رسانی کرده و در این ماه قرار است تا عنوان‌های جذابی به این سرویس اضافه شود. به منظور معرفی بازی‌های گیم پس ماه خرداد ۱۴۰۲ با ما همراه باشید تا در این مطلب از سایت وب گیفت، شما را با این عناوین آشنا کنیم.

۱. Chicory: A Colorful Tale

Chicory: A Colorful Tale

Chicory: A Colorful Tale بازی است که می‌توانید همین امروز آن را بر روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس نصب کنید. همچنین این بازی برای PC نیز در دسترس قرار گرفته است. Chicory: A Colorful Tale یک بازی ماجراجویی است که داستان آن در یک کتاب رنگ‌آمیزی روایت می‌شود. شما می‌توانید در این بازی هر آن چه که می‌خواهید نقاشی کرده و با استفاده از قدرت نقاشی‌تان داستان را پیش ببرید و پازل‌های بازی را حل کنید.

حتما ببینید: با بهترین قیمت گیفت کارت گیم پس بخرید!

۲. Farworld Pioneers

Farworld Pioneers یکی از بازی های این ماه گیم پس

Farworld Pioneers بازی جدید سرویس گیم پس است که همین امروز می‌توانید آن را روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتم و نهم خود نصب کنید. این بازی یک عنوان آنلاین است و شما در آن باید به‌تنهایی یا با حداکثر 32 نفر از دوستان خود وارد جهان بازی شده و در دنیا علمی تخیلی آن به ماجراجویی بپردازید. شما در این بازی می‌توانید تجهیزات مختلف بسازید و هر شکلی که علاقه‌مند هستید، در دنیا این بازی زندگی کنید.

۳. Car Mechanic Simulator 2021

Car Mechanic Simulator 2021

بازی Car Mechanic Simulator 2021 از 1 ژوئن برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی از طریق گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد. در این بازی شما گاراژ ماشین خودتان را خواهید داشت و باید در این گاراژ به‌عنوان یک مکانیک حرفه‌ای مشکلات مختلف خودروها را برطرف کنید. در این بازی می‌توانید به‌صورت واقع‌گرایانه‌ای روی بیش از 70 ماشین مختلف و بر روی بیش از 4000 قطعه مختلف کار کنید.

۴. Slayers X: Terminal Aftermath: Vengance of the Slayer

Slayers X: Terminal Aftermath: Vengance of the Slayer، بازی گیم پس جدید این ماه است

یکی از بازی‌های جدید که در روز اول عرضه و از تاریخ 1 ژوئن به سرویس گیم پس اضافه می‌شود، عنوان Slayers X: Terminal Aftermath: Vengance of the Slayer  است. شما می‌توانید این بازی را روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی نصب کنید. در این بازی ماجراجویی و اکشن شما باید با 7 سلاح مختلف به نبرد دشمنان خود بروید و تلاش کنید تا تمامی دشمنان خود را از بین ببرید.

۵. The Big Con

The Big Con

The Big Con بازی دیگری است که از 1 ژوئن قابل نصب بر روی کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی است. در این بازی شما در نقش یک نوجوان فراری هستید که در آمریکا دهه 90 زندگی می‌کند. این بازی یک عنوان ماجراجویی جنایی کمدی است و شما باید تلاش کنید تا با انجام کارهای مختلف پول به دست بیاورید.

۶. Amnesia: The Bunker

Amnesia: The Bunker

Amnesia: The Bunker نسخه جدیدی از مجموعه بازی‌های ترسناک Amnesia است که از ۶ ژوئن می‌توانید آن را بر روی کنسول ایکس باکس یا کامپیوتر خود نصب کنید. این بازی ترسناک اول شخص در یک پناهگاه متروک در دوران جنگ جهانی اول رخ می‌دهد. شما باید با استفاده از ابزارها و سلاح‌هایی را که در اختیار دارید در این پناهگاه جستجو کرده و تلاش کنید تا از هیولا داخل بازی دور بمانید.

۷. Hypnospace Outlaw

Hypnospace Outlaw

Hypnospace Outlaw بازی دیگری است که از 6 ژوئن می‌توانید آن را بر روی کنسول و رایانه شخصی خود تجربه کنید. Hypnospace Outlaw یک شبیه‌ساز اینترنت در دهه 90 است که در آن شما می‌توانید به سراغ طیف گسترده‌ای از وب‌سایت‌های عجیب‌وغریب بروید و افراد خاطی در اینترنت را پیدا کنید. در این بازی باید تلاش کنید که از ویروس‌ها اینترنتی دور بمانید و تلاش کنید تا فضا اینترنت را پاک نگه دارید.

۸. Rune Factory 4 Special

Rune Factory 4 Special

بازی Rune Factory 4 Special یک عنوان فانتزی است که در آن شما به‌عنوان یک قهرمان باید با استفاده از شمشیرها، نیزه‌ها، چوب‌ها و دیگر سلاح‌ها و جادو با هیولاهایی که دنبال از بین بردن شما هستند مبارزه کنید. این بازی 8 ژوئن قابل نصب روی کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی است.

۹. Stacking

بازی Stacking

بازی Stacking ساخته شده استودیو تیم شفر دوبل فاین پروداکشن است. این بازی داستان زندگی عروسک‌های روسی را روایت می‌کند که هر کدام قابلیت‌ها و توانایی‌های خاصی دارند و شما باید با قابلیت‌های هر یک از این عروسک‌ها معما و چالش‌های بازی را حل کنید. در این بازی بیش از 100 عروسک منحصربه‌فرد وجود دارد. بازی Stacking از 8 ژوئن قابل نصب روی کنسول‌های ایکس باکس خواهد بود.

۱۰. Dordogne

Dordogne

Dordogne بازی است که از روز اول عرضه وارد گیم پس می‌شود و می‌توانید در روز 13 ژوئن آن را روی کنسول یا کامپیوتر خود نصب کنید. این بازی داستان کودکی را روایت می‌کند که خانواده‌اش را گم کرده و قصد دارد تا با بررسی دوباره خاطرات خود، راز خانواده‌اش را کشف کند.

بازی‌هایی که از گیم پس خارج می‌شوند

بازی‌هایی که از گیم پس خارج می‌شوند

مثل هر ماه، در کنار عناوینی که به سرویس گیم پس اضافه می‌شوند. شاهد خروج چند بازی نیز هستیم. البته قبل از خارج شدن شما می‌توانید این بازی‌ها را با تخفیف خریداری کرده و برای همیشه جز لیست بازی‌های خود نگه دارید. اگر بخواهیم شما را با لیست این بازی‌ها آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

منبع: theloadout.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 18 اسفند 1402

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد