فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
روش فعال سازی تلگرام پرمیوم؛ ساده ترین روش
مقالات تلگرام

روش فعال سازی تلگرام پرمیوم؛ ساده ترین روش

مهدی داوری
انتشار در 28 آذر 1402

اگر علاقه‌مند هستید تا به شکل کامل‌تر و حرفه‌ای‌تری از اپلیکیشن تلگرام استفاده کنید، نیاز است تا برای رسیدن به این هدف اقدام به فعال سازی تلگرام پرمیوم کنید. بسیاری از افراد نمی‌توانند که نحوه فعال سازی تلگرام پرمیوم و چگونه می‌توان اشتراک پرمیوم تلگرام را خریداری کرد. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به این سؤال پاسخ دهیم که روش خرید تلگرام پرمیوم چیست و چگونه می‌توان اشتراک این سرویس را خریداری کرد.

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟

شیوه فعال کردن تلگرام پرمیوم

شما می‌توانید از طریق گوشی‌های اندروید و iOS برای پرمیوم شدن در تلگرام اقدام کنید. اگر بخواهیم شما را با روش ارتقا اکانت و تبدیل به تلگرام پرمیوم در پلتفرم‌های مختلف آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. فعال سازی تلگرام پرمیوم آیفون

برای پرمیوم شدن در تلگرام آیفون، باید مطمئن شوید که از آخرین نسخه برنامه تلگرام را بر روی آیفون خود نصب کرده باشید. سپس نیاز است تا مراحل زیر را برای فعال سازی تلگرام پرمیوم طی کنید:

برای این که مطمئن شوید که روش خرید تلگرام پرمیوم را به‌درستی طی کردید کافی است تا تنظیمات تلگرام خود را باز کنید. اگر یک ستاره آبی رنگ در کنار نام پروفایل خود مشاهده کنید، این یعنی شما تلگرام پرمیوم خود را فعال کرده‌اید.

2. فعال سازی تلگرام پرمیوم اندروید

اگر از گوشی‌های اندروید استفاده می‌کنید، برای فعال سازی تلگرام پرمیوم در موبایل خود نیاز است تا در گام اول اقدام به نصب آخرین نسخه تلگرام کنید. سپس نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن این مراحل، اشتراک تلگرام شما فعال می‌شود و وقتی تنظیمات تلگرام خود را باز می‌کنید، یک لوگو ستاره آبی رنگ در کنار اسم شما نمایش داده می‌شود. حالا می‌توانید به راحتی از ویژگی های تلگرام پرمیوم استفاده کنید

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت به این سؤال مهم پاسخ دادیم که روش فعال سازی تلگرام پرمیوم چیست؟ بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی در گوشی اندروید و آیفون خود اقدام به فعال سازی تلگرام پرمیوم کرده و از مزایا سرویس اشتراکی این پیام‌رسان بهره‌مند شوید.

منبع: guidingtech.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2 دی 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

به‌صورت کلی شما نمی‌توانید رایگان تلگرام پرمیوم خود را فعال کنید، البته روش‌هایی مثل تلگرام پرمیوم کرکی وجود دارد؛ اما به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

اگر قصد دارید تا اشتراک تلگرام پرمیوم را به‌صورت ریالی و با قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید، می‌توانید از طریق وب سایت وب گیفت این کارت‌های هدیه را خریداری کنید.

بله شما می‌توانید تلگرام پرمیوم را در کشور ایران نیز فعال کنید؛ اما داشتن کارت اعتباری بین‌المللی به‌عنوان روش خرید تلگرام پرمیوم و نرم افزار تغییردهنده‌ای پی برای انجام این کار لازم است.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد