فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
ایموجی تلگرام پرمیوم؛ فعال سازی، شیوه ساخت و استفاده در عکس پروفایل
مقالات تلگرام

ایموجی تلگرام پرمیوم؛ فعال سازی، شیوه ساخت و استفاده در عکس پروفایل

مهدی داوری
انتشار در 15 دی 1402

پیام‌رسان محبوب تلگرام در سال ۲۰۲۳ سرویس اشتراکی خود را با نام تلگرام پرمیوم معرفی کرد. در صورتی که اشتراک پرمیوم تلگرام را خریداری کنید، به اکانت تلگرام شما امکانات و ویژگی‌های جدیدی اضافه می‌شود که باعث می‌شود تا بتوانید به شکل حرفه‌ای‌تری از این پیام‌رسان استفاده کنید. یکی از این ویژگی‌های جدید، ایموجی تلگرام پرمیوم است.

این ایموجی‌ها اختصاصی کاربران پرمیوم بوده و باعث می‌شود تا بتوانید از این ایموجی‌ها به شکل بهتری برای ری‌اکشن نشان دادن به پیام‌های دیگران استفاده کنید. در همین راستا در این مطلب از وب سایت وب گیفت قصد داریم تا به این سؤال پاسخ دهیم که ایموجی تلگرام پرمیوم چیست و چگونه آن را فعال کنیم؛ به منظور پاسخ به این سؤال با ما همراه باشید.

چگونه ایموجی متحرک تلگرام را فعال کنیم؟

فعال سازی ایموجی متحرک تلگرام

ایموجی تلگرام پرمیوم متحرک، از جمله قابلیت های تلگرام پرمیوم است که فقط در اختیار کاربران ویژه این پیام‌رسان قرار گرفته است. پس از خرید تلگرام پرمیوم، برای دسترسی به ایموجی های پرمیوم تلگرام نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که یکی از روش‌های فعال سازی ایموجی تلگرام پرمیوم این است که در قسمت نوشتن متن، یکی از ایموجی‌های ثابت را وارد کنید، سپس تلگرام به‌صورت خودکار به شما ایموجی‌های متحرک جذاب را پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

شیوه ساخت ایموجی تلگرام پرمیوم

ساخت استیکر و ایموجی تلگرام پرمیوم

یکی از ویژگی‌های جذابی که پیام‌رسان تلگرام دارد، امکان ایجاد ایموجی‌های اختصاصی است. به منظور آموزش ساخت ایموجی پرمیوم تلگرام باید به چند نکته مهم توجه کنید. شما باید فایل‌هایی که قصد ایموجی کردن آن را دارید با فرمت PNG یا WEBP ذخیره کنید. همچنین تصاویری که دنبال ایموجی کردن آن‌ها هستید با پس‌زمینه شفاف یا Transparent داشته و ابعاد 100 × 100 پیکسل داشته باشد.

پس از آماده‌سازی تصاویر مورد نظر خود برای ساخت ایموجی پرمیوم تلگرام نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن مراحل آموزش ساخت ایموجی پرمیوم تلگرام، می‌توانید ایموجی‌های اختصاصی خود را ایجاد کنید.

استفاده از ایموجی‌های متحرک برای عکس پروفایل

ایموجی‌های متحرک تلگرام پرمیوم در پروفایل

یکی از ویژگی‌های جذابی که تلگرام دارد، امکان استفاده از ایموجی تلگرام پرمیوم برای عکس پروفایل است. برای این که بتوانید از ایموجی‌های متحرک برای عکس پروفایل استفاده کنید، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

1. استفاده از ایموجی‌های متحرک برای عکس پروفایل در iOS

اگر قصد دارید تا از ایموجی‌های متحرک برای عکس پروفایل در سیستم عامل iOS استفاده کنید، برای رسیدن به این هدف نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

تنظیمات پروفایل تلگرام

با انجام این کار می‌توانید از ایموجی‌های متحرک برای عکس پروفایل در iOS استفاده کنید.

2. استفاده از ایموجی‌های متحرک برای عکس پروفایل در اندروید

اگر قصد دارید تا از ایموجی‌های متحرک برای عکس پروفایل در گوشی های اندروید استفاده کنید، برای انجام این کار نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن این مراحل، می‌توانید از ایموجی تلگرام پرمیوم به‌عنوان عکس پروفایل خود در تلگرام استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از وب سایت وب گیفت به این سؤال پاسخ دادیم که ایموجی تلگرام پرمیوم چیست و چگونه می‌توان مراحل فعال سازی ایموجی تلگرام پرمیوم را طی کرد. همان‌طوری که مشاهده کردید با خرید اشتراک تلگرام پرمیوم به اکانت شما پک‌های ویژه ایموجی متحرک اضافه می‌شود تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید با آموزش ساخت ایموجی پرمیوم تلگرام، emoji های اختصاصی مورد نظر خود را ایجاد کرده و حتی از ایموجی‌ها به‌عنوان عکس پروفایل استفاده کنید.

منبع: gadgetsnow.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 16 دی 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

با وجود این که برای فعال سازی ایموجی تلگرام پرمیوم نیاز است تا اشتراک این سرویس را خریداری کنید، با این حال برخی از کاربران ایموجی‌هایی شبیه به پک ایموجی تلگرام پرمیوم ایجاد کرده‌اند که به‌صورت رایگان در دسترس است.

اگر قصد دارید تا اشتراک تلگرام پرمیوم اکانت خود را فعال کنید، می‌توانید از طریق وب سایت وب گیفت برای خرید اشتراک این پیام‌رسان اقدام کرده و از مزایا تلگرام پرمیوم بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد