فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
آشنایی با پلی استیشن استور و مزایای آن
پلی استیشن

آشنایی با پلی استیشن استور و مزایای آن

مهدی داوری
انتشار در 22 بهمن 1402

در کنسول‌های پلی استیشن شاهد یک استور داخلی به اسم پلی استیشن استور هستیم. در این مطلب از وب سایت وب گیفت قصد داریم تا شما را با این استور آشنا کرده و در مورد مزایای پلی استیشن استور اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

معرفی پلی استیشن استور

لوگو پلی استیشن استور

پلی استیشن استور یک فروشگاه آنلاین است که کاربران کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ می‌توانند از طریق آن به طیف گسترده‌ای از محتوای دیجیتال از جمله بازی‌ها، افزونه‌ها، تم‌ها و… دسترسی داشته باشند. این فروشگاه با استفاده از شبکه پلی استیشن در دسترس است و به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به‌صورت آنلاین و اینترنتی محتوای مورد علاقه خود را از این طریق خریداری کرده و این محتواها را دانلود کنند.

مزایای استفاده از پلی استیشن استور

برنامه پلی استیشن استور

استفاده از سرویس پلی استیشن استور به شما مزایا گوناگونی را ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین مزایای پلی استیشن استور، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. دسترسی به طیف گسترده‌ای از محتوا

پلی استیشن استور به نحوی ساخته شده است که شما می‌توانید از طریق آن به هزاران بازی، افزونه، DLC، تم و… دسترسی پیدا کرده و از بین آن‌ها محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

2. راحتی و سهولت استفاده

به دلیل آنلاین و اینترنتی بودن پلی استیشن استور، کاربران می‌توانند از طریق اینترنت به این فروشگاه دسترسی پیدا کرده و از طریق آن محتوای مورد علاقه خود را خریداری و دانلود کنند.

3. دسترسی به تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه

در سال‌های اخیر به دلیل افزایش قیمت دلار، خرید بازی برای کاربران ایرانی یک موضوع چالشی شده است. یکی از مزایای پلی استیشن استور امکان خرید بازی‌ها با قیمت پایین‌تر است. پلی استیشن استور به طور مرتب تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه‌ای را برای کاربران خود ارائه می‌دهد تا افراد بتوانند محتوا مورد نظر خود را با قیمت مناسب و پایین خریداری کنند.

4. امکان پیش‌خرید بازی‌ها

در صورتی که از سرویس پلی استیشن استور استفاده می‌کنید، می‌توانید بازی‌های مورد نظر خود را قبل از انتشار به‌راحتی پیش‌خرید کنید. این ویژگی باعث می‌شود تا در زمان عرضه به‌سرعت به توانید به بازی‌ها دسترسی پیدا کرده و همچنین از مزایا پیش‌خرید بازی‌ها بهره‌مند شوید.

5. به روزرسانی خودکار بازی‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌ها و مزایای پلی استیشن استور این است که شما می‌توانید از طریق آن زمانی که برای بازی‌های کنسولتان آپدیتی منتشر می‌شود، به‌صورت خودکار آن را دریافت کرده و بازی خود را همواره به روز نگه دارید.

چه محصولاتی در پلی استیشن استور وجود دارد؟

بازی های و محصولات پلی استیشن استور

در پلی استیشن استور شاهد طیف گسترده‌ای از محصولات هستیم که می‌توانید متناسب با نیاز خود آن‌ها را خریداری کنید. به منظور بررسی محصولات موجود در پلی استیشن استور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

PlayStation Store به طور مرتب با محتوای جدید به روز می‌شود، به همین دلیل شما می‌توانید از طریق آن به هزاران آیتم مختلف دسترسی پیدا کنید.

نحوه استفاده از پلی استیشن استور

شیوه خرید بازی از پلی استیشن استور به شرح زیر است:

برای استفاده بهتر از پلی استیشن استور نیاز است تا به چند نکته مهم توجه کنید. قبل از خرید هر محتوایی، توضیحات آن را به‌دقت مطالعه کنید. همچنین حتماً به رتبه‌بندی سنی بازی‌ها توجه کنید تا محتوایی را بخرید که برای سن شما مناسب باشد.

لازم به ذکر است که راه‌های مختلفی برای دسترسی به پلی استیشن استور وجود دارد. شما می‌توانید از طریق کنسول پلی استیشن به‌راحتی وارد پلی استیشن استور شوید. علاوه بر این مسئله، امکان دسترسی به این فروشگاه از طریق وب سایت پلی استیشن یا برنامه موبایل پلی استیشن وجود دارد.

حتما بخوانید: چگونه از پلی استیشن استور بازی دانلود کنیم؟

جمع‌بندی

در این مطلب از وب سایت وب گیفت به این سؤال پاسخ دادیم که پلی استیشن استور چیست و این پلتفرم چه محتواها و آیتم‌هایی را به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این در مورد مزایای پلی استیشن استور صحبت کردیم. همان‌طوری که مشاهده کردید، شما می‌توانید از پلی استیشن استور به‌راحتی محتواهایی مثل بازی‌ها، افزونه‌ها، فیلم و سریال، اشتراک سرویس‌های مختلف و… را خریداری کنید.

 منبع: playstation.net

تاریخ آخرین به روزرسانی: 22 بهمن 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

شما می‌توانید از پلی استیشن استور به‌راحتی محتواهایی مثل بازی‌ها، افزونه‌ها، فیلم و سریال، اشتراک سرویس‌های مختلف و... را خریداری کنید.

بله شما می‌توانید به‌راحتی در داخل کشور نیز وارد پلی استیشن استور شوید؛ اما برای خرید باید گیفت کارت پلی استیشن استور یا کارت اعتباری بین‌المللی داشته باشید.

بله برخی از محتواها و محصولاتی که در پلی استیشن استور وجود دارند رایگان بوده و برای استفاده از آن‌ها نیازی به پرداخت هزینه نیست.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد