فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
روش خرید بازی از پلی استیشن استور
پلی استیشن

روش خرید بازی از پلی استیشن استور

مهدی داوری
انتشار در 18 آذر 1402

اگر قصد دارید تا برای خرید بازی از پلی استیشن استور اقدام کنید، می‌توانید از طریق خود کنسول و وب سایت پلی استیشن استور برای خرید بازی از PSN اقدام کنید. در صورتی که نمی‌توانید که نحوه خرید بازی از پلی استیشن استور چگونه است، با ما در این مطلب از وب سایت وب گیفت همراه باشید تا در مورد روش نحوه خرید بازی از پلی استیشن استور با گیفت کارت صحبت کرده و اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

نحوه خرید بازی از پلی استیشن استور

روش خرید بازی از پلی استیشن استور

اگر قصد دارید تا برای خرید بازی از پلی استیشن استور اقدام کنید، می‌توانید از روش‌های زیر برای انجام این کار استفاده کنید:

۱. نحوه خرید بازی از پلی استیشن استور از طریق کنسول

با طی کردن این مراحل فرآیند خرید بازی از پلی استیشن استور انجام می‌شود و می‌توانید بازی‌ها را از طریق لایبری خود نصب کنید.

۲. نحوه خرید بازی از پلی استیشن استور از طریق وب سایت PSN

شما می‌توانید از طریق وب سایت پلی استیشن استور نیز برای خرید بازی اقدام کنید. برای انجام این کار نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن این مراحل می‌توانید اقدام به خرید بازی از PSN کرده و از این طریق بازی‌های مورد نظر خود را به لایبری اکانتتان اضافه کنید.

جمع بندی

در این مطلب از وب سایت وب گیفت، نگاهی به روش نحوه خرید بازی از پلی استیشن استور با گیفت کارت PS انداخته و بیان کردیم که چگونه می‌توانید از طریق وب سایت پلی استیشن استور و کنسول پلی استیشن برای خرید بازی‌های مورد نظر خود اقدام کنید.

منبع: wikihow.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 13 بهمن 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

شما می‌توانید از طریق وب سایت پلی استیشن استور و یا از طریق خود کنسول پلی استیشن برای خرید بازی از PSN اقدام کنید.

اگر قصد دارید تا مراحل خرید بازی از PSN را در ایران طی کنید، نیاز است تا پس از تغییرای پی خود، با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن اقدام به خرید بازی مورد نظر خود کنید.

اگر قصد دارید تا برای خرید گیفت کارت پلی استیشن استور اقدام کنید، می‌توانید از طریق وب سایت وب گیفت این کارت‌ها را به صورت ریالی خریداری کنید.

دیدگاه‌ها (2) آخرین نظرات کاربران
ریحانه علیزاده
29 آذر 1402

سلام معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

امید اسلامی
در پاسخ به ریحانه علیزاده
13 بهمن 1402

سلام ریحانه عزیز، خوش حال هستیم که این مطلب برای شما کاربردی بود.

افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد