فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
چگونه از پلی استیشن استور بازی دانلود کنیم؟
پلی استیشن

چگونه از پلی استیشن استور بازی دانلود کنیم؟

مهدی داوری
انتشار در 24 آبان 1402

فروشگاه پلی استیشن استور، فروشگاه رسمی کنسول‌های پلی استیشن است که از طریق آن می‌توانید بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کرده و سپس آن‌ها را دانلود کنید. یکی از سوالاتی که گیمرهای کنسول‌های پلی استیشن مطرح می‌کنند این است که چگونه از پلی استیشن استور بازی دانلود کنیم؟

به منظور پاسخ به این سؤال با ما در سایت وب گیفت همراه باشید تا در مورد نحوه خرید بازی از پلی استیشن استور صحبت کرده و سپس شما را با روش دانلود بازی‌ها در PS آشنا کنیم.

نحوه خرید بازی از پلی استیشن استور

پلی استیشن استور

پیش از آن که بخواهیم در مورد آموزش دانلود بازی از پلی استیشن استور صحبت کنیم، نیاز است تا شما را با نحوه خرید بازی از پلی استیشن استور آشنا کنیم. در صورتی که کنسول پلی استیشن دارید، برای خرید بازی از پلی استیشن استور نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

کنید انتخاب کنید. برای دانلود، بازی خریداری شده را در فروشگاه PlayStation یا Library انتخاب کنید، سپس دانلود را انتخاب کنید.

آموزش نصب بازی PS4 و PS5

آموزش نصب بازی بر روی پلی استیشن

پس از آن که بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کرده و آن‌ها را به لایبری اکانتتان اضافه کردید، می‌توانید از طریق روش‌های زیر، اقدام به دانلود بازی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 کنید.

۱. روش دانلود بازی‌ها در PS5

به منظور بررسی آموزش دانلود بازی از پلی استیشن استور در کنسول پلی استیشن 5، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با انتخاب این گزینه، بازی شروع به نصب بر روی کنسول شما می‌کند.

حتما بخوانید: آموزش خرید پلی استیشن پلاس

۲. روش دانلود بازی‌ها در PS4

اگر کنسول پلی استیشن 4 دارید، برای دانلود بازی از طریق کنسول خود، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن مراحل آموزش دانلود بازی از پلی استیشن استور، می‌توانید به‌راحتی بازی مورد نظر خود را از طریق کنسول پلی استیشن 4 دانلود و نصب کنید.

حتما بخوانید: روش خرید بازی از پلی استیشن استور

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت، به این سؤال پاسخ دادیم که چگونه از پلی استیشن استور بازی دانلود کنیم؟ بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا در وهله اول بتوانید بازی‌های مورد نظر خود را از پلی استیشن استور خریداری کرده و سپس با استفاده از روش دانلود بازی‌ها در PS، آن‌ها را بر روی کنسول خود نصب کنید.

منبع: playstation.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 18 آذر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

برای دانلود بازی از طریق پلی استیشن استور نیاز است تا در ابتدا بازی را از طریق استور پلی استیشن خریداری کرده و سپس از طریق لایبری بازی‌های خود آن را دانلود کنید.

شما می‌توانید با رفتن به قسمت Game Library در صفحه اصلی کنسول خود، لیست بازی‌های خریداری شده را مشاهده کرده و آن‌ها را دانلود کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد