فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش ساخت اکانت آمازون
آمازون

آموزش ساخت اکانت آمازون

مهدی داوری
انتشار در 5 آذر 1401

فروشگاه آمازون یک شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک است که در کشور آمریکا فعالیت دارد. مجموعه آمازون فعالیت خود را در سال ۱۹۹۴ و در شهر سیاتل واقع در ایالت واشنگتن آغاز کرد. امروزه این مجموعه تبدیل به یکی از برترین فروشگاه‌های آنلاین در سراسر دنیا شده است. در این بین یکی از سؤالات بسیار مهمی که کاربران مطرح می‌کنند این است که چگونه می‌توان اقدام به ساخت اکانت آمازون کرد؟ به‌منظور بررسی ثبت نام در آمازون با ما همراه باشید تا در مورد چگونگی ساخت اکانت اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

۱. آموزش ساخت اکانت آمازون از طریق مرورگر وب

در صورتی که قصد دارید تا اکانت آمازون را از طریق مرورگر وب ایجاد کنید، نیاز است تا گام‌های زیر را بردارید:

پس از آن که اکانت خود را ایجاد کردید، حال نیاز است تا به سراغ ایمیل خود بروید و پیامی که از سوی آمازون برای شما ارسال شده است را بررسی و اکانت خود را از این طریق تأیید کنید. پس از انجام این کار می‌توانید به‌راحتی وارد حساب آمازون خود شده و از این پلتفرم استفاده کنید.

۲. آموزش ساخت اکانت آمازون در اپلیکیشن گوشی موبایل

روش دیگری که می‌توانید از طریق آن، اکانت آمازون را ایجاد و از این پلتفرم استفاده کنید، ساخت اکانت در اپلیکیشن موبایل آمازون است. به‌منظور انجام این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

با انجام این مراحل فرآیند ساخت اکانت آمازون از طریق گوشی شما انجام خواهد شد.

۳. آموزش ساخت اکانت آمازون پرایم رایگان

Amazon Prime یک سرویس اشتراکی است که در صورتی که عضو آن شوید می‌توانید به شکل پیشرفته‌تری از فروشگاه آمازون استفاده و از این طریق فرایند خرید را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در صورتی که قصد دارید تا اکانت خود را ارتقا داده و از قابلیت‌های آمازون پرایم استفاده کنید نیاز است تا گام‌های زیر را بردارید:

پلن ماهانه اصلی سرویس آمازون پرایم با قیمت ۱۲.۹۹ دلار در ماه قابل‌دسترس است. همچنین شما می‌توانید طرح ۱۱۹ دلاری در سال را انتخاب کنید که دو ماه رایگان به شما می‌دهد. انتخاب طرح سالانه باعث می‌شود تا بتوانید به‌جای پرداخت ماهانه 12.99 دلار در ماه، 9.91 دلار در ماه پرداخت و از سرویس آمازون پرایم استفاده کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که به دلیل تحریم‌های موجود امکان پرداخت هزینه خرید اشتراک آمازون پرایم برای کاربران ایرانی وجود ندارد البته می توانید با استفاده از گیفت کارت آمازون به خرید کالا یا اشتراک آن بپردازید. در چنین شرایطی نیاز است تا از مجموعه‌های واسط کمک بگیرید و از این طریق فرآیند پرداخت هزینه و خرید گیفت کارت آمازون را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

حتما ببینید: نحوه استفاده از گیفت کارت آمازون

همچنین اگر برای اولین‌ بار اکانت آمازون خود را تبدیل به Amazon Prime کردید، یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه در دسترس شما خواهد بود. در این دوره رایگان 30 روزه می‌توانید بررسی کنید که آیا Amazon Prime گزینه مناسبی برای شما است یا خیر.

جمع بندی

در این مطلب شما را با آمازون آشنا کرده و بیان کردیم که چگونه می‌توانید از طریق مرورگر وب و یا اپلیکیشن آمازون اکانت خود را ایجاد و ثبت کنید و از فروشگاه اینترنتی آمازون استفاده کردید. همچنین در ادامه نگاهی به سرویس آمازون پرایم پرداخته و بیان کردیم که چگونه می‌توانید حساب خود در فروشگاه آمازون را ارتقا و از قابلیت‌های پرایم استفاده کنید.

منبع: celalibrary.ca

تاریخ آخرین به روزرسانی: 13 آذر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

در صورتی که قصد دارید تا از پلتفرم آمازون به‌صورت معمول استفاده کنید، نیازی نیست تا برای ثبت‌نام در این سرویس هزینه‌ای پرداخت کنید.

آمازون پرایم مدل پیشرفته‌تر اکانت در فروشگاه آمازون است. البته به‌منظور ارتقا عضویت خود در این فروشگاه باید به‌صورت ماهانه 12.99 دلار یا به‌صورت سالانه 119 دلار پرداخت کنید.

دیدگاه‌ها (3) آخرین نظرات کاربران
محمد
12 دی 1402

من تا آخر می رم ولی وقتی شمارم رو می زنم پیامی ارسال نمیشه

مزدک بادولخانی
در پاسخ به محمد
28 بهمن 1402

خوب دقیقا چه خاکی باید بر سر خودمون بریزیم؟ میشه کمک کنید.

وب گیفت
پشتیبانی
در پاسخ به محمد
14 بهمن 1402

سلام چون با شماره ایران نمیتونید اکانت بسازید.

افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد