فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
آموزش استفاده و نصب نتفلیکس در ایکس باکس وان، سری ایکس و اس
ایکس باکس

آموزش استفاده و نصب نتفلیکس در ایکس باکس وان، سری ایکس و اس

مهدی داوری
انتشار در 16 آذر 1401

همه ما می‌دانیم که اگر کنسول بازی ایکس باکس داشته باشید، می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را بر روی این کنسول اجرا کنید. با این حال، بسیاری از افراد نمی‌دانند که در کنار بازی، شما می‌توانید از کنسول ایکس باکس خود به‌عنوان پلتفرمی برای تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌تان یا تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد نظر خود استفاده کنید.

در واقع سیستم‌عامل کنسول ایکس باکس به نحوی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید برنامه نتفلیکس را به‌صورت رایگان دانلود و روی کنسول خود نصب کنید. اکنون با کمک کنسول ایکس باکس و با خرید اشتراک Netflix می‌توانید از این پلتفرم بر روی کنسول خود استفاده کنید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با آموزش استفاده و نصب نتفلیکس در ایکس باکس وان، سری ایکس و اس آشنا کرده و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

نتفلیکس در کنسول های ایکس باکس چه میزان اینترنتی مصرف می کند؟

اینترنت مورد نیاز برای استفاده از نتفلیکس در کنسول های ایکس باکس

در صورتی که قصد دارید تا از نتفلیکس بر روی کنسول ایکس باکس خود استفاده کنید، نیازی به خرید اشتراک ایکس باکس لایو گلد ندارید. با این حال، برای استفاده از Netflix باید به اینترنت متصل شده و وارد شبکه Xbox Live شوید. از آن جایی که دسترسی گیمرهای ایرانی به شبکه ایکس باکس لایو وجود ندارد، برای انجام این کار نیاز است تا از DNS استفاده کنید. همچنین برای استفاده از نتفلیکس بر روی کنسول خود، به یک اتصال اینترنتی مناسب نیاز دارید.

حداقل سرعت 0.5 مگابیت در ثانیه برای دسترسی به نتفلیکس لازم و ضروری است. همچنین اگر سرعت اینترنت 1.5 مگابیت در ثانیه داشته باشید، می‌توانید بدون مشکل از نتفلیکس استفاده کنید. در صورتی که سرعت 3.0 مگابیت در ثانیه داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی ویدئوهای داخل نتفلیکس را باکیفیت SD مشاهده کنید. با سرعت 5.0 مگابیت در ثانیه می‌توانید بدون قطعی فیلم‌ها را باکیفیت HD و در نهایت با سرعت 25 مگابیت در ثانیه می‌توانید محتواهای موجود در نتفلیکس را باکیفیت Ultra HD مشاهده کنید.

آموزش استفاده و نصب نتفلیکس روی کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس بسیار آسان بوده و می توانید جدیدترین فیلم ها و سریال های روز را در کنسول xbox series x|s خود تماشا کنید.

آموزش استفاده و نصب نتفلیکس روی کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس

در صورتی که کنسول‌های نسل جدید شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس و یا اس را دارید، به‌منظور نصب نتفلیکس بر روی دستگاه بود یا در گام اول دکمه Xbox را روی کنترلر خود فشار دهید. سپس در منوی ظاهر شده باید بر روی گزینه Home بروید و آن را انتخاب کنید.

Home-min

در صفحه اصلی کنسول خود باید به پایین صفحه اسکرول کرده و به بخش Store بروید.

store-netflix

برای نصب نتفلیکس باید در قسمت Apps اقدام جستجو این اپلیکیشن کرده و عبارت Netflix را وارد کنید. سپس باید برنامه Netflix را از نتیجه جستجو انتخاب کنید. برای شروع دانلود و نصب برنامه نتفلیکس باید گزینه Install را انتخاب کنید. پس از اتمام دانلود برای اجرا برنامه نتفلیکس باید دکمه Xbox را روی کنترلر خود فشار دهید. سپس باید به سراغ منو My Games & Apps بروید و گزینه See All را انتخاب کنید.

پس از باز شدن این صفحه باید به بخش Apps بروید و در آنجا برنامه Netflix را باز کنید.

پس از باز شدن این صفحه باید به بخش Apps بروید و در آنجا برنامه Netflix را باز کنید. اکنون می‌توانید وارد اکانت خود شوید و برنامه‌های مورد علاقه خود در نتفلیکس را از طریق کنسول Xbox Series X یا Xbox Series S خود مشاهده کنید.

آموزش استفاده و نصب نتفلیکس روی کنسول ایکس باکس وان و وان اس

آموزش استفاده و نصب نتفلیکس روی کنسول ایکس باکس وان و وان اس

در صورتی که قصد دارید تا برنامه نتفلیکس را روی کنسول ایکس باکس وان نصب کنید باید در صفحه اصلی و Home کنسول خود به Store بروید. پس از ورود به فروشگاه مایکروسافت باید به پایین صفحه اسکرول کنید و گزینه Apps را انتخاب کنید. برای انتخاب این گزینه باید دکمه A را فشار دهید. از طرف دیگر، می‌توانید به پایین صفحه بروید و گزینه Browse apps را انتخاب کنید. معمولاً اپلیکیشن نتفلیکس را در صفحه اصلی برنامه مشاهده خواهید کرد. در غیر این صورت می‌توانید با انتخاب گزینه Search apps و فشار دادن دکمه A، نام این برنامه را جستجو کرده و آن را انتخاب کنید.

Xbox-One-Find-Apps-Page

پس از ورود به صفحه دانلود نتفلیکس، برای نصب این برنامه بر روی کنسول ایکس باکس وان باید به سراغ دکمه سبز رنگ Install رفته و دکمه A را روی کنترلر فشار دهید. پس از اتمام مراحل نصب، می‌توانید نتفلیکس را اجرا کنید.

Xbox-One-Install-Netflix

در صورتی که قصد دارید تا برنامه Netflix را به صفحه اصلی Xbox One خود اضافه کنید نیاز است تا به بخش My games & apps در صفحه اصلی کنسول خود بروید. شما می‌توانید Netflix را پین کرده و به آن دسترسی پیدا کنید. برای انجام این کار باید به بخش My games & apps آمده و در صفحه بعدی گزینه Apps را انتخاب کنید.

Xbox-One-Select-My-Games-Apps

سپس باید بر روی برنامه Netflix بروید و روی دکمه منو سه خطی موجود بر روی کنترلر خود بروید. سپس باید در منو باز شده گزینه Add to a group را انتخاب کنید.

Xbox-One-Netflix-Add-to-Group

سپس باید برای ایجاد یک گروه جدید و قرار دادن نتفلیکس در این پوشه نامی را برای گروه جدید خود انتخاب کنید. سپس باید به صفحه اصلی کنسول خود بازگردید. در گام بعدی باید به پایین دسته‌بندی Add more بروید و اگر گروه جدید خود را نمی‌بینید، گزینه See all suggestions را انتخاب کنید. سپس باید به پایین و به بخش Groups بروید و گروه جدیدی که نتفلیکس را در آن قرار دادید انتخاب کنید تا این پوشه به صفحه اصلی کنسول شما اضافه شود و بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید.

Xbox-One-See-All-suggestions

جمع‌بندی

در این مطلب شما را با نحوه استفاده و نصب نتفلیکس در ایکس باکس وان، سری ایکس و اس آشنا کرده و توضیحات کاملی را در این زمینه ارائه کردیم. توجه به موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی برنامه نتفلیکس را روی کنسول خود نصب و از آن استفاده کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که با وجود رایگان بودن نتفلیکس برای نصب، به‌منظور استفاده از این پلتفرم باید اشتراک نتفلیکس را خریداری کنید که می توانید با استفاده از خرید گیفت کارت نتفلیکس، اشتراک مورد نظر خود را تهیه کنید.

منبع: thegeekpage

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

به‌منظور نصب برنامه نتفلیکس بر روی کنسول ایکس باکس وان، سری ایکس و اس نیازی نیست تا هزینه‌ای پرداخت کنید؛ اما برای استفاده از این سرویس، باید اشتراک نتفلیکس را خریداری کنید.

شما می‌توانید برنامه نتفلیکس را بر روی کنسول ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و سری ایکس نصب کرده و از آن استفاده کنید.

حداقل سرعت 0.5 مگابیت در ثانیه برای دسترسی به نتفلیکس لازم و ضروری است. اگر سرعت اینترنت 1.5 مگابیت در ثانیه داشته باشید، می‌توانید بدون مشکل از نتفلیکس استفاده کنید. به هر میزانی که سرعت افزایش پیدا کند، شما می‌توانید باکیفیت بالاتری ویدئوها را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد