فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش استفاده از گیم پس در ویندوز
ایکس باکس

آموزش استفاده از گیم پس در ویندوز

مهدی داوری
انتشار در 13 دی 1401

گیم پس مایکروسافت یک سرویس اشتراکی جذابی است که به گیمرها این امکان را می‌دهد تا با پرداخت ماهانه به کاتالوگ قابل توجهی از بازی‌ها دسترسی پیدا کنند. این سرویس رو به رشد که در ابتدا تنها برای کنسول‌های ایکس باکس بود، امکان اجرای انبوهی از بازی‌ها را با قیمت بسیار کم فراهم می‌کند. حالا این سرویس بر روی کامپیوترها نیز در دسترس قرار گرفته و گیمرهای PC نیز می‌توانند با عضویت در سرویس گیم پس کامپیوتر، از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با سرویس گیم پس در ویندوز آشنا کرده و در مورد آموزش استفاده از گیم پس PC اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم.

نصب، اجرا و استفاده از گیم پس بر روی سیستم‌عامل ویندوز

پس از آن که اشتراک سرویس گیم پس را خریداری کردید، برای اجزا آن بر روی کامپیوتر خود نیاز است تا برنامه Xbox را برای سیستم‌عامل ویندوز خود دانلود کنید.

پس از آن که اشتراک سرویس گیم پس را خریداری کردید، برای اجزا آن بر روی کامپیوتر خود نیاز است تا برنامه Xbox را برای سیستم‌عامل ویندوز خود دانلود کنید. برای استفاده از این برنامه نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

دسترسی به بازی‌های گیم پس از طریق فروشگاه مایکروسافت

 

در صورتی که علاقه‌ای ندارید تا برنامه ایکس باکس را بر روی ویندوز خود نصب کنید، این امکان وجود دارد تا بتوانید به‌صورت مستقیم بازی‌های گیم پس سازگار با رایانه شخصی را مستقیم از طریق برنامه فروشگاه مایکروسافت دانلود و نصب کنید. برای انجام این کار نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با انتخاب بازی مورد نظر خود، می‌توانید بر روی گزینه Install کلیک کنید تا فرایند نصب انجام شود.

مشاهده لیست بازی‌های گیم پس ویندوز

 

در صورتی که قصد دارید تا لیست کامل بازی‌ های گیم پس برای کامپیوتر را مشاهده کنید، در کنار استفاده از نرم‌افزار Xbox، این امکان برای شما وجود دارد تا از طریق وب سایت گیم پس و فروشگاه آنلاین مایکروسافت به‌راحتی به لیست کامل بازی‌های موجود در کاتالوگ گیم پس پی سی دسترسی پیدا کنید.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی آموزش استفاده از گیم پس در ویندوز پرداخته و مهم‌ترین مواردی که برای استفاده از گیم پس باید به آن توجه داشته باشید را به شما ارائه کردیم. توجه به موارد بیان شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید بر روی سیستم‌عامل ویندوز خود از گیم پس استفاده کرده و از این طریق در هزینه‌های خود برای خرید بازی صرفه‌جویی کنید.

تاریخ آخرین به روزرسانی: 4 فروردین 1403

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

سرویس گیم پس پی سی نسخه‌ای از سرویس اشتراکی گیم پس است که به شما این امکان را می‌دهد تا با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه به صدها بازی مختلف بدون هزینه اضافی دسترسی پیدا کنید.

شما می‌توانید با خرید اشتراک گیم پس التیمیت یا گیم پس پی سی، از طریق کامپیوتر ویندوز خود به سرویس Game Pass دسترسی پیدا کرده و بازی‌های مورد نظر خود را از این طریق دانلود کنید.

در این مطلب به‌صورت کامل شما را با چگونگی استفاده از سرویس گیم پس در ویندوز آشنا کردیم.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد