فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
توییچ توربو چیست؟ و چه کاربردی دارد؟
توییچ

توییچ توربو چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

مهدی داوری
انتشار در 21 اردیبهشت 1402

گیمرها و افرادی که از سرویس توییچ استفاده می‌کنند، همواره با محدودیت‌های مختلفی مواجه هستند. این در حالی است که اگر عضو سرویس‌های پولی اپلیکیشن توییچ شوید، می‌توانید این محدودیت‌ها را از بین برده و از تمامی قابلیت‌های Twitch استفاده کنید. یکی از اشتراک‌های پولی سرویس توییچ، توییچ توربو است. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا نگاهی به این سرویس انداخته و به این سؤال مهم پاسخ دهیم که توییچ توربو چیست؟ به منظور بررسی این مسئله با ما همراه باشید.

توییچ توربو چیست

Twitch Turbo چیست و چگونه کار می‌کند؟

در بخش اول، به منظور پاسخ به این سؤال که توییچ توربو چیست باید گفت که این سرویس نوعی اشتراک ویژه است و افرادی که که به کاربران اجازه می‌دهد تا از ویژگی‌هایی مانند تم‌های اختصاصی، دسترسی به پخش با کیفیت بالاتر، عدم نمایش تبلیغات و دسترسی به نامحدود به سیستم هشدارها استفاده کنند. قصد دارند تا به‌صورت حرفه‌ای از توییچ استفاده کنند، می‌توانند اقدام به خرید این سرویس کنند.

خرید اشتراک توییچ توربو مزایا بسیار زیادی برای شما به همراه دارد که در بخش‌های بعدی در این زمینه صحبت خواهیم کرد. با این حال، نکته مهمی که در مورد توییچ توربو باید به آن توجه کنید این است که برای عضویت در این سرویس نیاز است تا ماهانه 8.99 دلار پرداخت کنید تا بتوانید اشتراک Twitch Turbo را خریداری و از آن استفاده کنید.

مزایا توییچ توربو

مزایا توییچ توربو چیست؟

همان‌طوری که بیان کردیم، سرویس اشتراکی توییچ توربو ویژگی‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در همین راستا به منظور بررسی مزایا Twitch Turbo، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. امکان استفاده از توییچ بدون مشاهده آگهی

در صورتی که عضو سرویس رایگان توییچ شوید، در هنگام استفاده از این برنامه با آگهی‌ها و تبلیغات مختلفی مواجه خواهید شد. این تبلیغات با گذشت زمان ممکن است برای افرادی که به‌وفور از این سرویس استفاده می‌کنند، با گذشت زمان این تبلیغات و آگهی‌ها می‌تواند آزاردهنده باشد. در چنین شرایطی اگر شما عضو سرویس پرایم شوید، یکی از مزایا Twitch Turbo حذف تبلیغات در سراسر این سرویس است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تمامی تبلیغات را از بین برده و بدون پخش آگهی از این سرویس استفاده کنید.

۲. دسترسی به مجموعه جدیدی از Emoticon

یکی از ویژگی‌هایی که سرویس توییچ دارد، قابلیت Emoticon است. Emoticon ها در واقع شکلک‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها در چت‌روم‌های استریمرهای توییچ استفاده کنید. در واقع Emoticon ها روشی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای برقراری ارتباط یا واکنش به اتفاقات مختلف در هنگام استریم استفاده کنید. به‌صورت کلی تعداد Emoticon هایی که در اختیار کاربران رایگان سرویس توییچ قرار می‌گیرد، محدود است.

این در حالی است که اگر افزونه BetterTTV را دانلود کنید، می‌توانید به ده‌ها Emoticon جدید دسترسی پیدا کنید. همچنین اگر اقدام به خرید اشتراک توییچ توربو کنید، به دو مجموعه جدید Emoticon ها دسترسی خواهید داشت.

۳. تغییر رنگ نام کاربری در چت به‌صورت سفارشی

از دیگر مزایا Twitch Turbo این است که با خرید این اشتراک شما قادر خواهید بود تا در چت‌روم‌ها در استریم‌های مختلف نام کاربری خود را تغییر رنگ داده و از این طریق اقدام به سفارش سازی رنگ نام کاربری خود کنید.

۴. دریافت بج و نشان انحصاری

در صورتی که اقدام به خرید اشتراک توییچ توربو کنید، یکی از مزایایی که به آن دسترسی خواهید داشت، بج و نشان انحصاری است. این بج‌ها باعث می‌شود تا از سایر کاربران در سرویس توییچ متمایز شوید.

۵. ذخیره‌سازی بیشتر استریم‌ها

اگر استریمر هستید و اقدام به خرید توییچ توربو کنید، این قابلیت را خواهید داشت تا به جای آن که تنها استریم‌های 14 روز گذشته خود را ذخیره کنید، می‌توانید به استریم‌های 60 روز گذشته خود دسترسی پیدا کرده و استریمرهای دو ماه گذشته خود را سیو کنید.

شیوه خرید Twitch Turbo

چگونه Twitch Turbo را خریداری کنیم؟

افرادی که قصد دارند تا اقدام به خرید توییچ توربو کنند، یکی از سوالات مهمی که مطرح می‌کنند این است که چگونه می‌توان این اشتراک را خریداری کرد؟ به منظور انجام این کار نیاز است تا گام‌های زیر را بردارید:

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که به واسطه تحریم‌های مالی که علیه کاربران ایرانی وجود دارد، شما نمی‌توانید با استفاده از کارت‌های بانکی داخل کشور، اقدام به تهیه توییچ توربو و یا گیفت کارت توییچ کنید. در چنین شرایطی نیاز است تا از طریق مجموعه‌های واسط برای خرید اشتراک Twitch Turbo اقدام کنید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، وب سایت وب گیفت است. شما می‌توانید به‌صورت ریالی و با استفاده از کارت‌های بانکی داخل کشور، با خرید گیفت کارت توییچ، اقدام به تهیه اشتراک توییچ توربو کرده و از این سرویس استفاده کنید.

فرق توییچ توربو با توییچ پرایم

مقایسه توییچ توربو با توییچ پرایم

Twitch Turbo و Twitch Prime که در حال حاضر با نام Prime Gaming شناخته می‌شود، دو سرویس اشتراکی جداگانه هستند که می‌توانید آن را از سرویس توییچ خریداری کنید.

ویژگی‌ها توییچ پرایم توییچ توربو
قیمت 8.99 دلار در ماه 9.99 دلار در ماه
حذف تبلیغات بله بله
دسترسی به سریال‌ها بله خیر
دسترسی به فیلم‌ها بله خیر
دسترسی به سیستم هشدارها بله بله
دسترسی به پخش با کیفیت بالاتر بله بله
دسترسی به تم‌های اختصاصی بله بله
خروجی مستقیم در وب‌سایت بله بله
نامحدود پیام خصوصی بله بله

همان‌طوری که بیان کردیم، Twitch Turbo یک سرویس اشتراک ماهانه است که به طور انحصاری برای پلتفرم Twitch.tv بوده و با خرید این اشتراک می‌توانید به مزایا مختلفی دسترسی پیدا کنید. از مهم‌ترین مزایا Twitch Turbo می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

از سوی دیگر، Twitch Prime در واقع یک اشتراک خاص است که با عضویت در آن و خرید اشتراک این سرویس، می‌توانید به مزایا زیر دسترسی پیدا کنید:

در کنار تفاوت‌هایی که بین مزایا Twitch Turbo و Twitch Prime وجود دارد، باید به این نکته توجه داشته باشید که با خرید اشتراک آمازون پرایم، شما قادر خواهید بود تا به‌صورت رایگان، اشتراک Twitch Prime را دریافت کنید.

از سوی دیگر تفاوت مهمی که بین این اشتراک‌های توییچ وجود دارد این است که Twitch Turbo به شما این امکان را می‌دهد تا هر کانالی را بدون تبلیغات تماشا می‌کنید، در حالی که Twitch Prime به شما این فرصت را می‌دهد تا در هر ماه یک بار به‌صورت رایگان در هر کانال مشترک شوید.

جمع‌بندی

در این مطلب نگاهی به سرویس توییچ توربو انداخته و تلاش کردیم تا به‌صورت کامل به این سؤال پاسخ دهیم که توییچ توربو چیست؟ توجه به موارد گفته شده باعث می‌شود تا بتوانید با آگاهی کامل نسبت به مزایا Twitch Turbo، اقدام به خرید اشتراک این سرویس کرده و از این طریق به‌صورت کامل از پلتفرم توییچ استفاده کنید.

منابع:

تاریخ آخرین به روزرسانی: 4 مرداد 1402

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد