فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
لیست بهترین بازی‌ های نینتندو سوییچ
نینتندو

لیست بهترین بازی‌ های نینتندو سوییچ

مهدی داوری
انتشار در 29 اردیبهشت 1402

از عرضه اولیه‌ای کنسول نینتندو سوییچ چند سالی می‌گذرد و از آن زمان تا به امروز شاهد انتشار صدها بازی مختلف برای این کنسول هستیم. در این بین افرادی که کنسول نینتندو سوییچ دارند و یا قصد دارند تا این کنسول را خریداری کنند، یکی از سؤالات مهمی که مطرح می‌کنند این است که برترین بازی‌ های نینتندو سوییچ کدام‌اند؟ به منظور پاسخ به این سؤال با سایت وب گیفت همراه باشید تا شما را با بهترین بازی های Nintendo آشنا کرده و در مورد برخی از بهترین بازی‌های این کنسول اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

فهرست بازی‌ های نینتندو سوییچ

در صورتی که قصد دارید تا به فهرست بازی‌ های نینتندو سوییچ دسترسی پیدا کنید، می‌توانید وارد فروشگاه نینتندو سوییچ شده و در eShop Nintendo به لیست تمام بازی‌ های نینتندو سوییچ دسترسی پیدا کنید.

در این بین اما تجربه تمامی عناوین موجود در لیست تمام بازی‌ های نینتندو سوییچ نیاز به پرداخت هزینه و صرف وقت بسیار زیادی دارد. در این بین، پیشنهاد ما این است که برای تجربه بازی‌ های نینتندو سوییچ به سراغ بهترین عناوین بیایید. اگر بخواهیم برخی از بهترین بازی های Nintendo را نام ببریم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در ادامه شما را در دسته‌بندی‌های مختلف با بهترین بازی های Nintendo آشنا خواهیم کرد:

بازی‌های رایگان نینتندو سوییچ

برخلاف شرکت‌های سونی و مایکروسافت که همواره در تلاش‌اند تا تخفیف‌های مختلفی را برای خرید بازی به گیمرها ارائه دهد، شرکت نینتندو به‌ندرت برای بازی‌های خود تخفیف در نظر می‌گیرد. به همین دلیل نیاز است تا برای خرید بازی‌ های نینتندو سوییچ، اقدام به پرداخت مبلغ بسیار زیادی کنید. در این بین اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در لیست تمام بازی‌ های نینتندو سوییچ شاهد عناوین رایگانی نیز هستیم. از بهترین بازی های Nintendo رایگان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. Fortnite

بازی Fortnite، بهترین بازی رایگان نینتندو است

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2017 بتل رویال اپیک گیمز 8.3

مسلماً یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های رایگان موجود برای کنسول‌های سوییچ، حاضر Fortnite است. فورتنایت یک بازی تیراندازی چند نفره است که در حال حاضر میلیون‌ها گیمر از سراسر دنیا دارد.

گیم پلی کلی این بازی بسیار ساده است و در آن 100 بازیکن در یک میدان نبرد با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و باید همدیگر را از بین ببرند تا در نهایت یک نفر باقی بماند. شما می‌توانید در دنیا بازی فورتنایت از تجهیزات مختلف استفاده کرده، اسلحه‌ها گوناگون را پیدا کرده و یا اقدام به ایجاد سازه‌های مختلف کنید. به‌صورت کلی فورتنایت یک بازی شوتر بتل رویال عالی است و در کنار حالت‌های مختلف در این بازی، شاهد برگزاری رویدادهای گوناگونی از جمله کنسرت‌های درون بازی، نمایش فیلم به‌صورت آنلاین و… در جهان این بازی هستیم.

2.  Fall Guys: Ultimate Knockout

فال گایز، یکی از محبوب ترین بازی های مجانی نینتندو

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2020 مولتی پلیر و بتل رویال Mediatonic 8.0

بازی Fall Guys یکی از بازی‌های چند نفره و بتل رویال است که توسط مجموعه Mediatonic ساخته شده است. این بازی به نحوی است که در آن 100 بازیکن باید در جهان این بازی، در مسابقات مختلف با یکدیگر رقابت کنند و در هر مسابقه، بخشی از بازیکنان حذف می‌شوند. این بازی به قدری ادامه پیدا می‌کند تا در نهایت یک نفر در بازی باقی بماند و برنده آن دور از بازی Fall Guys: Ultimate Knockout شود.

تعداد گیمرهای بازی Fall Guys در سال‌های اخیر به طور تصاعدی رشد کرده است و شاهد برگزاری فصول مختلف و اضافه شدن مراحل جدیدی به این بازی هستیم.

3. Apex Legends

بازی Apex Legends

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2019 بتل رویال Respawn Entertainment 8.8

پس از توسعه بازی Titanfall و دنباله آن، شرکت Respawn Entertainment تصمیم گرفت تا با ایجاد بازی Apex Legends وارد فضای بازی‌های رایگان بتل رویال شود.

از نظر داستانی، Apex Legends در همان دنیای Titanfall اتفاق می‌افتد و در آن شاهد یک بتل رویال ترکیبی هستیم. در این بازی شاهد قهرمان‌ها و هیروهای مختلفی هستیم و شما می‌توانید پس از انتخاب یک قهرمان، در جوخه‌های سه نفره با سایر بازیکنان تیم شده و از توانایی‌های منحصربه‌فرد خود برای شکست دادن تیم‌های حریف استفاده کنید. در نهایت پس از حذف تمامی بازیکنان، آخرین تیمی که باقی می‌ماند، برنده بازی است.

از زمان عرضه بازی Apex Legends این عنوان به طور مکرر به‌روز شده و شاهد فصل‌های جدید و حالت‌های تازه‌ای در این بازی هستیم. لازم به ذکر است که همه حالت‌های چند نفره Apex Legends کاملاً رایگان هستند و شما می‌توانید با انجام بازی، به‌مرور شخصیت‌های مختلف را آزاد کنید. البته این امکان وجود دارد تا با پرداخت هزینه، به‌سرعت تمامی شخصیت‌های بازی را آزاد کنید.

4.  Overwatch 2

بازی Overwatch 2 در نینتندو سوییچ

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2022 بتل رویال Blizzard Entertainment 7.9

بازی Overwatch 2 دومین بازی ساخته شده توسط شرکت بلیزارد در سبک بتل رویال و شوتر چند نفره است. از نظر گیم پلی در این بازی، بازیکنان در میدان نبردهای 5 در 5، باید یک قهرمان انتخاب کرده و با استفاده از توانایی‌های شخصیت خود با تیم مقابل مبارزه کنند.

Overwatch 2 یک بازی دائماً در حال پیشرفت است و بلیزارد رویدادهای جدیدی را به این بازی اضافه کرده و بازی‌ها را مرتباً به‌روز می‌کند. لازم به ذکر است که تمام حالت‌های چند نفره بازی Overwatch 2 رایگان بوده و می‌توانید با مرور شخصیت‌های مختلف بازی را آزاد کنید.

5. Fallout Shelter

بازی Fallout Shelter

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2015 شبیه‌ساز Bethesda Softworks 6.1

Fallout Shelter یک بازی در سبک مدیریتی است که در جهان بازی فالوت روایت می شود. گیمرها در این بازی در نقش یک مدیر یک والت در جهان فالوت هستند. در این بازی شما باید به ساکنان والت غذا داده، برای آن ها و خانه بسازید و به‌صورت کلی آن ها را خوشحال نگه دارید. همچنین شما می توانید منابع مختلف را جمع آوری کرده، با دشمنان بجنگند و ساکنان والت خود را برای مأموریت به خارج از والت بفرستند. Fallout Shelter به طور کامل و رایگان قابل بازی است و می توانید به‌راحتی این عنوان را بر روی کنسول نینتندو سوییچ خود تجربه کنید.

6. Super Kirby Clash

بازی Super Kirby Clas

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2019 فایتینگ HAL Laboratory 7.4

Super Kirby Clash یکی از بازی‌ های نینتندو سوییچ است که به‌صورت انحصاری برای این کنسول منتشر شده است. در این بازی شما به همراه حداکثر 3 نفر دیگر باید تیم خود را ایجاد کرده و با دوستان و یا هوش مصنوعی بازی رقابت کنید. در این بازی فایتینگ شاهد چهار کلاس مختلف برای شخصیت‌ها هستیم که هر یک از این شخصیت‌ها توانایی‌های منحصربه‌فرد خود است.

7.  The Elder Scrolls: Blades

The Elder Scrolls: Blades نسخه نینتندو سوییچ

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2019 اکشن نقش‌آفرینی Bethesda Game Studios 4.2

بازی The Elder Scrolls: Blades یک عنوان در سبک اکشن نقش‌آفرینی است که در دنیای The Elder Scrolls داستان آن رخ می‌دهد. در بازی The Elder Scrolls: Blades شما باید در دخمه‌های مختلف اقدام به جستجو کرده و اقدام به پیدا کردن آیتم‌های مختلف برای ارتقا شخصیت خود کنید. در بازی The Elder Scrolls: Blades شما می‌توانید اقدام به جستجو در محیط جهان باز این بازی کرده و مأموریت‌های اصلی و فرعی مختلفی را انجام دهید.

لازم به ذکر است که در کنار کمپین اصلی و بخش داستانی، بازی Blades دارای حالت PvP آنلاین و حالت سیاه‌چاله بی‌پایان است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بتوانید حالت‌های دیگری را نیز در جهان بازی الدر اسکرول تجربه کنید.

8. Brawlhalla

بازی جذاب Brawlhalla نسخه نینتندو سوییچ

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2014 فایتینگ Blue Mammoth Games 6.5

Brawlhalla یکی دیگر از بازی‌های رایگان موجود در لیست تمام بازی‌ های نینتندو سوییچ است. این بازی فایتینگ به نحوی است که در آن شما باید از بین شخصیت‌های مختلف اقدام به انتخاب قهرمان مورد نظر خود کرده و به‌صورت اینترنتی و آنلاین با سایر گیمرها رقابت کنید. برنده هر دور در این بازی کسی است که تا انتها زنده می‌ماند.

9.  Just Dance

گیم Just Dance ورژن نینتندو

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2023 ریتمیک و رقص Ubisoft 7.2

اگر قصد دارید تا یک بازی در سبک رقص و ریتمیک را تجربه کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ بازی Just Dance آمده و این عنوان را تجربه کنید. البته بازی Just Dance 2023 دارای دو نسخه است. نسخه رایگان Just Dance 2023 تنها شامل دو آهنگ است و اگر قصد دارید تا تمامی آن‌های این بازی را آزاد کنید، نیاز است تا اقدام به پرداخت هزینه کنید.

به‌صورت کلی گیم پلی بازی Just Dance به نحوی است که در آن به بازیکنان آموزش می‌دهد تا بتوانند با آهنگ‌های موردعلاقه‌شان برقصند. همچنین در این بازی شما را از نظر ریتمیک به چالش می‌کشد.

10. Yu-Gi-Oh! Master Duel

بازی Yu-Gi-Oh! Master Duel

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2022 کارتی کونامی 7.8

یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای شرکت کونامی در صنعت مانگا و انیمه، مجموعه Yu-Gi-Oh است. شرکت کونامی در سال 2022 اقدام به ایجاد یک بازی جدید بر اساس مجموعه Yu-Gi-Oh کرده است. در این بازی شما باید از هزاران کارت موجود در جهان این بازی اقدام به ایجاد دک کرده و سپس با سایر بازیکنان دوئل کنید.

بازی Yu-Gi-Oh! Master Duel به نحوی است که برای کسانی که دیدی در مورد نحوه انجام این بازی ندارند، این فرصت را می‌دهد تا اصول اولیه بازی را به‌صورت بیاموزند و بتوانند این بازی را به‌صورت حرفه‌ای تجربه کنند.

بازی‌های پولی Nintendo

پس از معرفی بهترین بازی های Nintendo رایگان، حال نیاز است تا شما را با بهترین بازی‌ های نینتندو سوییچ پولی آشنا کنیم. به منظور بررسی این عناوین، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

11.  The Legend of Zelda: Breath of the Wild

بازی پولی The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای نینتندو

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2017 ماجراجویی و نقش‌آفرینی Nintendo 9.7

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بی شک یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی تاریخ به حساب می‌آید. داستان این نسخه از مجموعه The Legend of Zelda در دوره‌ای روایت می‌شود که لینک به‌عنوان شخصیت اصلی این بازی از یک خواب ۱۰۰ ساله بیدار شده و حافظه خود را از دست داده است. لینک پس از بیداری متوجه می‌شود که در طی این سال‌ها دشمن اصلی او یعنی گنون که در هایرول محبوس بوده قدرتمند شده و آماده بازگشت است. حال نیاز است تا لینک قبل از آن که گنون آزاد شده دنیا را از دست او نجات دهد.

12. Super Mario Odyssey

بازی Super Mario Odyssey

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2017 پلتفرم Nintendo 9.7

یکی دیگر از بهترین بازی‌ های نینتندو سوییچ، عنوان Super Mario Odyssey است. در این بازی شما در نقش ماریو قرار می‌گیرد و باید با کمک شخصیت جدیدی به نام کَپی، پرنسس پیچ را از دست باوزر نجات دهید.

گیم پلی و محتواهای موجود در این بازی به نحوی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را مجذوب خود کند. در این بازی ماریو سوار بر کشتی هوایی خود یعنی اودیسی شده و برای نجات دادن پرنسس پیچ به پادشاهی‌های مختلف می‌رود.

در هر کدام از سرزمین‌های این بازی شاهد شخصیت‌های مختلفی و آیتم‌های گوناگونی هستیم. اصلی‌ترین المان گیم پلی در این بازی کلاه ماریو است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اقدام به کنترل ذهن و حرکات دشمنان و شخصیت‌های مختلف بازی کنید. همچنین کَپی به‌عنوان کلاه ماریو می‌تواند علاوه بر موجودات زنده، اشیا را نیز حرکت دهد.

13. Portal Companion Collection

بازی پولی Portal Companion Collection

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2022 پازل و پلتفرم Valve Corporation 9.6

Portal Companion Collection نسخه کالکشنی از بازی‌های موجود در مجموعه پورتال است که توسط شرکت Valve توسعه و منتشر شده است. در این بازی شما در سفری به دنیای علمی تخیلی می‌روید که در آن می‌توانید با استفاده از یک اسلحه خاص اقدام به ایجاد پرتال‌های مختلف کرده و از این طریق بین پرتال‌ها جا به جا شوید. وجود چالش‌ها و پازل‌های جذاب باعث افزایش محبوبیت این بازی در بین گیمرها شده است.

14. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

بازی نینتندو سوییچ The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2023 ماجراجویی و نقش‌آفرینی Nintendo 9.6

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نسخه جدیدی از مجموعه افسانه زلدا است که توسط شرکت نینتندو و در سال 2023 منتشر شده است. از نظر داستانی این بازی دنباله، The Legend of Zelda: Breath of the Wild است. از نظر گیم پلی، در نسخه جدید این بازی شما می‌توانید در کنار جستجو در جهان بازی، به‌صورت عمودی به بخش‌های بالایی نقشه و حتی بخش‌های زیرین مپ بازی بروید. داستان بازی تلاش‌های لینک برای کمک به زلدا برای جلوگیری از بازگشت پادشاهی شیطانی به دنیا این بازی را روایت می‌کند.

15. Tetris Effect: Connected

بازی Tetris Effect: Connected

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2018 پازل Resonair، Monstars و Stage Games 9.4

Tetris Effect یک بازی در سبک پازل است که توسط استودیوهای Resonair، Monstars و Stage Games تولید شده است. در واقع Tetris Effect: Connected نسخه جدید و پیشرفته بازی محبوب تتریس است که در آن شاهد اضافه شدن گیم پلی جدیدی هستیم که در آن گیمرها نیاز است تا به موسیقی بازی واکنش نشان دهند. پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال یک بازی با گیم پلی جذاب و نو هستید، حتماً بازی Tetris Effect: Connected را تجربه کنید.

16. Metroid Prime Remastered

بازی Metroid Prime Remastered

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2023 ماجراجویی و شوتر Nintendo 9.4

Metroid Prime Remastered یکی از جدیدترین بازی‌های ساخته شده توسط شرکت نینتندو در فرانچایز متروید است. این بازی به‌عنوان پنجمین نسخه اصلی از این مجموعه و اولین بازی از این سری است که گرافیک سه بعدی استفاده دارد. در بازی Metroid Prime Remastered شما در نقش ساموس آران باید سیاره تالون IV1 با دشمنان خود مبارزه کنید.

17. Persona 5 Royalبازی Persona 5 Royal

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2019 JRPG Atlus 9.4

Persona 5 یک بازی در سبک نقش‌آفرینی است که توسط شرکت Atlus ساخته شده است. این بازی نسخه جدیدی از سری Persona است. داستان این بازی، قصه گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی را روایت می‌کند که گروهی را تشکیل می‌دهند تا در متاورس، قلمروی ماورا طبیعی که توسط خواسته‌های ناخودآگاه بشریت ایجاد شده نیت بدخواهانه را از قلب مردم دور کرده و آن‌ها را وادار به اعتراف به جنایات خود کنند. این بازی دارای مبارزات نوبتی و عناصر شبیه‌سازی است که به بازیکن اجازه می‌دهد با شخصیت‌های دیگر روابط برقرار کند و توانایی‌های خود را بهبود ببخشند.

18.  Hades

بازی Hades

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2020 روگ لایک Supergiant Games 9.3

Hades بازی در سبک روگ لایک است که با گیم پلی درگیرکننده، روایت داستانی جذاب و مبارزات نفس گیری که دارد، شما را در خود غرق می‌کند. داستان بازی Hades درباره شخصیتی به نام زگرئوس است. این شخصیت پس از آن که از زندگی در جهان آندرورلد یا همان دنیا زیرین خسته شده، برخلاف مخالفت پدرش یعنی هیدس، تصمیم می‌گیرد تا به کوه المپ بروید.

به دلیل آن که بازی Hades در سبک روگ لایک است، شما ممکن است برای اتمام آن صدها بار بمیرید و با هر بار مردن، ابتدای بازی بازگردانده می‌شوید. البته با هر بار مردن، شما در نقشه‌های مختلف و تصادفی جدیدی قرار می‌گیرد و همچنین سلاح‌ها و آیتم‌ها قدرتمند و جدیدی را دریافت می‌کنید. شما باید به نحوی از این آیتم‌ها استفاده کنید تا در نهایت بتوانید چالش‌های بازی را سپری کرده و در نهایت بازی را به اتمام برسانید.

19. Ori and the Will of the Wisps

بازی Ori and the Will of the Wisps

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2020 مترویدونیا Moon Studios 9.3

یکی دیگر از بهترین بازی های Nintendo، بازی Ori and the Will of the Wisps است. این بازی نسخه دوم از مجموعه Ori است و داستان آن پس از ماجراهای نسخه اول ادامه پیدا می‌کند. در این نسخه، اُری باید جغدی به نام کو را برای پرواز آموزش داده و او را برای ورود به دنیا آماده کند. در این بین اما به واسطه رخ دادن اتفاقی، این دو از هم جدا می‌شوند و اتفاقات بازی آغاز می‌شود.

سازندگان این بازی تلاش کرده‌اند تا در کنار ویژگی‌های مثبت نسخه اول، قابلیت‌ها و ویژگی‌های اضافه‌تری را در اختیار گیمرها قرار گیرد. در این نسخه از بازی Ori and the Will of the Wisps شاهد درخت مهارت هستیم که می‌توانید توانایی شخصیت خود را افزایش دهید. در کنار گیم پلی شاهد گرافیک هنری جذابی در این بازی هستیم.

گرافیکی‌ترین بازی‌ های نینتندو سوییچ

بسیاری از گیمرهای، از کیفیت پایین گرافیک بازی‌ های نینتندو سوییچ ناراضی هستند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شرکت نینتندو برای ایجاد لیست تمام بازی‌ های نینتندو سوییچ به جای تمرکز بر روی گرافیک، تلاش کرده تا بازی‌هایی را به این کنسول بیاورد که گیم پلی فوق‌العاده‌ای داشته باشد. این ویژگی باعث شده تا با وجود کیفیت و گرافیک پایین بازی‌ های نینتندو سوییچ، نمرات بازی‌های این کنسول بسیار بالا باشد.

با این حال اگر بخواهیم شما را با برخی از بهترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

20.  Astral Chain

بازی گرافیکی Astral Chain در نینتندو سوییچ

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2019 اکشن، هک اند اسلش PlatinumGames 8.7

شرکت پلاتینیوم گیمز به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده بازی‌های هک اند اسلش به حساب می‌آید. یکی از جذاب‌ترین بازی‌ های نینتندو سوییچ که توسط این شرکت ایجاد شده، Astral Chain است. این بازی داستان زمینی را روایت می‌کنند که در حال از بین رفتن است. به همین خاطر انسان‌ها در جزیره‌ای به نام The Ark زندگی می‌کنند؛ اما پس از مدتی دشمنانی به نام کیمرا به زمین حمله می‌کنند.

پس از این حمله انسان‌ها می‌توانند این دشمنان را از بین برده و با تکنولوژی آن‌ها ارتشی به اسم لیجن را ایجاد کند. در این بازی شما در نقش لیجن هستید و در ابتدا بازی مهارت‌های چندانی ندارید و با پیشرفت در این بازی می‌توانید مهارت‌های خود را افزایش دهید.

در این بازی شاهد پنج نوع لیجن مختلف هستیم که هر یک ویژگی‌ها و مزایا خاصی دارند. همچنین در این بازی شاهد سه نوع اسلحه مختلف هستیم که می‌توانید با ادغام آن با نوع لیجن خود، اقدام به مبارزه با دشمنان خود کنید.

21.  Luigi’s Mansion 3

بازی Luigi's Mansion 3

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2019 اکشن ادونچر Nintendo 8.6

بازی Luigi’s Mansion 3 نسخه سوم از مجموعه بازی‌های Luigi، برادر ماریو است. گیم پلی این بازی به قدری جذاب است که باعث شده تا Luigi’s Mansion 3 تبدیل به یکی از بهترین بازی های Nintendo شود. در این بازی شما در نقش Luigi باید در قلعه‌ای شبح زده، اقدام به شکار ارواح کنید. در این نسخه لویجی حرکات بیشتری برای شکار ارواح خواهد داشت و در این بازی دستیار لویجی به نام Gooigi نیز وجود دارد.

گرافیک این بازی بسیار جذاب است و از نظر گیم پلی این بازی نیز نقدهای مثبت بسیار زیادی دریافت کرده است. این موضوع باعث شده تا در مراسم The Game Awards 2019 بازی Luigi’s Mansion 3 برنده جایزه بهترین بازی خانوادگی شود.

22. Rayman Legends

بازی Rayman Legends

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2013 پلتفرم Ubisoft 8.4

یکی از بهترین بازی‌های سبک پلتفرم که می‌توانید در کنسول نینتندو سوییچ تجربه کنید، بازی Rayman Legends است. مهم‌ترین ویژگی بازی Rayman Legends در کنار گیم پلی جذاب آن، جلوه‌های بصری و گرافیک خیره‌کننده‌اش است. در واقع سبک‌های هنری گرافیک این بازی باعث شده تا بتوان از آن به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین بازی‌ های نینتندو سوییچ نام برد.

23. Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2010 اکشن نقش‌آفرینی Nintendo 8.9

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition نسخه ریمستر بازی است که شرکت نینتندو آن را در سال ۲۰۱۰-برای کنسول نینتندو Wii منتشر کرد. حالا این بازی با بهبود گرافیکی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است.

داستان این بازی نبرد همیشگی اهالی مکانیس و بایونیس را روایت می‌کند و در آن شما باید به‌عنوان قهرمان در این نبرد شرکت کرده و با انجام مأموریت‌ها، داستان بازی را پیش ببرید. در این بین اما از نظر داستانی در بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition شاهد پیچش‌های مختلف داستانی هستیم.

از نظر گیم پلی نیز در بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition شاهد امکان ارتقا مهارت شخصیت‌ها وجود دارد. همچنین شما می‌توانید تیمی از شخصیت‌های مختلف را تشکیل داده و به‌صورت گروهی به مبارزه با هیولاهای داخل بازی بپردازید.

24. Monster Hunter Rise

بازی Monster Hunter Rise

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2021 نقش‌آفرینی و مبارزه‌ای Capcom 8.8

یکی از فرانچایزهای محبوب در سبک نقش‌آفرینی، مجموعه Monster Hunter است. یکی از نسخه‌های این بازی که برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده، Monster Hunter Rise است. بی شک این بازی بهترین عنوانی است که از این سری بر روی کنسول‌های دستی منتشر شده است. در این بازی شما باید در جهان آن ماجراجویی کرده و به شکار هیولا بپردازید. در کنار گیم پلی جذاب، در این بازی شاهد گرافیک فوق‌العاده و سطح خیره‌کننده‌ای از جزئیات هستیم.

25. Splatoon 3

بازی Splatoon 3 نینتندو

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2022 شوتر سوم شخص Nintendo 8.3

Splatoon 3 یک بازی در سبک شوتر سوم شخص است که می‌توانید آن را بر روی کنسول نینتندو سوییچ خود تجربه کنید. این بازی سومین نسخه از سری Splatoon است. در این بازی شاهد مبارزات چند نفره آنلاین و همچنین یک حالت تک نفره هستیم. از نظر گیم پلی، در این بازی، گیمرها به گروه‌های چهارنفره تقسیم‌بندی می‌شوند و نیاز است تا با استفاده از سلاح‌های مختلفی که می‌توانند جوهر را در میدان نبرد پخش کنند، تیم حریف را شکست دهید. اولین تیمی که بیشتر نقشه را با رنگ جوهر بپوشاند، برنده بازی خواهد شد.

26. Bayonetta 2

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2014 ماجراجویی و هک اند اسلش PlatinumGames 9.2

Bayonetta 2 یکی دیگر از بازی‌های ماجرایی و هک اند اسلش است که توسط استودیو پلاتینوم گیمز ساخته شده است. در این بازی شما در نقش بایونتا قرار می‌گیرید و باید با ترکیب انواع سلاح‌های مختلف به جنگ و نبرد با فرشتگان و شیاطین بروید.

اگر به دنبال خرید یک بازی برای کنسول نینتندو سوییچ هستید که در کنار گیم پلی جذاب، گرافیک بالایی نیز داشته باشد، می‌توانید به سراغ بازی Bayonetta 2 آمده و این عنوان را تجربه کند. از نظر داستانی در بازی Bayonetta 2 شاهد تنوع بسیار زیادی از باس‌ها هستیم و در بخش گیم پلی نیز شاهد مبارزات روان در این بازی هستیم که هم سرعت بسیار بالایی داشته باشد و هم بتوانید به‌راحتی این عنوان را تجربه کنید.

27. Rocket League

بازی Rocket League

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2015 ورزشی Psyonix 8.6

اگر به دنبال یک بازی با گرافیک بالا هستید که درعین‌حال گیم پلی جدید و جذابی داشته باشد، پیشنهاد ما این است که به سراغ Rocket League آمده و این عنوان را تجربه کنید. این بازی ترکیبی از سبک ریسینگ و مسابقات فوتبال است. در واقع Rocket League بازی است که در آن 8 بازیکن در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و به‌عنوان دو تیم باید یک توپ فوتبال غول‌پیکر را به دروازه حریف وارد کنند.

به دلیل جامعه بزرگی که در بازی Rocket League وجود دارد، از آن می‌توان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین عناوین چند نفره دنیا ویدئو گیم نام برد. همچنین شاهد پشتیبانی مداوم این بازی هستیم و شرکت Psyonix فصل‌ها، رویدادها، حالت‌های مختلف بازی را به گیمرها ارائه می‌دهد.

28. Disco Elysium: The Final Cut

بازی Disco Elysium: The Final Cut

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2019 نقش‌آفرینی ZA/UM 8.6

یکی از بهترین بازی های Nintendo در سبک نقش‌آفرینی، Disco Elysium: The Final Cut است. این بازی یک عنوان نقش‌آفرینی است که توسط شرکت ZA/UM ساخته شده است. در کنار گرافیک جذاب، مهم‌ترین ویژگی این بازی داستان فوق‌العاده آن است. در این بازی شما در نقش یک کارآگاه هستید و باید در دنیا این بازی بازجویی کرده، بگردید، مجرمان را بکشید و یا حتی رشوه بگیرید.

29. The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition

بازی گرافیکی The Witcher 3: Wild Hunt - Complete Edition

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2015 اکشن نقش‌آفرینی CD Projekt 8.5

The Witcher 3: Wild Hunt یک بازی در سبک اکشن نقش‌آفرینی است که توسط استودیو CD Projekt توسعه پیدا کرده است. این بازی سومین نسخه از مجموعه بازی‌های ویدئویی The Witcher است که داستان آن در یک جهان فانتزی روایت می‌شود.

در این بازی شما در نقش گرالت ریویا، یک شکارچی هیولا هستید که به دنبال دخترخوانده گم شده خود می‌گردد. در این بازی شاهد یک جهان گسترده با مأموریت‌های جانبی مختلف هستیم که باعث می‌شود تا تجربه آن همواره لذت‌بخش باشد. از نظر گرافیک نیز، این عنوان یکی از برترین بازی‌ های نینتندو سوییچ محسوب می‌شود.

30. DAVE THE DIVER

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2023 ماجراجویی MINTROCKET و  Nexon 8.8

 

DAVE THE DIVER یکی از بازی‌های ماجراجویی، نقش آفرینی و شبیه ساز جدید نینتندو سوئیچ است. در این بازی شما در نقش دیو، یک غواص جسور هستید که در دریا به کاوش و ماجراجویی می‌پردازید. دریایی که دیو در آن شنا می‌کند مکانی مرموز و پر از رمز و راز است  که موجودات دریایی عجیب و غریب و گنجینه‌های باستانی در آن نهفته است.

در طول روز، شما به‌عنوان دیو به غواصی می‌پردازید، به دنبال ماهی‌های مختلف، مواد اولیه و گنجینه‌ها می‌گردید.  در شب، شما با استفاده از موادی که در طول روز جمع‌آوری کرده‌اید، در رستوران سوشی خود به مشتریان سرویس می‌دهید. گیم پلی رستوران‌داری نیز بسیار سرگرم‌کننده است و شما باید با مدیریت زمان و منابع، بهترین سوشی‌ها را برای مشتریان خود آماده کنید.

 

31. Super Mario Bros. Wonder

تاریخ انتشار سبک سازنده امتیاز
2023 پلتفرم Nintendo 9.2

Super Mario Bros. Wonder جدیدترین بازی پلتفرمی سری ماریو است. در Super Mario Bros. Wonder، بازیکنان کنترل ماریو، لوئیجی و دوستانشان را برعهده دارند و تلاش می‌کنند تا با Bowser مبارزه کنند. این بازی دارای گیم پلی پلتفرمی مشابه با بازی‌های قبلی سری سوپر ماریو است. با این حال، این بازی چندین مکانیزم جدید گیم پلی دارد که باعث جذاب‌تر شدن این عنوان شده است.

شیوه خرید بازی‌ های نینتندو سوییچ

شیوه خرید بازی‌ های نینتندو سوییچ

در صورتی که قصد دارید تا از لیست تمام بازی‌ های نینتندو سوییچ اقدام به خرید بازی‌های مورد نظر خود کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که شاهد روش‌های مختلفی برای انجام این کار هستیم. شما می‌توانید به‌صورت فیزیکی، بازی‌های مورد علاقه خود را برای کنسول نینتندو سوییچ خریداری کنید. البته به دلایل مختلف مثل نفوذ پایین این کنسول در بین گیمرهای ایرانی، پیدا کردن نسخه فیزیکی بازی‌ها بسیار سخت است.

برای حل این مشکل می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نینتندو بر روی کنسول خود، اقدام به خرید بازی برای نینتندو سوییچ کنید. برای انجام این کار تنها کافی است تا با استفاده از گیفت کارت نینتندو اقدام به شارژ اکانت خود کرده و سپس اقدام به خرید و دانلود بهترین بازی های Nintendo کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت تلاش کردیم تا به بررسی و معرفی برترین بازی‌ های نینتندو سوییچ، از بازی های رایگان گرفته تا بازی های پولی و گرافیکی پرداخته و اطلاعات کاملی در مورد این عناوین را به شما ارائه دهیم. همان‌طوری که بیان کردیم، اگر قصد دارید تا بازی‌ های نینتندو سوییچ را تجربه کنید کنید، نیاز است تا از طریق فروشگاه نینتندو شاپ، بازی‌های مورد علاقه خود را تهیه کنید.

منابع:

تاریخ آخرین به روزرسانی: 14 بهمن 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

بر اساس امتیاز منتقدین، از بهترین بازی های Nintendo می‌توان به The Legend of Zelda: Breath of the Wild، Super Mario Odyssey، Portal Companion Collection و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom اشاره کرد.

شما می‌توانید از طریق فروشگاه نینتندو شاپ بر روی کنسول سوییچ خود، به لیست تمام بازی‌ های نینتندو سوییچ دسترسی پیدا کنید.

شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت‌های نینتندو اکانت خود را شارژ و سپس از طریق فروشگاه Nintendo eShop اقدام به خرید بازی‌های مورد علاقه خود کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد