فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
روش ردیم گیفت کارت نینتندو
مقالات گیفت کارت

روش ردیم گیفت کارت نینتندو

مهدی داوری
انتشار در 1 مهر 1402

شرکت نینتندو یکی از شرکت‌های پیشرو و پیشگام در صنعت بازی‌های ویدئویی است. این شرکت علاوه بر حوزه ساخت بازی، کنسول‌های بازی را نیز ایجاد می‌کند. شرکت نینتندو این امکان را به وجود تا شما بتوانید بازی‌های مخصوص کنسول‌های این شرکت را با استفاده از گیفت کارت نینتندو خریداری کنید. یکی از چالش‌هایی که گیمرها دارند، نحوه ردیم گیفت کارت نینتندو است.

در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا شما را با نحوه وارد کردن گیفت کارت Nintendo آشنا کرده و بیان کنیم که چگونه می‌توانید گیفت کارت‌ها را از طریق کنسول‌های نینتندو سوییچ یا وب سایت نینتندو ردیم کنید.

روش ردیم گیفت کارت نینتندو

حوه وارد کردن گیفت کارت Nintendo

در صورتی که قصد دارید تا اقدام به ردیم گیفت کارت نینتندو کنید، می‌توانید از طریق دو روش به این هدف دست پیدا کنید. اگر بخواهیم شما را با روش‌های وارد کردن کارت هدیه Nintendo آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وارد کردن گیفت کارت نینتندو سوییچ

شما می‌توانید از طریق کنسول نینتندو سوییچ اقدام به ردیم گیفت کارت نینتندو کرده و پس از افزایش اعتبار حساب خود، بازی‌های مورد علاقه را از طریق فروشگاه نینتندو خریداری کنید. برای وارد کردن گیفت کارت نینتندو سوییچ نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

پنل Nintendo eShop

گزینه Enter Code در پنل نینتندو

در صورتی که کد گیفت کارت را به‌درستی وارد کرده باشید، می‌توانید از این طریق اعتبار داخل گیفت کارت را به اکانت خود اضافه کرده و از آن استفاده کنید.

وارد کردن کارت هدیه Nintendo از طریق وب سایت

در کنار کنسول نینتندو سوییچ، شما می‌توانید از طریق وب سایت نینتندو نیز اقدام به ردیم گیفت کارت نینتندو کرده و از آن استفاده کنید. برای وارد کردن کارت هدیه Nintendo از طریق وب سایت نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

حتما بخوانید: بازی های نینتندو سوییچ

با طی کردن این مراحل، می‌توانید اقدام به وارد کردن کارت هدیه Nintendo کرده و از این گیفت کارت برای خرید بازی استفاده کنید.

بهترین روش خرید گیفت کارت نینتندو در ایران

شیوه خرید گیفت کارت نینتندو در ایران

اگر قصد دارید تا گیفت کارت‌های نینتندو را خریداری کنید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید از طریق وب سایت رسمی Nintendo برای خرید این گیفت کارت‌ها اقدام کنید. البته برای خرید مستقیم کارت‌های هدیه نینتندو نیاز است تا کارت‌های بانکی بین‌المللی و کارت اعتباری داشته باشید. به خاطر تحریم‌های اقتصادی شما نمی‌توانید از داخل کشور به‌صورت مستقیم این کارت‌ها را خریداری کنید.

برای حل این مشکل، مجموعه وب گیفت این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید به‌صورت ریالی اقدام به خرید گیفت کارت نینتندو شاپ کنید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که وب سایت وب گیفت، این کارت‌های هدیه را با کمترین قیمت ممکن به فروش می‌رساند.

جمع‌بندی

در این مطلب از وب سایت وب گیفت، شما را با نحوه ردیم گیفت کارت نینتندو آشنا کردیم. همان‌طوری که مشاهده کردید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید از طریق کنسول Nintendo Switch و یا از طریق وب سایت رسمی نینتندو اقدام به وارد کردن کارت هدیه Nintendo کنید. در انتها نیز به این نکته اشاره کردیم که چگونه می‌توانید از طریق سایت وب گیفت، این کارت‌های هدیه را به‌صورت ریالی خریداری کنید.

منبع: history-computer.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 11 مهر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

خیر گیفت کارت‌های نینتندو شاپ منقضی نمی‌شوند و شما می‌توانید هر زمانی که علاقه‌مند بودید، از این کارت‌های هدیه استفاده کنید.

در کنسول نینتندو سوییچ خود وارد فروشگاه شده و در بخش Enter Code  می‌توانید با وارد کردن کد گیفت کارت نینتندو سوییچ، این کارت‌های هدیه را ردیم کنید.

به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانید از وب سایت نینتندو این کارت‌های هدیه را خریداری کنید. فروشگاه وب گیفت این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید گیفت کارت‌های نینتندو شاپ را به‌صورت ریالی و با کمترین قیمت ممکن سفارش دهید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد