فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
معرفی سرویس WTFast؛ لگ بازی های آنلاین رو کم کن!
WTFast

معرفی سرویس WTFast؛ لگ بازی های آنلاین رو کم کن!

مهدی داوری
انتشار در 5 خرداد 1402

گیمرهای سراسر دنیا برای آن که بتوانند بازی‌های آنلاین را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، همواره به دنبال کاهش تأخیر یا لگ هستند. این موضوع در مورد گیمرهای ایرانی نیز به شکل شدیدتری صادق است چرا که به واسطه شرایط نامناسب اینترنت، یکی از چالش‌های همیشگی که همواره گیمرهای ایرانی با آن روبه‌رو هستند، پینگ و تأخیر بالا است. برای حل این مشکل روش‌های گوناگونی پیش روی شما وجود دارد. استفاده از اینترنت پر سرعت، استفاده از نرم افزارهای کاهش پینگ، تغییر DNS و… تنها برخی از روش‌هایی هستند که می‌توانید از طریق آن‌ها پینگ خود را کاهش دهید.

یکی از بهترین سرویس‌های فعال در این حوزه، سرویس WTFast است. دبلیو تی فست نرم‌افزاری است که شما می‌توانید از طریق آن اقدام به کاهش تأخیر در بازی‌های آنلاین کرده و از این طریق به شکل بهتری بازی‌های اینترنتی خود را تجربه کنید. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به این سؤال پاسخ دهیم که WTFast چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

سرویس WTFast چیست؟

سرویس WTFast

دبلیو تی فست یک سرویس تخصصی است که از طریق آن می‌توانید تأخیر و لگ خود در بازی‌های آنلاین و مولتی پلیر را کاهش دهید. سرویس کاهش پینگ بازی WTFast به نحوی طراحی شده که از طریق ایجاد یک مسیر شبکه اختصاصی و بهینه بین کامپیوتر شما و سرور بازی، باعث می‌شود تا پینگتان به شکل قابل‌توجهی کاهش پیدا کند.

✅ نام WTFast
✅ توضیح سرویس بهینه‌سازی شبکه برای بازی آنلاین
✅ تأسیس 2010
✅ سازنده WTFast Inc.
✅ قیمت اشتراک ماهانه و سالیانه در دسترس است

سرویس کاهش پینگ دبلیو تی فست این کار را با مسیریابی ترافیک بازی از طریق شبکه سرورهای خود در سراسر دنیا انجام می‌دهد. این نرم افزار اتصال اینترنت شما را تجزیه‌وتحلیل کرده و سپس بهترین سرور WTFast را برای شما انتخاب می‌کند.

هنگامی که اتصال شما به سرورهای سرویس WTFast برقرار شد، WTFast از یک پروتکل اختصاصی برای بهینه‌سازی ترافیک شما و کاهش پینگ بین رایانه کاربر و سرور بازی استفاده می‌کند. WTFast در کنار این که به‌عنوان یک سرویس کاهش پینگ فعالیت می‌کند، ویژگی‌های بیشتری نیز دارد. VPN داخلی که به محافظت از حریم خصوصی و امنیت کاربر شما در هنگام بازی کمک کند، ابزار تشخیص شبکه، شناسایی و عیب‌یابی مشکلات شبکه و… تنها برخی از قابلیت‌های دبلیو تی فست است.

مزایا استفاده از دبلیو تی فست

مزایا دبلیو تی فست

پس از پاسخ به این سؤال که WTFast چیست، یکی از سؤالات مهمی که گیمرها به منظور استفاده از سرویس WTFast مطرح می‌کنند این است که مزیت اصلی استفاده از WTFast چیست؟ اگر بخواهیم شما را با مزایا دبلیو تی فست آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که میزان عملکرد سرویس WTFast، به عوامل مختلفی مانند موقعیت مکانی کاربر، سرعت اتصال به اینترنت و بازی که قصد تجربه آن را دارند، وابسته است. با این حال، بسیاری از گیمرها پس از استفاده از WTFast، به این نکته اشاره کرده‌اند که این سرویس باعث شده تا بتوانند بازی‌های آنلاین را به شکل بهتری تجربه کنند.

نحوه استفاده از WTFast

شیوه کار با WTFast

در صورتی که قصد دارید تا از سرویس دبلیو تی فست استفاده کنید، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

دانلود wtfast

ورود به نرم افزار wtfast

پنل wtfast

با طی کردن این مراحل، در نهایت می‌توانید از سرویس دبلیو تی فست استفاده کنید. البته همان‌طوری که بیان کردیم، میزان اثربخشی و عملکرد استفاده از سرویس کاهش پینگ دبلیو تی فست به پارامترهای مختلفی وابسته است.

از کجا اکانت WTFast بخریم؟

شیوه خرید wtfast

برای آن که بتوانید از سرویس دبلیو تی فست استفاده کنید، نیاز است تا اقدام به خرید WTFast کنید. اگر بخواهیم به این سؤال پاسخ دهیم که اکانت WTFast چیست و خرید آن چقدر هزینه دارد باید گفت که برای استفاده از این سرویس نیاز است تا 9.99 دلار در ماه پرداخت کنید. البته سرویس WTFast یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید در طی این دو هفته، سرویس دبلیو تی فست را آزمایش کرده و ببینند که آیا استفاده از آن می‌تواند تجربه انجام بازی شما را بهبود ببخشد یا خیر.

برای خرید اکانت سرویس کاهش پینگ بازی WTFast می‌توانید به‌صورت مستقیم اقدام کرده و از طریق وب سایت WTFast، عضو این سرویس شوید. در این بین اما به واسطه تحریم‌های مالی که علیه کاربران ایرانی وجود دارد، گیمرهای ایرانی باید با کمک مجموعه‌های واسط اقدام به خرید اشتراک سرویس کاهش پینگ دبلیو تی فست کنند. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، فروشگاه وب گیفت است. شما می‌توانید با کمک مجموعه وب گیفت به‌صورت ریالی اکانت سرویس WTFast را خریداری و از آن استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت به بررسی و معرفی سرویس WTFast پرداخته و پس از آن که به این سؤال پاسخ دادیم که WTFast چیست، در مورد نحوه استفاده از این سرویس, مزایا و شیوه استفاده از آ توضیحات کاملی را به شما ارائه کردیم.

منبع: wtfast.zendesk.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 16 آذر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

WTFast یک نرم افزار تخصصی است که از طریق آن می‌توانید تأخیر و لگ خود در بازی‌های آنلاین و مولتی پلیر را کاهش دهید.

تأخیر لگ، کاهش پینگ و بهبود آن، کنترل لگ ناگهانی و افزایش حریم خصوصی و امنیت از مهم‌ترین مزایا استفاده از سرویس دبلیو تی فست است.

به واسطه تحریم‌ها، شما نمی‌توانید مستقیماً اشتراک سرویس WTFast را خریداری کنید. برای حل این مشکل، می‌توانید با کمک مجموعه وب گیفت، اقدام به خرید اکانت دبلیو تی فست کنید.

۵/
4
دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد