فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
بهترین روش خرید بازی برای کنسول ایکس باکس وان، سری ایکس و اس
ایکس باکس

بهترین روش خرید بازی برای کنسول ایکس باکس وان، سری ایکس و اس

وب گیفت
انتشار در 10 دی 1401

کنسول ایکس باکس شرکت مایکروسافت همواره به عنوان برترین رقیب کنسول پلی استیشن شناخته می‌شود. این کنسول توانسته با استفاده از قدرت گرافیکی نسبتاً بالاتر خود، همواره انتخاب مناسبی که به تازگی وارد دنیای کنسول‌ها شده‌اند باشد. ایکس باکس به سه رده مختلف تقسیم می‌شود که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های مختص خود هستند. همین دسته‌بندی موجب شده تا بسیاری از افراد در انتخاب بهترین روش خرید بازی برای کنسول ایکس باکس وان، سری ایکس و اس دچار سردرگمی شوند.

بهترین روش خرید بازی برای کنسول های ایکس باکس

سری ایکس قدرتمندترین و جدیدترین کنسول از این سری به شمار می‌آید که به عنوان رقیبی برای کنسول پلی استیشن ۵ معرفی شد. سری اس نیز کنسول ارزان‌تر این سری محسوب می‌گردد و سری وان نیز تقریباً هم‌زمان با معرفی کنسول پلی استیشن ۴ پرو معرفی شد. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که خرید بازی برای این کنسول‌ها تفاوت چندانی با هم ندارد و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. با ما همراه باشید تا در ادامه به این موضوع بپردازیم که چه روشی بهترین راهکار جهت خرید بازی برای کنسول ایکس باکس وان، سری ایکس و اس است؟

خرید بازی های فیزیکی برای ایکس باکس

خرید بازی‌های فیزیکی برای کنسول‌های ایکس باکس، روش سنتی و اصلی بوده که طی سال‌ها پس از انتشار کنسول‌های بازی هنوز طرفداران خاص خودش را دارد. در این روش شما با خرید بازی به صورت دیسک می‌توانید به انجام بازی‌های روز بپردازید. شاید مهم ترین مسئله‌ای که در روش خرید بازی‌های فیزیکی وجود دارد، بحث قیمت گذاری و عرضه آن‌ها در ایران است. به طبع با وجود فروشندگان بسیاری که در این زمینه وجود دارند، خرید بازی به صورت فیزیکی همواره با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند و متاسفانه به دلیل استقبال کمتری که از این روش وجود دارد، معمولا تهیه دیسک بعضی از بازی‌های ایکس باکس وان یا ایکس باکس سری ایکس و اس به سختی امکان پذیر است.

البته باید گفت که این روش مزیت بسیار خوبی نسبت به روش‌هایی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم دارد. شما با خرید بازی‌های فیزیکی، امکان فروش یا تعویض این بازی‌ها را با سایر افراد و فروشندگان بازی‌ها دارید که تنها با پرداخت ماوتفاوت آن‌ها با بازی‌های جدید دیسک دیگری را دریافت می‌کنید. البته ناگفته نماند که قیمت خرید نسخه دست دوم بازی‌های فیزیکی توسط فروشندگان یا سایر افراد کاملا توافقی بوده و این بازی‌ها به قیمت مشخصی خریداری نمی‌شوند و اغلب حدود 30 الی 60 درصد از قیمت خریداری شده شما افت قیمت خواهند داشت و پس از فروش آن، دیگر امکان تجربه بازی در آینده را نخواهید داشت که این مورد، یکی از نکات منفی این روش به شمار می‌رود.

خرید ایکس باکس گیم پس؛ یکی از بهترین و ارزان ترین روش ها برای انجام بازی های جدید در کنسول های ایکس باکس وان، سری ایکس و اس.

خرید ایکس باکس گیم پس؛ یکی از بهترین و ارزان ترین روش ها برای انجام بازی ها

ایکس باکس گیم پس را شاید بتوان یکی از مهم ترین بخش‌های صنعت گیمینگ در طی سال‌های اخیر معرفی کرد. با محبوبیت سرویس‌های اشتراکی در دوران کرونا، خرید اشتراک گیم پس تبدیل به یکی از ضرروری ترین نیاز‌ها برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس شد. گیم پس یک سرویس اشتراکی بزرگی است که در صورت تهیه آن، می‌توانید به صورت رایگان به تجربه بیش از 400 بازی مختلف بپردازید. البته که شرکت مایکروسافت به طور مرتب لیست بازی‌‌های گیم پس را بزرگ‌تر می‌کند تا بتواند مشترکین خود را به طور مستمر راضی نگه دارد. حال این بازی‌ها ترکیبی از آثار First-Party و Third Party هستند که می‌توانید در میان آن‌ها، بازی‌های مناسبی برای هر سلیقه‌ای پیدا کنید. از بازی‌های شوتر و نقش‌آفرینی گرفته تا آثار ورزشی و ریسینگ؛ در صورت خرید ایکس باکس گیم پس نگرانی خاصی برای تکراری شدن بازی‌ها نخواهید داشت.

نکته قابل توجه دیگری که در مورد این سرویس اشتراکی فوق‌العاده وجود دارد، مربوط به بازی‌های انحصاری کنسول‌های ایکس باکس است. به طور کلی هر اثری که توسط استودیوهای داخلی بخش ایکس باکس یا Xbox Studios ساخته شود، بدون استثنا در روز نخست عرضه برای کاربران Xbox Game Pass هم در دسترس قرار می‌گیرد. به این ترتیب، می‌توانید بازی‌های انحصاری ایکس باکس را در روز انتشار و بدون هزینه اضافی تجربه کنید. البته که در این میان برخی بازی‌های غیرانحصاری و Cross-Platform مانند Outriders و Sniper Elite 5 هم هستند که مانند محصولات انحصاری، در روز عرضه روی گیم پس هم قرار داده می‌شوند.

با اینکه گیم پس شاید یک سری از بازی‌های جدید یا قدیمی بعضی از شرکت‌های بازی سازی نظیر Rockstar Games یا Sony Game Studios را ندارد، اما با توجه به حجم زیاد بازی‌های عرضه شده در آن، یکی از بهترین روش‌ها برای انجام بازی‌های روز در کنسول‌های ایکس باکس وان، سری ایکس و اس به شمار می‌رود.

گیفت کارت ایکس باکس یکی از بهترین روش ها برای خرید بازی های جدید در کنسول های xbox one، xbox series x\s به شمار می رود.

گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

شاید به جرئت بتوان گفت که بهترین روش خرید بازی برای کنسول‌های ایکس باکس، استفاده از گیفت کارت است. اگر در زمینه خرید دیجیتالی سرویس‌های خارجی تجربه داشته باشید، احتمالاً با نام گیفت کارت آشنایی دارید، گیفت کارت‌ها یا کارت‌های هدیه، کارت‌هایی هستند که می‌توانید به وسیله آن‌ها (حتی در صورت نداشتن حساب اعتباری بانک‌های خارجی، پی پل و …) نسبت به خرید بازی محبوب خود اقدام کنید.

گیفت‌ کارت‌ها در انواع مختلف و برای سرویس‌های متنوعی به فروش می‌رسند. از جمله محبوب‌ترین گیفت‌کارت‌ها می‌توان به گیفت‌ کارت‌های اسپاتیفای، گیفت‌ کارت آیتیونز و … اشاره کرد. در کشور ما نیز به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، استفاده از گیفت‌کارت بهترین روش خرید بازی برای کنسول ایکس باکس وان، سری ایکس و اس خواهد بود.

در گذشته بازی‌های ایکس باکس و کنسول پلی استیشن معمولاً به صورت فیزیکی فروخته می‌شدند. این امر دارای مشکلات خاصی بود، ‌ برای مثال فروشنده می‌توانست مبلغ مدنظر را با اختیار خود تغییر دهد. به طبع چنین موضوعی چیزی جز دردسر و عدم توانایی گیمر برای خرید بازی‌های جدید را به همراه ندارد.

علاوه بر این، در ایران تنها می‌توان بازی‌های بسیار محبوب را به صورت فیزیکی خریداری کرد. اگر بازی مدنظر شما جزو عناوین خاصی که هر ساله وارد کشور می‌شوند (فیفا – جی تی‌ای و …) نباشد، به احتمال بسیار زیاد نمی‌توانید دیسک بازی را به صورت فیزیکی تهیه نمایید. همین امر اهمیت استفاده از گیفت کارت ایکس باکس را دوچندان می‌‌کند. در ادامه توضیحات بیشتری را در این رابطه ارائه خواهیم کرد.

از گیفت‌کارت‌های ایکس باکس می‌توان در هر سه کنسول سری اکس، سری اس و سری وان استفاده کرد، در واقع نیازی نیست که حتماً گیفت کارت مخصوص کنسول خود را خریداری کنید.

آیا گیفت کارت ایکس باکس رایگان وجود دارد؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که خیر، چنین چیزی به هیچ وجه صحت ندارد. تمامی گیفت‌ کارت‌های موجود باید با توجه به مبلغی که بر روی گیفت کارت ذکر شده است خریداری شده و سپس فعال شوند. متأسفانه به علت عدم آگاهی بسیاری از هموطنان، مراکز بسیاری نسبت به فروش گیفت‌کارت‌های تقلبی که کد وچر آن‌ها استفاده شده است اقدام می‌‌کنند.

همین امر موجب شده تا بسیاری از افراد تجربه نامناسبی نسبت به خرید گیفت کارت داشته باشند. گیفت‌کارت‌های اصل ایکس باکس به هیچ وجه رایگان نیستند، اما در انواع مختلفی وجود دارند و به همین دلیل آن‌ها بهترین روش خرید بازی برای کنسول ایکس باکس وان، سری ایکس و اس به شمار می‌آیند. خوشبختانه شرکت مایکروسافت این گیفت‌کارت‌ها را در مبالغ مختلفی به بازار عرضه می‌کند و کاربران می‌توانند با توجه به نیاز و بودجه خود، گیفت کارت مناسب را خریدار نمایند.

از گیفت‌کارت‌های ایکس باکس می‌توان در هر سه کنسول سری اکس، سری اس و سری وان استفاده کرد، در واقع نیازی نیست که حتماً گیفت کارت مخصوص کنسول خود را خریداری کنید. با خرید یک گیفت کارت، می‌توانید اعتبار یا Credit حساب کاربری خود را شارژ کرده و سپس نسبت به خرید محصول و یا بازی مدنظر خود اقدام کنید. گیفت کارت‌های ایکس باکس در مبلغ‌های ده دلاری، بیست دلاری، پنجاه دلاری و صد دلاری به فروش می‌رسند، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که گیفت کارت ایکس باکس وان رایگان صحت ندارد، اما می‌توان با توجه به بودجه‌های مختلف، گیفت کارت مناسب با آن بودجه را خریداری کرد.

همان‌طور که گفته شد، مهم‌ترین مزیت استفاده گیفت کارت برای خرید بازی‌های سری ایکس باکس وان، اس و ایکس، سرعت بسیار بالا و عدم نیاز به تهیه دیسک فیزیکی بازی است.

مزایا و کاربرد گیفت کارت ایکس باکس

همان‌طور که گفته شد، مهم‌ترین مزیت استفاده گیفت کارت برای خرید بازی‌های سری ایکس باکس وان، اس و ایکس، سرعت بسیار بالا و عدم نیاز به تهیه دیسک فیزیکی بازی است. علاوه بر این، شما با خرید و فعال‌سازی کد گیفت کارت، می‌‌توانید با توجه به مبلغ گیفت کارت نسبت به خرید محصولات دیگری همچون فیلم و موسیقی که در فروشگاه ایکس باکس قرار دارند اقدام کنید. این یک راهکار بسیار مناسب برای حمایت از هنرمندانی است که به آن‌ها علاقه دارید.

گیفت‌ کارت‌ها با مبالغ مختلفی عرضه می‌شوند و همین موجب شده تا آن‌ها بهترین روش خرید بازی برای کنسول ایکس باکس وان، سری ایکس و اس به شمار آیند. شما می‌توانید بدون نگرانی نسبت به قیمت، محصول مدنظر خود را خریداری کنید. برای مثال اگر قیمت بازی مدنظر شما هفتاد دلار باشد و یک گیفت کارت صد دلاری تهیه کنید، می‌توانید مبلغ باقی‌مانده را صرف خرید بازی‌های مستقل و یا سایر محصولات موجود در فروشگاه ایکس باکس نمایید.

از دیگر مزایای خرید بازی ایکس باکس به وسیله گیفت کارت می‌توان به یک بار مصرف بودن این محصول اشاره کرد. این بدان معنی خواهد بود که پس از وارد کردن کد ووچر موجود بر روی گیفت کارت، شخص دیگری نخواهد توانست از گیفت کارت شما استفاده ببرد. فرایند وارد کردن کد ووچر نیز بسیار راحت خواهد بود و تنها کافی است به قسمت تنظیمات کنسول خود مراجعه کنید.

چرا باید از گیفت ‌کارت ایکس باکس استفاده کنیم؟

در فضای امروزی خرید و فروش بازی‌های کنسولی در کشور ما، گیفت کارت‌ها قانونی‌ترین روش ممکن برای تهیه بازی محبوب شما به شمار می‌آیند. گیفت کارت‌ها بر خلاف سایر روش‌های خرید بازی، به صورت کاملاً قانونی و توسط شرکت سازنده کنسول عرضه می‌شوند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که امروزه عملاً استفاده از بخش آنلاین بازی‌های کنسول ایکس باکس بدون شارژ کردن بخش گیم پس غیر ممکن خواهد بود. اگر قصد دارید بخش آنلاین یا multiplayer بازی‌ مدنظر شما فعال شود، باید نسبت به شارژ گیم پس اقدام کنید و چنین کاری تنها با خرید گیفت کارت ممکن است. در ادامه بحث بهترین روش خرید بازی برای کنسول ایکس باکس وان، سری ایکس و اس، به موضوع قیمت گیفت کارت ایکس باکس می‌پردازیم.

قیمت گیفت کارت ایکس باکس

گیفت‌ کارت‌های ایکس باکس در انواع مختلفی به فروش می‌رسند که هر کدام از آن‌ها دارای قیمت متفاوتی خواهند بود. در گذشته این گیفت‌ کارت‌ها تنها در مبالغ ده و صد دلاری موجود بودند، اما امروزه شما می‌توانید گیفت‌ کارت‌ها را با قیمت ده، بیست، پنجاه و صد دلاری تهیه کنید. با یک بررسی ساده و مقایسه قیمت خرید بازی از طریق گیفت کارت و خرید فیزیکی، می‌توان به این موضوع پی برد که خرید بازی به وسیله گیفت کارت به‌صرفه‌تر خواهد بود، زیرا نقش دلال و واسطه در این میان حذف خواهد شد. با استفاده از خدمات وب گیفت می‌‌توانید گیفت‌کارت‌های ایکس باکس را با بهترین قیمت ممکن تهیه نمایید.

ریجن ‌بندی گیفت کارت‌های ایکس باکس

احتمالاً می‌دانید که کنسول پلی استیشن در ریجن‌های مختلفی عرضه می‌شود و به همین دلیل، گیفت‌ کارت‌های خریداری شده باید با ریجن دستگاه شما همخوانی داشته باشند، زیرا در غیر این صورت، کد ووچر گیفت کارت فعال نخواهد شد. چنین مسئله‌ای در زمینه خرید گیفت کارت ایکس باکس وجود ندارد. در واقع تمامی گیفت کارت‌های فروخته شده در کشور ما از نوع گیفت کارت دلاری هستند که شما می‌‌توانید از آن‌ها بدون هیچ مشکل خاصی در کنسول‌های سری اکس، سری وان و سری اس استفاده کنید. بحث بعدی ما در زمینه بهترین روش خرید بازی برای کنسول ایکس باکس وان، سری ایکس و اس، روش استفاده از گیفت کارت است.

گیفت کارت‌های اکس باکس تنها مخصوص خرید بازی نیستند، همان‌طور که گفته شد اگر قصد داشته باشید بخش مولتی پلیر بازی‌ها را فعال کنید، باید نسبت به شارژ اکانت گیم پس خود اقدام نمایید.

استفاده از گیفت کارت مخصوص گیم‌پس روی چه پلتفرم‌هایی امکان‌پذیر است؟

گیفت کارت‌های ایکس باکس تنها مخصوص خرید بازی نیستند، همان‌طور که گفته شد اگر قصد داشته باشید بخش مولتی پلیر بازی‌ها را فعال کنید، باید نسبت به شارژ اکانت گیم پس خود اقدام نمایید. گیم پس به شما این امکان را خواهد داد که به صورت آنلاین با دوستان و یا گیمرهایی از سراسر جهان به رقابت بپردازید. امروزه نقش بخش آنلاین بازی‌های ویدئویی به حدی اهمیت یافته است که بعضی از بازی‌ها (مانند فورت نایت، کال او دیوتی وارزون و …) تنها بر روی قابلیت مولتی پلیر تمرکز کرده‌اند.

شما می‌توانید با خرید گیفت کارت‌های ایکس باکس که بهترین روش خرید بازی برای کنسول ایکس باکس وان، سری ایکس و اس به شمار می‌آیند، اکانت گیم پس خود را نیز فعال کنید. گیم پس ایکس باکس را می‌توان برترین ویژگی این کنسول دانست. هر ماه تعدادی از معروف‌ترین بازی‌های ویدئویی در بخش گیم پس و به صورت کاملاً رایگان قرار می‌گیرند.

در صورتی که اعتبار شما به اندازه کافی باشد، می‌توانید بازی مدنظر خود را از بخش گیم پس دانلود کرده و تا زمانی که اعتبار گیم پس شما منقضی نشده است، از بازی محبوب خود لذت ببرید. از جمله بازی‌هایی که در سرویس گیم پس قرار دارند می‌توان به فیفا، اساسینز کرید اوریجینز، کال او دیوتی وارزون، بتلفیلد 1 و … اشاره کرد.

خرید سی دی کی اشتراکی ایکس باکس

خرید سی‌دی کی اشتراکی نیز یکی دیگر از روش‌های خرید بازی برای کنسول‌های ایکس باکس به شمار می‌آید. در این روش سی دی کی اورجینال بازی به صورت اشتراکی به چند گیمر ارائه خواهد شد. این روش اگر به صورت غیرقانونی انجام گیرد (از اکانت‌های کرک شده استفاده شود) موجب بن شده کنسول شما خواهد شد به نحوی که دیگر نمی‌توانید به هیچ وجه از دستگاه خود استفاده کنید، اما اگر از این روش به صورت قانونی و با استفاده از اکانت مخصوص خودتان استفاده کنید، هیچ مشکلی برای دستگاه شما به وجود نخواهد آمد. شاید به همین دلیل باشد که سی دی کی در کنار گیفت کارت، بهترین روش خرید بازی برای کنسول ایکس باکس وان، سری ایکس و اس به شمار می‌آید.

یکی از مهم‌ترین مزایای این روش، سرعت آن است. در وب گیفت بلافاصله پس از انجام خرید، سی دی کی اشتراکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به فعال کردن بازی محبوب خود اقدام کنید. توجه داشته باشید که امروزه بسیاری از کلاهبرداران به اسم سی دی کی اشتراکی رایگان، اکانت‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهند که کاملاً غیرقانونی هستند. استفاده از این اکانت‌ها موجب خواهد شد تا بازی خریداری شده به طور کامل قفل شود.

قفل شدن یا Locking به این معنی است که حتی دیگر نمی‌توانید وارد بازی شوید! بهترین روش خرید سی‌دی کی اشتراکی، استفاده از سایت‌های معتبری همچون وب گیفت است. کلیه سی‌دی کی‌های موجود در وب‌سایت کاملاً قانونی هستند و می‌توانید با خیال کاملاً راحت از آن‌ها استفاده کنید.

جمع بندی

در این متن سعی کردیم به بهترین روش خرید بازی برای کنسول ایکس باکس وان، سری ایکس و اس بپردازیم. همان‌طور که در ابتدای متن نیز گفته شده، استفاده از گیفت کارت را می‌توان اصلی‌ترین و برترین روش خرید بازی‌های کنسول ایکس باکس دانست. گیفت‌کارت‌ها به صورت کاملاً قانونی بر روی اکانت شما فعال خواهند شد و می‌توانید بدون هیچ مشکل خاصی نسبت به خریداری بازی‌های و یا محصولات دیگر اقدام کنید. روش دیگر خرید بازی برای کنسول ایکس باکس، استفاده از سی‌ دی کی اشتراکی است. استفاده از این روش نیز مزایای خاص خود را دارد. از جمله این مزایا می‌توان به قیمت بسیار پایین‌ اشاره کرد، البته باید سی دی کی مدنظر حتماً از فروشگاه‌های معتبری همچون وب گیفت خریداری شود.

منبع: techradar

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

گیفت کارت‌ها یا کارت‌های هدیه، کارت‌های اعتباری خاصی هستند که با خرید آن‌ها می‌توانید نسبت به افزایش اعتبار اکانت ایکس باکس خود اقدام کرده و سپس با استفاده از این اعتبار و موجودی، بازی و یا محصولات دیگر موجود در فروشگاه ایکس باکس را خریداری کنید.

گیفت کارت‌های ایکس باکس را می‌توان با قیمت‌های یک الی دویست دلاری خریداری کرد، البته با توجه به اینکه بیشتر بازی‌های محبوب در فروشگاه ایکس باکس قیمتی برابر با هفتاد دلار دارند، گیفت‌ کارت‌های صد دلاری گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسند.

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که خیر، چنین چیزی صحت ندارد. اگرچه ایکس باکس در زمان‌های خاصی‌ (همچون کریسمس، روز استقلال آمریکا و ...) تخفیفات مختلفی را بر روی محصولات خود اعمال می‌کند، اما چیزی به اسم گیفت کارت رایگان ایکس باکس وجود ندارد.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد