فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
روش افزایش حجم آیکلود با گیفت کارت اپل
اپل

روش افزایش حجم آیکلود با گیفت کارت اپل

مهدی داوری
انتشار در 21 اسفند 1402

آیکلود، سرویس ذخیره‌سازی ابری اپل است. این سرویس به طور پیش‌فرض 5 گیگابایت فضاسازی رایگان دارد؛ اما اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید آن را افزایش دهید. در این مطلب از وب سایت وب گیفت قصد داریم تا شما را با روش‌های افزایش حجم آیکلود با گیفت کارت آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

نحوه افزایش حجم iCloud

گوشی آیفون در حال نمایش ای‌کلود

به منظور افزایش حجم آیکلود روش‌های مختلفی پیش روی شما وجود دارد. شما می‌توانید از طریق گوشی آیفون خود به‌راحتی برای افزایش حجم آیکلود اقدام کنید. در ادامه شما را با نحوه انجام این کار آشنا می‌کنیم:

بخش تنطیمات گوشی آیفون

بعد از طی کردن این مراحل و خرید ایکلود با گیفت کارت، فضای ذخیره‌سازی iCloud شما بلافاصله پس از تأیید پرداخت ارتقا پیدا می‌کند.

حتما ببینید: گیفت کارت اپل رو با بهترین قیمت بخرید!

جمع‌بندی

در این مطلب از وب سایت وب گیفت شما را با نحوه افزایش حجم آیکلود آشنا کرده و در مورد چگونگی انجام این فرایند اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. همان‌طوری که مشاهده کردید، شما می‌توانید از طریق بخش تنظیمات گوشی خود و قسمت تنظیمات آیکلود، برای خرید ایکلود با گیفت کارت اقدام کرده و از این طریق فضا ذخیره‌سازی خود را افزایش دهید.

مبنع: makeuseof.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 21 اسفند 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

آیکلود یک سرویس ذخیره‌سازی ابری است که توسط اپل ارائه می‌شود. این سرویس به شما امکان می‌دهد تا عکس‌ها، فیلم‌ها، فایل‌ها و اطلاعات دیوایس‌های خود را به‌صورت ابری ذخیره کنید.

سرویس آیکلود به طور پیش‌فرض و رایگان 5 گیگابایت فضای را به شما ارائه می‌دهد، اما اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید آن را افزایش دهید.

بله شما می‌توانید از طریق تنظیمات آیکلود، حجم آیکلود خود را با استفاده از گیفت کارت اپل افزایش دهید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد