فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
با تفاوت گیفت کارت اپل آیتونز و اپل موزیک آشنا شوید
اپل

با تفاوت گیفت کارت اپل آیتونز و اپل موزیک آشنا شوید

مهدی داوری
انتشار در 10 اسفند 1402

گیفت کارت‌های اپل، ابزارهای پرکاربردی برای شارژ حساب کاربری شما در سرویس‌های مختلف این شرکت هستند، اما تنوع این گیفت کارت‌ها ممکن است باعث سردرگمی کاربران شود. در همین راستا در این مطلب از وب سایت وب گیفت قصد داریم تا نگاهی به تفاوت گیفت کارت اپل آیتونز و اپل موزیک بیندازیم.

آشنایی با گیفت کارت اپل موزیک

گیفت کارت اپل موزیک

گیفت کارت اپل موزیک، یک کارت هدیه مجازی یا فیزیکی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با استفاده از آن اشتراک خود در سرویس اپل موزیک را شارژ کنید. با خرید گیفت کارت اپل موزیک، می‌توانید به اشتراک این سرویس را خریداری کرده و پس از آن می‌توانید به آرشیوی عظیم از آهنگ‌های مختلف در سبک‌ها و ژانرهای مختلف دسترسی پیدا کنید.

آشنایی با گیفت کارت آیتونز

گیفت کارت آیتونز

گیفت کارت آیتونز یکی دیگر از انواع کارت‌های هدیه شرکت اپل است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت آیتونز، حساب کاربری خود در iTunes را شارژ کنید. با استفاده از این گیفت کارت می‌توانید اقدام به خرید محتوای دیجیتال مثل موسیقی، فیلم، برنامه، کتاب، پادکست و سایر محتوای دیجیتال در iTunes کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از گیفت کارت آیتونز برای خرید اشتراک سرویس‌های مختلف اپل استفاده کنید. شما می‌توانید از گیفت کارت آیتونز برای خرید اشتراک سرویس‌های زیر استفاده کنید:

در واقع گیفت کارت آیتونز یک کارت هدیه همه‌کاره است.

حتما بخوانید: آشنایی با گیفت کارت اپل

فرق گیفت کارت اپل آیتونز و اپل موزیک

ویژگی‌ها گیفت کارت اپل آیتونز گیفت کارت اپل موزیک
قابلیت استفاده برای شارژ حساب کاربری بله بله
قابلیت خرید محتواهای متنوع بله فقط محصولات موسیقی
قابل استفاده برای خرید اشتراک‌های سرویس‌ها بله خیر
انحصاری بودن برای یک سرویس خاص خیر بله
قابل استفاده برای خرید برنامه‌ها و فیلم‌ها بله خیر
قابل استفاده برای خرید کتاب و پادکست بله خیر
قابل استفاده برای خرید محتوای دیجیتال متنوع بله خیر

جمع‌بندی

در این مطلب از وب سایت وب گیفت، شما را با تفاوت گیفت کارت اپل آیتونز و اپل موزیک آشنا کرده و در مورد فرق گیفت کارت اپل آیتونز و اپل موزیک اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. همان‌طوری که مشاهده کردید، گیفت کارت‌های اپل آیتونز و اپل موزیک هر دو ابزارهای مفیدی برای شارژ حساب کاربردی در سرویس‌های مختلف هستند و شما می‌توانید با گیفت کارت اپل موزیک اشتراک سرویس خود در اپلیکیشن Apple Music را تمدید کرده و همچنین با خرید گیفت کارت آیتونز، به‌راحتی در پلتفرم‌های مختلف شرکت اپل محتوا و اشتراک خریداری کنید.

منبع: dundle.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 10 اسفند 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

شما می‌توانید با خرید گیفت کارت اپل موزیک، اشتراک خود در سرویس اپل موزیک را شارژ کنید.

با گیفت کارت آیتونز می‌توانید محتوای دیجیتال مثل موسیقی، فیلم، برنامه، کتاب، پادکست و سایر محتوای دیجیتال را در iTunes خریداری کرده و یا اشتراک سرویس‌های مختلف اپل مانند Apple Music، iCloud+، Apple Arcade و Apple TV+ را بخرید.

گیفت کارت‌های اپل موزیک تنها برای خرید اشتراک سرویس اپل موزیک است. از سوی دیگر اما شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت‌های اپل آیتونز از سایر خدمات اپل مانند آیتونز، iCloud+، Apple Arcade و Apple TV+ استفاده کرده و یا محتواهایی مثل موسیقی، فیلم، برنامه، کتاب و... خریداری کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد