فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
آموزش گرفتن گلد مجانی ایکس باکس لایو 48 ساعته
ایکس باکس

آموزش گرفتن گلد مجانی ایکس باکس لایو 48 ساعته

مهدی داوری
انتشار در 27 آذر 1401

یکی از سرویس‌های شرکت مایکروسافت، سرویس ایکس باکس لایو گلد است. در صورتی که قصد دارید تا عضو این سرویس شوید، نیاز است تا مبلغ قابل‌توجهی برای پرداخت هزینه اشتراک پرداخت کنید. در این بین، شرکت مایکروسافت امکانی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به‌صورت رایگان و آزمایشی اشتراک 48 ساعته ایکس باکس لایو گلد مجانی را دریافت کرده و از آن استفاده کنند. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با آموزش گرفتن گلد مجانی ایکس باکس لایو 48 ساعته آشنا کرده و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

سرویس ایکس باکس لایو گلد در واقع نسخه جدیدی از سرویس Xbox Network که شاهد آن در کنسول‌های Xbox 360 و Xbox One بودیم و حالا این سرویس با مزایا بیشتر با نام ایکس باکس لایو گلد در دسترس است.

ایکس باکس گلد چیست و چه مزایایی دارد؟

سرویس ایکس باکس لایو گلد در واقع نسخه جدیدی از سرویس Xbox Network که شاهد آن در کنسول‌های Xbox 360 و Xbox One بودیم و حالا این سرویس با مزایا بیشتر با نام ایکس باکس لایو گلد در دسترس است. در صورتی که اشتراک سرویس ایکس باکس لایو گلد را دریافت و عضو آن شوید، این قابلیت برای شما وجود دارد تا بتوانید بازی‌های چندنفره آنلاین را با دوستان خود انجام دهید. در کنار دسترسی به بازی‌ها به‌صورت چندنفره و آنلاین، در صورتی که عضو سرویس ایکس باکس گلد شوید، می‌توانید به تخفیف‌های ویژه بازی‌های ایکس باکس دسترسی پیدا کرده، امکان دانلود دموها و نسخه‌های بتا بازی‌ها برای شما فراهم است و همچنین می‌توانید در هر ماه چند بازی‌های رایگان را دریافت و آن‌ها را به اکانت خود اضافه کنید.

Deals with Gold که یکی از ویژگی‌های ایکس باکس لایو گلد آن است که شما می‌توانید با استفاده از آن تخفیف‌های هفتگی را برای بازی‌های مختلف دریافت کنید. معمولاً تخفیف بازی‌ها بین 50 تا 75 درصد است. ویژگی دیگر این سرویس Games with Gold است. با استفاده از سرویس گلد ایکس باکس شما در هر ماه می‌توانید عناوین مختلفی را به‌صورت رایگان دریافت کنید. نکته جالبی که باید به آن توجه کنید این است که مایکروسافت ادعا می‌کند که ارزش مزایا و ویژگی‌هایی که سرویس ایکس باکس لایو گلد به مشترکین خود ارائه می‌دهد تا 700 دلار در سال است. عناوین جدید سرویس Games with Gold در روز اول و شانزدهم هر ماه در دسترس قرار می‌گیرند. پس از اضافه شدن این بازی‌ها به کتابخانه شما، تا زمانی که یک حساب Xbox Live Gold فعال داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

گرفتن گلد مجانی ایکس باکس لایو از طریق سایت

در صورتی که قصد دارید تا ایکس باکس گلد 48 ساعته دریافت کنید، برای انجام این کار باید وارد آدرس https://www.xbox.com/en-US/live شوید و اطلاعات حساب ایکس باکس خود وارد شوید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید وارد حساب ایکس باکس شوید که هرگز از طریق آن ایکس باکس لایو گلد را فعال نکرده باشید.

گرفتن گلد مجانی ایکس باکس لایو از طریق سایت

در صفحه بعدی لیستی از سرویس‌ها و اشتراک‌های مایکروسافت به شما نمایش داده می‌شود. از بین گزینه‌های مختلف باید به سراغ گزینه Try Xbox Live Gold و آن را انتخاب کنید. اگر گزینه Try Xbox Live Gold را مشاهده نمی‌کنید و به‌جای آن گزینه Join Xbox Live Gold وجود دارد، این به آن معنا است که نمی‌توانید از نسخه آزمایشی و 48 ساعته مجانی بر روی حساب فعلی خود استفاده کنید.

آموزش گرفتن گلد مجانی ایکس باکس لایو 48 ساعته

در گام بعدی باید از بین گزینه‌های مختلف گزینه Gold – 1 Month FREE Trial را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه Next کلیک کنید . این دکمه سبز رنگ در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد.

آموزش گرفتن گلد مجانی ایکس باکس لایو 48 ساعته

در صورتی که از شما درخواست می‌شود تا وارد حساب خود شوید، باید آدرس ایمیل و رمز عبور خود را دوباره وارد کنید تا تأیید کنید که می‌خواهید اشتراک گلد مجانی ایکس باکس را به حساب خود اضافه کنید. همچنین ممکن است از شما خواسته شود حساب خود را تأیید کنید. در این صورت، شماره تلفنی را که می‌خواهید کد تأیید را در آن دریافت کنید، وارد کرده و سپس روی گزینه Send code  کلیک کنید. پس از دریافت کد تأیید، باید آن را در فیلد مشخص شده وارد کنید. سپس در گام بعدی باید بر روی گزینه Add a Payment Option کلیک کرده و اطلاعات حساب بانکی یا پی پال خود را اضافه کنید.

پس از دریافت کد تأیید، باید آن را در فیلد مشخص شده وارد کنید. سپس در گام بعدی باید بر روی گزینه Add a Payment Option کلیک کرده و اطلاعات حساب بانکی یا پی پال خود را اضافه کنید.

در این بخش شما باید شماره کارت، کد امنیتی، نام، تاریخ انقضا و کد پستی خود را وارد کنید. همان‌طوری که مشاهده می‌کنید، اگر کارت بانکی یا پی پال نداشته باشید، نمی‌توانید اقدام به دریافت گلد مجانی ایکس باکس لایو 48 ساعته کنید. همچنین با وارد کردن این اطلاعات، اشتراک ایکس باکس لایو پس از گذشت یک ماه به‌صورت خودکار تمدید می‌شود. البته می‌توانید پس از گذشت مدت زمان مجانی بودن اکانت، برای جلوگیری از تمدید خودکار آن، اشتراک خود را لغو کنید. پس از وارد کردن اطلاعات وارد شده باید روی گزینه Save کلیک کنید.

در صورتی که تمامی این کارها را به‌درستی انجام داده باشید، اشتراک رایگان ایکس باکس لایو برای شما فعال می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

در صورتی که تمامی این کارها را به‌درستی انجام داده باشید، اشتراک رایگان ایکس باکس لایو برای شما فعال می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

جمع بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با نحوه گرفتن گلد مجانی ایکس باکس لایو آشنا کرده و بیان کنیم که چگونه می‌توانید با اکانت خود و وارد کردن اطلاعات حساب بانکی مورد تأیید از سوی مایکروسافت، گلد مجانی دریافت کرده و از آن استفاده کنید. به دلیل آن که تنها یک بار می‌توانید با یک اکانت گلد مجانی ایکس باکس را دریافت کنید، به همین دلیل بهتر است تا اگر از سرویس ایکس باکس لایو و مزایا آن خوشتان آمد، با پرداخت هزینه عضو این سرویس شوید. همچنین شما می‌توانید با خرید ایکس باکس لایو گلد و یا خرید اشتراک گیم پس التیمیت، به‌صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه اضافی عضو ایکس باکس لایو گلد شوید.

منبع: quora

تاریخ آخرین به روزرسانی: 5 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

شما با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و یا پی پال خود، می‌توانید یک بار به‌صورت رایگان گلد مجانی دریافت کنید.

ایکس باکس لایو گلد سرویس اشتراکی ایکس باکس است که با عضویت در آن می‌توانید به مزایا مختلفی دسترسی پیدا کنید.

امکان انجام بازی‌ها به‌صورت چندنفره و آنلاین، تخفیف به بازی‌های مختلف، دسترسی سریع‌تر به دموها و نسخه‌های بتا بازی‌ها، امکان دریافت چند بازی‌ها به‌صورت رایگان در هر ماه از مهم‌ترین مزایا این سرویس است.

دیدگاه‌ها (1) آخرین نظرات کاربران
سارینا
25 خرداد 1402

سلام ببخشید من اکانت مایکروسافتمو با ریجن آلمان ساختم و حتی پسوند ادرس ایمیلم هم .de بود حالا من ۵۰هزارامتیاز کسب کردم ولی گیفت کارت به صورت یورویی هست یه راهی نیست به صورت دلاری گیفت کارت بگیرم؟

افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد