فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد چیست؟
ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد چیست؟

مهدی داوری
انتشار در 11 اردیبهشت 1402

در صورتی که از کنسول‌های ایکس باکس S, X و یا وان استفاده می‌کنید و جز گیمرهایی هستید که طرفدار انجام بازی‌ها به‌صورت چندنفره و آنلاین هستید، پیشنهاد ما این است که برای دسترسی به امکان تجربه بازی‌ها به شکل آنلاین، اقدام به عضویت در سرویس ایکس باکس لایو گلد کنید.

البته موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در کنار امکان تجربه آنلاین، عضویت در سرویس ایکس باکس لایو گلد مزایا دیگری نیز برای شما دارد. در این بین برای عضویت در این سرویس در داخل کشور نیاز است تا اقدام به خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد کرده و از آن استفاده کنید.

در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم که گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد چیست و بهترین روش برای خرید این گیفت کارت چگونه است؟ به منظور پاسخ به این سؤال با ما همراه باشید.

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد چیست؟

گیفت کارت Xbox Live Gold

Xbox Live Gold یک سرویس اشتراکی آنلاین بازی است که توسط شرکت مایکروسافت برای کنسول‌های ایکس باکس سروی اس، ایکس و وان ساخته شده است. که تنها شیوه تهیه آن در ایران، گیفت کارت ایکس باکس Live Gold است.

مهم‌ترین ویژگی که گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد دارد این است که با عضویت در آن می‌توانید علاوه بر تماس صوتی و تصویری، و تخفیف‌های اختصاصی، بازی‌های خود را به‌صورت چند نفره آنلاین انجام دهید. البته این موضوع برای بازی‌هایی که به‌صورت کلی رایگان هستند صادق نیست. به‌عنوان‌مثال اگر بازی فیفا را خریداری کنید، برای آن که بتوانید با دوستان خود به‌صورت چند نفره و آنلاین بازی کنید، نیاز است تا عضو سرویس XBOX Live Gold شوید. در کنار این ویژگی، با عضویت در سرویس ایکس باکس لایو گلد مزایا دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که در بخش‌های بعدی، توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

مزایا خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد

مزایا خرید گیفت کارت Xbox Live Gold

اگر بخواهیم به‌صورت کلی شما را با مزایا کارت هدیه ایکس باکس لایو آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این مزایا باعث شده تا بسیاری از گیمرها عضو XBOX Live Gold شده و از این سرویس استفاده کنند.

روش خرید اشتراک ایکس باکس لایو گلد

در صورتی که قصد دارید تا گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد را خریداری کنید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما وجود دارد. شما می‌توانید از طریق فروشگاه رسمی مایکروسافت اقدام به خرید این کارت‌های هدیه کرده و به‌صورت دیجیتالی کد آن‌ها را دریافت کنید. در این بین اما به واسطه تحریم‌های مالی که علیه گیمرهای ایرانی وجود دارد، شما نمی‌توانید به‌صورت ریالی و با استفاده از کارت‌های بانکی داخل کشور اقدام به خرید گیفت کارت XBOX Live Gold کنید.

در چنین شرایطی می‌توانید از طریق مجموعه‌های واسط در داخل کشور برای دور زدن این تحریم‌ها استفاده کنید. یکی از برترین مجموعه‌های موجود در داخل کشور، فروشگاه وب گیفت است. شما می‌توانید به‌راحتی از طریق این فروشگاه اقدام به خرید کارت هدیه ایکس باکس لایو گلد به‌صورت ریالی کنید.

قیمت گیفت کارت XBOX Live Gold

قیمت گیفت کارت XBOX Live Gold چقدر است؟

پس از آن که به این سؤال پاسخ دادیم که گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد چیست، حال نیاز است تا در مورد قیمت گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. گیفت کارت‌های ایکس باکس لایو گلد، با توجه به ریجن شما قیمت متفاوتی دارند. به‌عنوان‌مثال گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد در ریجن کشور ترکیه قیمت 500 لیر دارد. این در حالی است که گیفت کارت ایکس باکس گلوبال 22 دلار  بوده و گیفت کارت آمریکایی آن 10 دلار است. همان‌طوری که مشاهده می‌کنید، در صورت خرید گیفت کارت XBOX Live Gold در ریجن های مختلف، می‌توانید با قیمت پایین‌تری عضو این سرویس شوید.

روش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد

آموزش استفاده از کارت هدیه ایکس باکس لایو گلد

در صورتی که قصد دارید تا از گیفت کارت XBOX Live Gold استفاده کنید، نیاز است تا با چند گام، به این هدف دست پیدا کنید. اگر بخواهیم شما را با نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در صورتی که اطلاعات گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد را به‌درستی وارد کنید، پس از انجام مراحل گفته شده اکانت شما عضو سرویس لایو گلد ایکس باکس خواهد شد و می‌توانید از آن استفاده کنید.

تفاوت گیفت ایکس باکس لایو گلد و گیفت کارت گیم پس چیست؟

گیفت ایکس باکس لایو گلد و گیفت کارت گیم پس دو نوع کارت هدیه برای دارندگان ایکس باکس هستند، اما دارای تفاوت‌هایی نیز هستند:

بنابراین، در حالی که گیفت ایکس باکس لایو گلد به کاربر اجازه می‌دهد تا از خدمات اینترنتی ایکس باکس لایو استفاده کند، گیفت کارت گیم پس به کاربر امکان خرید بازی‌های خود را از فروشگاه گیم پس می‌دهد.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد آشنا کنیم، کارت هدیه ای که می‌توانید با استفاده از آن به سرویس Xbox Live Gold دسترسی داشته باشید. و از لذت تجربه بازی های چند نفره آنلاین و تخفیف های ویژه مایکروسافت گیم بر روی کنسول های ایکس باکس خود بهره مند شوید. شیوه خرید، وارد کردن کد گیفت کارت و بررسی مزایا کارت هدیه Xbox Live Gold از جمله مواردی بودند که در این مقاله بررسی در کنار شما بررسی کردیم.

منبع: support.xbox.com  

تاریخ آخرین به روزرسانی: 4 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

این کارت هدیه به نحوی است که با استفاده از آن می‌توانید عضو سرویس لایو گلد شده و مزایا این سرویس استفاده کنید.

فروشگاه وب گیفت یکی از برترین مجموعه‌های فعال در حوزه عرضه انواع گیفت کارت است و شما می‌توانید به‌راحتی از طریق این فروشگاه اقدام به خرید کارت هدیه ایکس باکس لایو گلد به‌صورت ریالی کنید.

برای استفاده از گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد باید در وب سایت مایکروسافت وارد اکانت ایکس باکس خود شده و ریجن اکانت خود را با توجه به ریجن گیفت کارت تغییر داده و سپس به بخش Redeem code آمده و در صفحه Redeem your code or gift card اقدام به وارد کردن کد گیفت کارت ایکس باکس کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد