فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش نصب بکاپ بازی های اوریجین
اوریجین

آموزش نصب بکاپ بازی های اوریجین

مهدی داوری
انتشار در 13 اردیبهشت 1402

یکی از مواردی که در مورد فروشگاه اوریجین باید به آن توجه داشته باشید این است که امکان نصب بکاپ بازی های اوریجین وجود دارد. شما با انجام مراحل گفته شده در این مقاله، می‌توانید به‌راحتی و بدون وجود مشکل بازی خود را دانلود و سپس بر روی فروشگاه اوریجین بکاپ آن‌ها را نصب کنید. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا در مورد نحوه ریختن بکاپ Origin اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

روش نصب بکاپ بازی های اوریجین

شیوه نصب بکاپ بازی های اوریجین

در صورتی که قصد دارید تا اقدام به نصب بکاپ بازی های اوریجین کرده و در مورد شناسایی بکاپ اوریجین اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با انجام مراحل گفته شده، بازی که قصد نصب بکاپ بازی های اوریجین را دارید اقدام به ایجاد یک فولدر خاص در سیستم شما می‌کند. سپس برای بررسی شیوه بازگردانی بکاپ اوریجین نیاز است تا گام‌های زیر را طی کنید:

پس از انجام این کار بازی به‌سرعت دانلود می‌شود و می‌توانید از این طریق اقدام به شناسایی بکاپ اوریجین کنید. البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ممکن است پس از انجام این کار باز هم نیاز باشد تا مقدار کمی از فایل‌های بازی را دانلود کنید، تا فایل‌های جدید به بازی اضافه شود و فرآیند به‌روزرسانی انجام شود. این مرحله احتمال دارد مدت زمانی طول بکشد تا شناسایی بازی به‌صورت کامل انجام شود. به همین دلیل به‌هیچ‌عنوان نباید اقدام به لغو کردن فرایند دانلود کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت نگاهی به نحوه ریختن بکاپ Origin انداخته و بیان کردیم که چگونه می‌توانید اقدام نصب بکاپ بازی های اوریجین کنید. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید فرایند دانلود و نصب بازی‌های اوریجین را با سرعت بالاتری انجام دهید و به راحتی اقدام به انجام بازی‌های مختلف از طریق فروشگاه اوریجین کنید.

منبع: gamepur.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 4 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

شما می‌توانید فایل‌های نصب بازی‌هایی که در استور اوریجین خریداری کرده‌اید را از طریق وب‌سایت‌های دیگر دانلود کرده و با انجام مراحل نحوه ریختن بکاپ Origin، این فایل‌ها را به فروشگاه اوریجین اضافه کنید.

به سراغ بازی بروید که قصد نصب بکاپ بازی های اوریجین را دارید. روی گزینه Download کلیک کرده و اجازه دهید تا چند مگابایت از بازی دانلود شود. سپس باید فرایند دانلود را Stop کنید. سپس باید محتویات فایل دانلود بازی را کپی و آن را در محل نصب بازی در فایل‌های اوریجین Replace کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد