فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش رفع تحریم اوریجین
اوریجین

آموزش رفع تحریم اوریجین

مهدی داوری
انتشار در 30 تیر 1402

یکی از سرویس‌هایی که می‌توانید از طریق آن بازی‌های مورد علاقه خود را بر روی کامپیوترهای شخصی خریداری کرده و بازی‌ها را به‌صورت اورجینال تجربه کنید، پلتفرم اوریجین (Origin) است. این پلتفرم توسط شرکت EA ساخته شده است. البته که اوریجین کاربران ایرانی را تحریم کرده و برای دسترسی به آن باید اقدام به رفع تحریم اوریجین کنید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با دور زدن تحریم اوریجین آشنا کرده و در مورد بهترین DNS های رفع تحریم Origin صحبت کنیم.

آموزش رفع تحریم اوریجین

روش رفع تحریم اوریجین

در صورتی که قصد دارید تا اقدام به رفع تحریم اوریجین کنید، نیاز است تا از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

1. استفاده از برنامه‌های تغییردهنده IP

استفاده از برنامه‌های تغییردهنده IP برای رفع تحریم Origin

یکی از روش‌هایی که می‌توانید از آن برای دور زدن تحریم اوریجین استفاده کنید، استفاده از فیلترشکن‌ها است. با فیلترشکن‌ها IP دستگاه شما تغییر کرده و می‌توانید از این طریق اقدام به رفع تحریم اوریجین کنید. البته که استفاده از فیلترشکن باعث کاهش سرعت اینترنت شما شده و نمی‌توانید با سرعت بالایی بازی‌های مورد علاقه خود را از اوریجین دانلود کنید. در چنین شرایطی نیاز است تا روش‌های دیگر برای رفع تحریم Origin استفاده کنید.

2. استفاده از DNS برای دور زدن تحریم اوریجین

یکی از بهترین روش‌ها برای رفع تحریم اوریجین استفاده از دی ان اس های تحریم شکن است. شما می‌توانید با استفاده از این DNS ها بدون کاهش سرعت و افزایش پینگ اقدام به دانلود بازی و خرید از اوریجین با استفاده از گیفت کارت اوریجین خود کنید. برای انجام این کار نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

دی ان اس برای دور زدن تحریم اوریجین

با طی کردن این مراحل DNS های تحریم شکن اوریجین فعال شده و می‌توانید بدون فیلتر از اوریجین استفاده کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در حال حاضر DNS های مختلفی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای دور زدن تحریم اوریجین استفاده کنید.

دی ان اس برای اوریجین

اگر قصد دارید تا از DNS ها برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کنید، می‌توانید از DNS های مختلفی برای رسیدن به این هدف استفاده کنید. از بهترین دی ان اس ها برای دور زدن تحریم اوریجین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. رادار بازی

اولیه: 10.202.10.10 ثانویه: 10.202.10.11

2. الکترو

اولیه: 78.157.42.100 ثانویه: 78.157.42.101

3. شکن

اولیه: 178.22.122.100 ثانویه: 185.51.200.2

با استفاده از این DNS ها می‌توانید اقدام به دور زدن تحریم اوریجین کرده و از این طریق به بهترین شکل ممکن از پلتفرم اوریجین استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت شما را با آموزش رفع تحریم اوریجین آشنا کرده و بیان کردیم که چگونه می‌توانید با استفاده از برنامه‌های تغییردهنده IP و DNS های تحریم شکنی مثل الکترو، رادار بازی و شکن اقدام به دور زدن تحریم اوریجین کرده و بدون مشکل از سرویس اوریجین استفاده کنید.

منبع: answers.ea.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 20 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

شما می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای تغییردهنده IP و فیلترشکن اقدام به دور زدن تحریم‌های اوریجین کنید.

DNS های شکن، الکترو و رادار بازی بهترین دی ان اس ها برای رفع تحریم اوریجین هستند.

دیدگاه‌ها (1) آخرین نظرات کاربران
Mohammad
24 فروردین 1403

سلام.وقتتون بخیر.ممنون ازتون من برای بازی N.F.S unbound روی نت آسیا تک استفاده کردم و جواب داد البته من آفلاین بازی میکنم

افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد