فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
گیفت کارت اوریجین چیست؟
اوریجین

گیفت کارت اوریجین چیست؟

مهدی داوری
انتشار در 18 فروردین 1402

در صورتی که از طرفداران بازی‌های شرکت EA هستید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید از طریق فروشگاه Origin اقدام به خرید بازی‌های این شرکت کرده و عناوین جذابی چون مجموعه FIFA ،NBA ،Madden و… را از طریق این مجموعه خریداری کنید.

در این بین به واسطه تحریم‌های مالی برای آن که از داخل کشور بتوانید از فروشگاه اوریجین اقدام به خرید بازی کنید، نیاز است تا از گیفت کارت اوریجین (Origin gift card) استفاده کنید. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم شما را بیشتر با کارت هدیه Origin و کاربرد، مزایا، انواع و شیوه استفاده از آن آشنا کنیم.

آشنایی با کارت هدیه اوریجین

گیفت کارت اوریجین چیست؟

گیفت کارت اوریجین، یک نوع کارت هدیه است که با استفاده از آن می‌توانید اعتباری را به حساب خود در پلتفرم بازی‌های اوریجین شرکت الکترونیک آرتز (EA) اضافه کنید. با استفاده از این کارت، می‌توانید بازی‌هایی را که توسط این شرکت توسعه داده شده است را به صورت آنلاین بازی کنید و از امکاناتی مانند دانلود بازی‌ها، خرید اشتراک‌ها، الحاقی‌ها و محتواهای اضافی بهره‌مند شوید.

در واقع فروشگاه اوریجین شبیه به پلتفرم‌هایی مانند استیم یا بتل.نت است و شما می‌توانید بازی‌های مورد نظر خود را به‌صورت اورجینال از طریق این مجموعه خریداری کنید.

اگر قصد دارید تا برای خرید بازی از فروشگاه اوریجین اقدام کنید، برای انجام این کار محدودیت‌های مختلفی پیش روی شما وجود دارد. در واقع به واسطه تحریم‌های مالی که علیه کاربران ایرانی وجود دارد، شما نمی‌توانید با استفاده از کارت‌های بانکی داخل کشور، اعتبار خود را در این فروشگاه افزایش داده و از این طریق اقدام به خرید بازی کنید. برای حل این مشکل، شما می‌توانید از گیفت کارت اوریجین استفاده کرده و از این طریق اعتبار حساب خود را افزایش دهید.

اینفوگرافی مزایا گیفت کارت اوریجین
اینفوگرافی مزایا گیفت کارت اوریجین

کاربردها و مزیت کارت هدیه Origin

خرید و استفاده از گیفت کارت اوریجین مزایا بسیار زیادی برای شما به همراه دارد. در همین راستا اگر بخواهیم شما را با مهم‌ترین کاربردها و مزایا کارت هدیه Origin آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمامی این مزایا باعث شده تا افرادی که به‌وفور از فروشگاه اوریجین استفاده می‌کنند، به سراغ Origin gift card آمده و از آن استفاده کنند.

انواع گیفت کارت‌های اوریجین

آشنایی با انواع گیفت کارت‌های اوریجین

در صورتی که قصد دارید تا اقدام به خرید Origin gift card کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که گیفت کارت اوریجین انواع مختلفی دارد. به‌صورت کلی دو پارامتر مهم است که نوع کش کارت اوریجین شما را مشخص می‌کند.

اولین پارامتر ریجن اکانت شما بوده و پارامتر دیگری که نوع گیفت کارت شما را مشخص می‌کند، مقدار اعتباری است که در کارت هدیه وجود دارد. به منظور بررسی این مسئله باید گفت که در وهله اول ریجن هر کاربر بر اساس کشور آن مشخص می‌شود. در این بین به دلیل تحریم‌ها، شما نمی‌توانید کشور ایران را به‌عنوان ریجن خود انتخاب کنید. این در حالی است که ریجن شما نقش مهمی در قیمت بازی‌ها دارد.

به‌عنوان مثال بازی‌های موجود در فروشگاه اوریجین در ریجن‌هایی چون ترکیه، آرژانتین، روسیه و… بسیار ارزان‌تر بوده و شما می‌توانید با مبلغ کمتری بازی‌ها را خریداری کنید. به همین دلیل ریجن اکانت شما و ریجن گیفت کارت از مهم‌ترین پارامترهایی است که برای خرید کارت هدیه Origin باید به آن توجه داشته باشید.

روش وارد کردن گیفت کارت اوریجین

شیوه استفاده از کارت هدیه اوریجین

اگر قصد دارید تا پس از خرید کارت هدیه Origin از آن برای شارژ کیف پول خود استفاده کنید، نیاز است تا گام‌های زیر را طی کنید:

قسمت وارد کردن کد گیفت کارت اوریجین در پنل

پس از انجام مراحل گفته شده، اعتبار موجود در کش کارت اوریجین به کیف پول اوریجین شما اضافه می‌شود و می‌توانید از طریق آن اقدام به خرید بازی و محتواهای مورد نظر خود از فروشگاه اوریجین کنید.

نکته مهم: ممکن است در هنگام طی کردن مراحل با ارور های مرتبط با تحریم مواجه شوید که به راحتی با استفاده از روش های دور زدن تحریم اوریجین، همانند عوض کردن دی ان اس و یا آی پی می‌توانید به استفاده از این پلتفرم بپردازید.

از کجا گیفت کارت Origin بخریم؟

قیمت مناسب و ارسال سریع گیفت کارت، مهم ترین ویژگی وب سایتی است که قصد خرید کارت هدیه را داریم. شما می‌توانید به راحتی از فروشگاه گیفت کارت وب گیفت، اقدام به خرید گیفت کارت اوریجین، اصل و ارزان کنید و در سریع ترین زمان ممکن Redeem کد را دریافت کنید.

فرق کش کارت اوریجین با استیم

تفاوت کش کارت اوریجین با استیم چیست؟

به منظور بررسی فرق گیفت کارت کش کارت Origin و گیفت کارت استیم، باید گفت که در واقع کش کارت اوریجین تنها برای افزایش اعتبار اکانت‌های موجود در فروشگاه اوریجین است. از سوی دیگر، اگر از گیفت کارت‌های استیم استفاده می‌کنید، تنها می‌توانید از طریق آن اعتبار اکانت خود در فروشگاه استیم را افزایش دهید.

فرق تفاوت گیفت کارت اوریجین و EA چیست؟

تفاوت گیفت کارت اوریجین و EA چیست؟

یکی از سوالات مهمی که افراد به منظور خرید Origin gift card مطرح می‌کنند این است که چه تفاوتی بین گیفت کارت Origin و EA وجود دارد. به منظور بررسی تفاوت این دو کارت هدیه باید گفت که اوریجین گیفت کارت، کارت‌های هدیه مجازی هستند، این در حالی است که گیفت کارت‌های EA در اصل کارت‌های هدیه فیزیکی هستند.

البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما می‌توانید از هر دو این کارت‌های هدیه برای اضافه کردن پول به کیف پول اوریجین خود استفاده کرده و از این طریق اکانت خود را شارژ کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت شما را با گیفت کارت اوریجین آشنا کرده و در مورد ویژگی‌های این کارت‌های هدیه و کاربردهای آن اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. توجه به موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا با دانش و اطلاع کافی در مورد این که گیفت کارت اوریجین چیست؟، بتوانید از این کارت‌های هدیه استفاده کنید.

منابع:

تاریخ آخرین به روزرسانی: 4 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

اگر قصد دارید تا در داخل کشور گیفت کارت اوریجین را خریداری کنید، این امکان برای شما وجود دارد تا از طریق فروشگاه وب گیفت، اقدام به خرید کارت هدیه Origin کنید.

گیفت کارت اورجین و EA تفاوتی با یکدیگر ندارند و مهم‌ترین فرق آن تنها در فیزیکی و یا دیجیتالی بودن آن است. در واقع اوریجین گیفت کارت، کارت‌های هدیه مجازی هستند، از سوی دیگر گیفت کارت‌های EA کارت‌های هدیه فیزیکی هستند.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد