فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
بررسی شیوه خرید از اوریجین
اوریجین

بررسی شیوه خرید از اوریجین

مهدی داوری
انتشار در 4 اردیبهشت 1402

یکی از فروشگاه‌های بازی‌های ویدیویی که برای کامپیوترهای شخصی بوده و جایگاه ویژه‌ای در بین گیمرها دارد، اورجین است. ویژگی مهمی که فروشگاه اورجین دارد و باعث شده تا این سرویس محبوبیت قابل‌توجهی در بین گیمرها پیدا کند این است که این سرویس توسط شرکت الکترونیک آرتز یا همان EA ساخته شده است و بازی‌های این شرکت در فروشگاه اورجین به فروش می‌رسد.

شما می‌توانید بازی‌های محبوب و مشهوری چون Mass Effect، Dead Space، Battlefield، Star Wars Jedi: Fallen Order، FIFA و NBA را از طریق این استور خریداری و دانلود کنید. در این بین یکی از سوالات مهمی که گیمرها مطرح می‌کنند این است که شیوه خرید از اورجین چگونه است؟ به منظور بررسی آموزش خرید بازی در اورجین با ما همراه باشید تا در این مطلب از سایت وب گیفت نگاهی به راهنما خرید بازی از Origin انداخته و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

روش خرید بازی از اورجین

آموزش خرید بازی از اورجین

در صورتی که قصد دارید تا از طریق فروشگاه اورجین اقدام به خرید بازی کنید، به منظور بررسی آموزش خرید بازی در اورجین نیاز است تا به چند نکته توجه کنید. به‌صورت کلی شما می‌توانید همانند سایر پلتفرم های بازی مثل استیم یا بتل نت، از طریق وب سایت اورجین و یا از طریق اپلیکیشن آن، بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. در صورتی که از طریق وب سایت این فروشگاه بازی خریداری کنید، برای دانلود و نصب بازی نیاز است تا اپلیکیشن اورجین را نصب کنید.

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که به منظور خرید بازی، حتماً اپلیکیشن اورجین را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و سپس برای خرید بازی اقدام کنید. به منظور بررسی راهنما خرید بازی از Origin نیاز است تا گام‌های زیر را طی کنید:

با انجام مراحل گفته شده به‌عنوان شیوه خرید از اورجین، بازی مورد نظر شما به اکانت تان اضافه شده و سپس می‌توانید به‌راحتی اقدام به نصب این بازی کرده و آن را تجربه کنید.

شیوه خرید از اوریجین در ایران

خرید بازی از اورجین در ایران

یکی از نکات مهمی که در مورد فروشگاه اورجین و آموزش خرید بازی در اورجین باید به آن توجه داشته باشید این است که در این استور می‌توانید به شکل‌های مختلفی اقدام به پرداخت هزینه‌های خرید بازی کنید. از مهم‌ترین این روش‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همان‌طوری که مشاهده می‌کنید، به واسطه تحریم‌هایی که علیه کاربران ایرانی وجود دارد، گیمرهایی که در داخل کشور حضور دارند نمی‌توانند از این روش‌ها برای خرید بازی اقدام کنند. در چنین شرایطی نیاز است تا با خرید گیفت کارت‌های اورجین، نسبت به تهیه بازی از این فروشگاه اقدام کنید. گیفت کارت‌ اورجین به گیمرهای ایرانی اجازه می‌دهد تا بتوانند تحریم‌های موجود را دور زده و پس از شارژ حساب Origin، بازی‌های مورد نظر خود را از طریق استور اورجین خریداری کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت نگاهی به آموزش خرید بازی در اورجین انداخته و در مورد شیوه خرید بازی از طریق این استور اطلاعات کاملی را به شما ارائه کردیم. با بررسی نکات گفته شده در این مطلب شما می‌توانید به‌راحتی بازی مورد نظر خود را از فروشگاه اورجین خریداری و آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

 فروشگاه اورجین همواره به واسطه بازی های اورجینال و مختلف از شرکت EA، مورد توجه گیمر های ایرانی بوده است. اما با وجود تحریم های سال های اخیر و مشکلات پرداخت ارزی و نبود امکان پرداخت با استفاده از کارتهای پرداختی بین المللی، همواره این مشکل برای تهیه بازی در داخل ایران بوده است. که در این مقاله سعی کردیم به بررسی روش و شیوه خرید از اورجین در داخل ایران بپردازیم. تا به راحتی با استفاده از گیفت کارت ها و طی مراحل ساده بتوانید بازی مورد علاقه خود را تهیه کنید.

منبع: help.ea.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 5 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

یکی از فروشگاه‌های بازی‌های ویدئویی که برای کامپیوترهای شخصی بوده و جایگاه ویژه‌ای در بین گیمرها دارد، اوریجین است. این سرویس توسط شرکت الکترونیک آرتز یا همان EA ساخته شده است.

شما می‌توانید بازی‌های محبوب و مشهوری چون Mass Effect، Dead Space، Battlefield، Star Wars Jedi: Fallen Order، FIFA و NBA که توسط شرکت EA منتشر شده‌اند را از طریق این استور خریداری کنید.

به واسطه تحریم‌هایی که علیه کاربران ایرانی وجود دارد، گیمرهایی که در داخل کشور حضور دارند باید از گیفت کارت‌های اوریجین و گیفت کارت‌های EA برای خرید بازی استفاده کنند.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد