فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش پابجی موبایل به صورت کامل
پابجی موبایل

آموزش پابجی موبایل به صورت کامل

مهدی داوری
انتشار در 4 خرداد 1402

پابجی موبایل یکی از بازی‌های رایگان در سبک بتل رویال است که توسط استودیوهای LightSpeed & Quantum Studio که بخشی از شرکت چینی Tencent Games هستند، توسعه پیدا کرده است.  در این بین اگر قصد دارید تا بازی پابجی موبایل را تجربه کنید، نیاز است تا دید کاملی در مورد نحوه کار با PUBG و راهنمای پابجی موبایل داشته باشید. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به بررسی آموزش پابجی انداخته و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

چطور پابجی موبایل را نصب کنیم؟

شیوه نصب پابجی موبایل

در گام اول به منظور بررسی آموزش پابجی نیاز است تا در مورد نحوه نصب این بازی صحبت کنیم. شما می‌توانید از چند طریق بازی پابجی موبایل را تجربه کنید. بازی پابجی موبایل بر روی گوشی‌های اندرویدی و iOS قابل تجربه است. اگر هم قصد دارید تا این بازی را روی کامپیوتر خود نصب کنید، می‌توانید از نرم افزارهای شبیه‌ساز اندروید استفاده کنید.

۱. آموزش نصب پابجی روی گوشی اندرویدی

برای نصب بازی پابجی موبایل بر روی گوشی‌های اندرویدی نیاز است تا وارد پلی استور شوید و عبارت PUBG Mobile را سرچ کنید. سپس می‌توانید این بازی را پیدا و آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

نصب پابجی موبایل بر روی گوشی اندروید

اگر پس از سرچ کردن نام بازی، این عنوان را پیدا نکردید، نیاز است تا آی پی گوشی خود را تغییر داده و پس از پاک کردن کش نرم افزار Google Play دوباره وارد این برنامه شوید و این بازی را نصب کنید.

۲. شیوه نصب پابجی روی گوشی iOS

به منظور نصب بازی پابجی موبایل بر روی گوشی‌های iOS، نیاز است تا از طریق فروشگاه اپ استور اقدام کنید. با باز کردن فروشگاه اپ استور بر روی گوشی خود و با جستجو نام PUBG Mobile می‌توانید این بازی را پیدا و با زدن بر روی دکمه Get اقدام به نصب این بازی به‌صورت رایگان در گوشی iOS خود کنید.

آموزش نصب پابجی روی گوشی iOS

۳. روش نصب پابجی روی کامپیوتر

امروزه اپلیکیشن‌های مختلفی برای کامپیوتر تولید شده است که شبیه‌ساز اندروید بوده و می‌توانید بازی‌های اندرویدی را از طریق این نرم‌افزارها اجرا کنید. Bluestack، Gameloop، MEMU و… تنها برخی از بهترین نرم افزارهای شبیه‌سازی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای نصب پابجی روی کامپیوتر استفاده کنید. اگر اپلیکیشن Gameloop را نصب کنید، می‌توانید از طریق خود این برنامه، به‌صورت مستقیم بازی پابجی موبایل را بر روی کامپیوتر خود نصب و آن را تجربه کنید.

سایت دانلود پابجی برای لپ تاپ

چگونه وارد پابجی موبایل شویم؟

چگونه وارد پابجی موبایل شویم؟

برای آن که بتوانید وارد بازی پابجی موبایل شوید، روش‌های مختلفی پیش روی شما وجود دارد. شما می‌توانید از طریق اکانت‌های خود در سرویس‌های Facebook، Twitter، WeChat، QQ و یا Game Center اگر از دستگاه iOS استفاده می‌کنید، یک اکانت پابجی برای خود ایجاد و آن را سینک کنید. بعد از نصب بازی پابجی موبایل، با صفحه زیر مواجه خواهید شد.

ورود در بازی پابچی موبایل

شما می‌توانید با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها و وارد کردن اطلاعات حساب خود، وارد بازی پابجی موبایل شوید. البته باید به این نکته توجه کنید که اگر نمی‌خواهید از طریق این سرویس‌ها وارد حساب خود شوید، می‌توانید با انتخاب گزینه Guest به‌صورت مهمان وارد بازی پابجی موبایل شوید.

البته نکته مهمی که باید بدانید این است که اگر به‌صورت Guest وارد بازی پابجی شوید، نمی‌توانید اطلاعات خود را ذخیره کنید و اگر بازی از روی گوشی شما پاک شود، تمامی سیوهای شما از بین می‌رود.

چگونه پابچی موبایل را آپدیت کنیم؟

شیوه آپدیت پابجی

یکی از نکات مهمی که در مورد راهنمای پابجی موبایل باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر برای این بازی آپدیت و به‌روزرسانی جدیدی منتشر شود، تا زمانی که آن را به‌روزرسانی نکنید، نمی‌توانید وارد بازی پابجی موبایل شوید. برای به‌روزرسانی پابجی موبایل در گوشی خود می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

چگونه پابچی موبایل را روی اندروید آپدیت کنیم؟

برای آپدیت کردن پابجی موبایل بر روی اندروید نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

بخش پروفایل در فروشگاه Google Play

مدیریت اپ در گوگل پلی

بروز رسانی بازی و برنامه در گوگل پلی

با انجام این مراحل می‌توانید بازی پابجی موبایل را در گوشی اندروید خود به‌روزرسانی کنید.

چگونه پابچی موبایل را روی iOS آپدیت کنیم؟

برای به‌روزرسانی بازی پابجی موبایل در گوشی‌های iOS باید مراحل زیر را طی کنید:

بروز رسانی پابجی در آیفون

با طی کردن این مراحل، می‌توانید بازی پابجی موبایل را روی گوشی iOS خود به‌روزرسانی کنید.

تنظیمات پابجی موبایل

آموزش پابجی موبایل برای تنظیمات

برای این که بتوانید بازی PUBG Mobile را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید، انجام تنظیمات به شکل درست و اصولی اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین خاطر به منظور بررسی نحوه کار با PUBG نیاز است تا دید کاملی در مورد تنظیمات بازی پابجی موبایل به شما ارائه دهیم. شما می‌توانید پس از ورود به بازی پابجی موبایل با وارد شدن به قسمت Settings به بخش تنظیمات بازی دسترسی پیدا کنید.

۱. تنظیمات Basic بازی پابجی موبایل

در بخش تنظیمات پابجی موبایل قسمت‌های مختلفی وجود دارد. بخش اولیه تنظیمات، Basic است. در این قسمت می‌توانید Aim Assist، Firing modes، peek & fire و… را تنظیم کنید. بهترین تنظیمات برای این بخش، شامل موارد زیر می‌شود:

تنظیمات پابچی موبایل

۲. تنظیمات گرافیک بازی پابجی موبایل

بخش دیگری که در قسمت تنظیمات بازی پابجی موبایل وجود دارد، بخش Graphics است. این قسمت مربوط به تنظیمات گرافیکی این بازی است. در بخش تنظیمات گرافیکی می‌توانید کیفیت تصویر، نرخ فریم یا فریم بر ثانیه، روشنایی درون بازی و… را تنظیم کنید. بهترین روش برای تنظیمات گرافیک شامل موارد زیر می‌شود:

تنظیمات گرافیک بازی پابجی موبایل

اگر تنظیمات گرافیک را روی Smooth قرار بدید، این مسئله به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی دشمنان را شناسایی کرده و گیم پلی با لگ کمتری را تجربه کنید. همچنین نرخ فریم نیز نقش کلیدی در درگیری‌های مسلحانه از فاصله نزدیک دارد. نرخ فریم بالاتر باعث می‌شود تا صفحه‌نمایش و گرافیک صاف‌تری را تجربه کنید. برای تجربه عالی بازی پیشنهاد ما این است که نرخ فریم را در سطح Extreme قرار دهید. البته بسیاری از گوشی‌های هوشمند سخت‌افزاری ندارند که از سطح Extreme پشتیبانی ‌کنند، در این صورت، می‌توانید از حالت High یا Ultra استفاده کنید .

بخش style نیز نقش مهمی در رندر کردن بافت‌هایی مانند خانه‌ها، ساختمان‌ها، درختان و… دارد. تنظیم استایل به شما کمک می‌کند تا دشمن یا ماشین دشمن را تشخیص دهید. حالت گرافیکی ایده‌آل باید Classic یا Colorful باشد. اگر دستگاهی میان‌رده دارید، این موارد بهترین تنظیمات برای تجربه‌ای بدون تأخیر و روان بازی پابجی موبایل است.

۳. تنظیمات کنترل بازی پابجی موبایل

بخش دیگری که در تنظیمات پابجی موبایل وجود دارد، قسمت Control است. در این قسمت می‌توانید چیدمان کنترل را بر اساس راحتی خود تنظیم کنید. بهترین لیوت برای تنظیم کنترل بازی پابجی موبایل به شکل زیر است:

تنظیمات کنترل بازی پابجی موبایل

۴. تنظیمات وسایل نقلیه در بازی پابجی موبایل

بخش دیگری که در قسمت Settings وجود دارد، قسمت تنظیمات وسایل نقلیه یا Vehicle است. در این قسمت می‌توانید کنترل‌های خودرو مانند کنترل‌های عملکرد خودرو، پخش موسیقی در داخل خودرو، لیوت جوی استیک چپ و راست خودرو و… را تنظیم کنید. بهترین تنظیمات در این بخش همان حالت پیش‌فرض است.

قسمت دیگری که در Settings بازی پابجی موبایل وجود دارد، بخش حساسیت یا Sensitivity است. این قسمت مهم‌ترین بخش تنظیمات بازی پابجی موبایل است. بدون تنظیمات حساسیت مناسب، شما حتی نمی‌توانید دشمن خود را هدف بگیرید. در این قسمت سه گزینه حساسیت پیش‌فرض وجود دارد به شکل High، Medium و Low وجود دارد. اگر تازه‌کار هستید، باید از حساسیت سطح متوسط یا بالا استفاده کنید.

اگر در بازی به مهارت کافی رسیده باشید، می‌توانید حساسیت را با توجه به نیاز خود به‌صورت سفارشی تنظیم کنید. شما می‌توانید توی این بخش ADS، ژیروسکوپ و دوربین بازی را تنظیم کنید. بهترین تنظیمات ADS به شکل زیر است:

بهترین تنظیمات ژیروسکوپ به شکل زیر هست:

اگر هم می‌خواهید به‌صورت حرفه‌ای حساسیت دوربین را تنظیم کنید، بهتر هست تا تنظیمات را به شکل زیر تغییر دهید:

علاوه بر این موارد، تنظیمات دیگری نیز در بخش Settings وجود دارد که می‌توانید تنظیمات Pickup و برداشتن آیتم‌ها، تنظیمات Scope، تنظیمات زبان، تنظیمات صوتی و… را از این طریق انجام دهید.

بهترین DNS برای پابچی موبایل چیست؟

DNS برای پابچی موبایل

به خاطر مشکلات اینترنت در داخل کشور، تجربه بازی‌ها به‌صورت آنلاین خیلی چالش دارد. به همین خاطر بهتر است تا از DNS ها استفاده کنید تا بتوانید به شکل بهتری بازی پابجی موبایل را تجربه کنید. در این بین اگر بخواهیم شما را با بهترین DNS برای پابچی موبایل آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این موارد بهترین DNS هایی هستند که می‌توانید برای تجربه پابجی موبایل به سراغ آن بیایید.

چگونه در پابجی عکس پروفایل بگذاریم؟

چگونه در پابجی عکس پروفایل بگذاریم؟

یکی از سؤالات مهمی که گیمرها در مورد آموزش پابجی مطرح می‌کنند این است که چگونه در پابجی عکس پروفایل بگذاریم؟ برای انجام این کار نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن این مراحل، می‌توانید اقدام به تغییر عکس پروفایل خود در بازی پابجی موبایل کنید.

چگونه در پابجی روم بزنیم؟

چگونه در پابجی روم بزنیم؟

برای این که در بازی پابجی موبایل روم بزنید، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

شما می‌توانید از طریق Clan Shop، Elite Royale Pass، Classic Crate Coupons یا ایونت‌ها کارت‌های روم را به دست بیاورید و از آن‌ها استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت نگاهی به راهنمای پابجی موبایل انداخته و در مورد آموزش پابجی اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. با بررسی نحوه کار با PUBG می‌توانید به بهترین شکل ممکن این بازی را تجربه کنید. اگر هم قصد دارید تا تعداد UC های خود در بازی پابجی موبایل را افزایش دهید، می‌توانید از طریق فروشگاه وب گیفت، به‌صورت ریالی UC را خریداری و از آن‌ها استفاده کنید.

منبع: gamingonphone.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 27 مهر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

امروزه اپلیکیشن‌های مختلفی برای کامپیوتر وجود دارد که شبیه‌ساز اندروید بوده و می‌توانید بازی پابجی موبایل را از طریق این نرم‌افزارها اجرا کنید. Bluestack، Gameloop، MEMU و... تنها برخی از بهترین نرم افزارهای شبیه‌ساز هستند.

برنامه DNS Changer Secure VPN Proxy، برنامه NextDNS و اپلیکیشن ایرانی شکن بهترین DNSهایی هستند که برای تجربه پابجی موبایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بله شما می‌توانید به‌صورت رایگان بازی پابجی موبایل را بر روی گوشی اندروید، iOS و کامپیوتر تجربه کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد