فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
تعداد پلیر های پابجی و کالاف موبایل چقدر است؟
پابجی موبایل

تعداد پلیر های پابجی و کالاف موبایل چقدر است؟

مهدی داوری
انتشار در 2 دی 1402

افرادی که قصد دارند تا از بین این دو عنوان یکی را از انتخاب کنند، یکی از سوالات مهمی که مطرح می‌کنند این است که آمار تعداد پلیر های پابجی و کالاف موبایل چقدر است و پلیر های پابجی بیشتر است یا کالاف؟ به منظور پاسخ به این سوال با ما در این مطلب از وب سایت وب گیفت همراه باشید تا شما را با تعداد بازیکنان پابجی و کالاف آشنا کرده و به مقایسه این بازی از نظر تعداد پلیر بپردازیم.

تعداد پلیر های پابجی چقدر است؟

بازی پابجی در سال 2018 توسط استودیوی بازی سازی Tencent Games ساخته و توسط شرکت کره‌ای Bluehole منتشر و به بازار عرضه شد. این بازی به سرعت محبوب شد و به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین موبایل جهان شد. طبق آمارهای منتشر شده، بازی پابجی بیش از 400 میلیون پلیر و 75 میلیون کاربر فعال دارد. این آمار نشان می‌دهد که بازی پابجی همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین در جهان است.

حتما بخوانید: پابجی بهتر است یا کالاف؟

تعداد پلیر های کالاف موبایل چقدر است؟

بازی کالاف موبایل در سال 2019 توسط شرکت چینی Tencent ساخته و توسط شرکت اکتیویژن برای گوشی‌های اندروید و iOS منتشر شد. این بازی به دلیل داشتن برند یک IP فوق العاده محبوب یعنی نام کالاف دیوتی، به سرعت محبوبیت قابل توجهی پیدا کرد و به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین جهان تبدیل شد. طبق آمارهای منتشر شده، بازی کالاف موبایل بیش از 600 میلیون پلیر و بیش از 300 میلیون کاربر فعال در هر ماه دارد. این آمار نشان می‌دهد که به منظور پاسخ به این سوال که پلیر های پابجی بیشتر است یا کالاف باید گفت که بازی کالاف تعداد بیشتری پلیر فعال دارد.

مقایسه تعداد پلیر های پابجی و کالاف دیوتی موبایل

ویژگی پابجی موبایل کالاف موبایل
تعداد کل بازیکنان (برآوردی) بیش از 1 میلیارد بیش از 500 میلیون
میانگین بازیکنان فعال ماهانه حدود 50 میلیون حدود 25 میلیون
بیشترین تعداد بازیکنان هم‌زمان بیش از 6 میلیون بیش از 2 میلیون
درآمد سالانه (برآوردی) حدود 2.8 میلیارد دلار حدود 1 میلیارد دلار

عوامل موثر بر تعداد بازیکنان پابجی و کالاف

صحنه ای از شخصیت های پابجی در برابر کالاف

یکی از نکات مهمی که در مورد تعداد پلیر های پابجی و کالاف موبایل باید به آن توجه داشته باشید این است که آمارهای منتشر شده از این بازی‌ها ثابت نبوده و ممکن است در آینده تعداد بازیکنان پابجی و کالاف دچار تغییر شده و حتی بازی پابجی محبوب‌تر شود. به صورت کلی چندین عامل بسیار مهم هستند که روی محبوبیت بازی‌های آنلاین بتل رویال اثر می‌گذارد. از مهم‌ترین این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این عوامل در کنار هم باعث می‌شوند تا یک بازی بتل رویال محبوب شده و در آینده نیز می‌توانند تعداد بازیکنان بازی پابجی و کالاف را تغییر دهند.

جمع بندی

بازی‌های آنلاین بتل رویال در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده اند. دو بازی پابجی و کالاف موبایل از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین جهان هستند. در این مطلب تلاش کردیم تا به این سوال پاسخ دهیم که پلیر های پابجی بیشتر است یا کالاف. همان طوری که مشاهده کردید، بازی کالاف موبایل در حال حاضر محبوب‌تر از بازی پابجی است و عوامل مختلفی بر روی محبوبیت این بازی‌ها موثر هستند.

منبع: vintageisthenewold.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2 دی 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

به صورت کلی آمارها دقیق روزانه‌ای در مورد تعداد بازیکنان پابجی و کالاف وجود ندارد ولی آمارهایی که تا به امروز منتشر شده نشان می‌دهد که تعداد پلیر های کالاف از پابجی بیشتر است.

با وجود تعداد بالا بازی‌های بتل رویال موبایل، دو عنوان پابجی و کالاف موبایل محبوب‌ترین عناوین موجود هستند که می‌توانید آن‌ها را بر روی گوشی اندروید و iOS تجربه کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد