فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت
پابجی موبایل

بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت

مهدی داوری
انتشار در 8 تیر 1402

یکی از چالش‌هایی که گیمرها به منظور تجربه بازی پابجی نیو استیت با آن مواجه هستند، نحوه انجام تنظیمات پابجی نیو استیت (NEW STATE Mobile) است. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به بررسی آموزش تنظیمات بازی پابجی نیو استیت پرداخته و بیان کنیم که چگونه باید بخش ژیروسکوپ، اسکوپ، سنسیویتی، Basic، گیم پلی، گرافیک و… بازی پابجی نیو استیت را تنظیم کرد تا به بهترین شکل ممکن بتوان این بازی را انجام داد.

۱. تنظیمات ژیروسکوپ پابجی نیو استیت

تنظیمات ژیروسکوپ پابجی نیو استیت

امروزه در تمامی گوشی‌های هوشمند شاهد یک ژیروسکوپ داخلی هستیم. در بازی  New State Mobileشاهد بخشی برای انجام تنظیمات ژیروسکوپ این بازی هستیم. در واقع حسگر ژیروسکوپ و تنظیم آن به گیمرها کمک می‌کند تا تنها از طریق چرخاندن گوشی خود در جهت دلخواه، به‌راحتی اقدام به تنظیم سلاح خود بر روی اهداف خاص کنند. اگر بخواهیم شما را با بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت در بخش ژیروسکوپ آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

TPP Camera 200 تا 220 درصد
FPP Camera 200 تا 220 درصد
TPP Shoulder Camera 160 تا 195 درصد
FPP Shoulder Camera 160 تا 195 درصد
Iron Sights 100 تا 180 درصد
Fire 100 تا 180 درصد
Red Dot 100 تا 180 درصد
2x Scope 150 تا 230 درصد
3x Scope 30 تا 60 درصد
4x Scope 125 تا 150 درصد
6x Scope 20 تا 45 درصد
8x Scope 10 تا 27 درصد
10x Scope 8 تا 22 درصد

این موارد بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت در بخش ژیروسکوپ است و شما می‌توانید بر اساس سبک بازی و مشخصات گوشی خود، از بین بازه‌های گفته شده، به مقدار دقیق تنظیمات پابجی نیو استیت دست پیدا کنید.

۲. تنظیمات اسکوپ پابجی نیو استیت

تنظیمات اسکوپ پابجی نیو استیت

حساسیت دوربین و اسکوپ یکی از بخش‌های موجود در تنظیمات پابجی نیو استیت است. در واقع تنظیم این بخش به گیمر کمک می‌کند تا بتواند محل قرارگیری crosshair و recoil تفنگ خود را کنترل کنند. تنظیمات اسکوپ همچنین به گیمرها کمک می‌کند تا بتواند سرعت مشاهده خود را تنظیم کنند. بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت به شرح زیر است:

TPP Camera 200 تا 220 درصد
FPP Camera 200 تا 240 درصد
TPP Shoulder Camera 180 تا 210 درصد
FPP Shoulder Camera 180 تا 210 درصد
Iron Sights 100 تا 160 درصد
Fire 100 تا 160 درصد
Red Dot 100 تا 165 درصد
2x Scope 60 تا 100 درصد
3x Scope 70 تا 85 درصد
4x Scope 60 تا 72 درصد
6x Scope 70 تا 85 درصد
8x Scope 17 تا 40 درصد
10x Scope 15 تا 35 درصد

شما می‌توانید با وارد کردن این مقادیر در بخش اسکوپ بازی پابجی نیو استیت، کنترل بهتری بر روی تفنگ‌های خود داشته باشید و به شکل بهتری اقدام به تیراندازی کنید.

۳. تنظیمات سنسیویتی پابجی نیو استیت

تنظیمات سنسیویتی پابجی نیو استیت

یکی از بخش‌هایی که در تنظیمات پابجی نیو استیت وجود دارد، قسمت تنظیمات حساسیت یا سنسیویتی است. در واقع این تنظیمات باعث می‌شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به کنترل شخصیت خود در بازی کنید. بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت در قسمت سنسیویتی به شرح زیر است:

TPP Camera General 180 تا 200 درصد
TPP Camera Driver 180 تا 200 درصد
 FPP Camera General 180 تا 200 درصد
FPP Camera Driver 180 تا 200 درصد

البته نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که بخش تنظیمات سنسیویتی کاملاً شخصی است و پیشنهاد ما این است که در بخش تمرینی مقادیر مختلف سنسیویتی را امتحان کرده تا به اعداد درست برسید.

۴. تنظیمات Basic

تنظیمات پایه در پابجی نیو استیت

یکی دیگر از بخش‌هایی که در قسمت تنظیمات پابجی نیو استیت وجود دارد، بخش Basic است. در این بخش شما می‌توانید Connection و اتصال خود به سرورهای بازی را تنظیم کنید. یکی از گزینه‌هایی که در بخش Basic وجود دارد، Allow Spectators است. اگر بخواهیم شما را با ترجمه تنظیمات پابجی نیو استیت آشنا کنیم باید گفت که در واقع معنا Allow Spectators اجازه دادن به سایر بازیکنان برای تماشا گیم پلی بازی شما است.

تنظیمات Basic در پابجی نیو استیت

شما می‌توانید این قابلیت را فعال و غیرفعال کنید. همچنین در قسمت Connection می‌توانید سروری که قصد اتصال به آن را دارید انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که در این صفحه گزینه Connection Server را بر روی Recommendation تنظیم کنید.

۵. تنظیمات گرافیک پابجی نیو استیت

تنظیمات گرافیک پابجی نیو استیت

بازی پابجی نیو استیت به شکلی است که شما می‌توانید تنظیمات گرافیکی این بازی را تغییر دهید. انتخاب نرخ فریم بالاتر در این بازی به معنای تجربه روان‌تر است؛ بنابراین همیشه تلاش کنید تا بالاترین نرخ فریم را با توجه به توانایی دستگاه خود انتخاب کنید. با این حال، افزایش گرافیک بازی باعث می‌شود تا فشار بیشتری بر پردازنده گرافیکی دستگاه وارد کرده و باعث نوساناتی در نرخ فریم می‌شود.

تنظیمات گرافیک پابجی نیو استیت در پنل بازی

بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت در قسمت گرافیک به شرح زیر است:

Graphic Quality Light
Anti-Aliasing Off
Brightness 150
Screen Filter Standard یا  Contrast

مشخصات دستگاه شما، کیفیت صفحه‌نمایش و… از مهم‌ترین عواملی هستند که بر اساس آن باید تنظیمات پابجی نیو استیت در بخش گرافیک را تغییر دهید.

۶. تنظیمات گیم‌پلی

تنظیمات گیم‌پلی در پابجی نیو استیت

به‌صورت کلی از زمانی که وارد بازی پابجی نیو استیت می‌شوید، شما در حال تجربه گیم پلی این بازی هستید. این امکان وجود دارد تا شما بتوانید با تغییر بخش تنظیمات گیم پلی بازی، اقدام به تغییر تجربه خود از گیم پلی این عنوان کنید. تنظیمات اولیه صدا و برخی از تنظیمات درون بازی در قسمت تنظیمات گیم پلی قابل‌تغییر است.

لیست تنظیمات گیم‌پلی در پنل

بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت در قسمت گیم پلی شامل موارد زیر می‌شود:

Sound Tracker Enable
Sound Tracker with Icon Enable
D-HUD3 Disable
Blocked LoS Warning Enable
Heal Widget Instant Use Enable
Auto-Follow Disable
Scope Quickshot Disable
TPP/FPP Switch Button Enable

البته شما می‌توانید بر اساس تجربه گیم پلی مورد نظر خود، این تنظیمات را تغییر داده و آن را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از وب سایت وب گیفت به بررسی آموزش تنظیمات پابجی نیو استیت پرداخته و بیان کردیم که چگونه می‌توانید بر اساس سبک بازی خود، مشخصات گوشی‌تان، ویژگی‌های سخت‌افزاری دستگاه و… اقدام به تغییر تنظیمات پابجی نیو استیت، مانند تنظیمات گیم پلی، Basic و … کنید.

منابع:

تاریخ آخرین به روزرسانی: 8 تیر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

به‌صورت کلی نمی‌توان مقادیری را به‌عنوان بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت در نظر گرفت. در واقع شما باید بر اساس سبک بازی خود، مشخصات گوشی‌تان، ویژگی‌های سخت‌افزاری دستگاه و... اقدام به تغییر تنظیمات این بازی کنید.

در بخش Settings بازی پابجی موبایل شما می‌توانید تنظیمات ژیروسکوپ، اسکوپ، سنسیویتی، Basic، گرافیک، گیم پلی و... را به‌راحتی تغییر دهید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد