فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
معرفی بازی پابجی نیو استیت
پابجی موبایل

معرفی بازی پابجی نیو استیت

مهدی داوری
انتشار در 27 خرداد 1402

پابجی نیو استیت یک بازی رایگان است که می‌توانید آن را بر روی گوشی‌های موبایل تجربه کنید. این بازی نسخه جدیدی از بازی PUBG Mobile است که در تاریخ 11 نوامبر 2021 برای گوشی‌های iOS و اندروید منتشر شده است. در صورتی که نمی‌دانید بازی پابجی نیو استیت چیست؟، با ما همراه باشید تا در این مطلب از سایت وب گیفت به بررسی این بازی بتل رویال، شیوه نصب، سیستم مورد نیاز و نکات مخفی آن بپردازیم.

معرفی بازی پابجی نیو استیت

درباره بازی پابجی نیو استیت

PUBG: NEW STATE Mobile یک بازی رایگان در سبک بتل رویال است که توسط مجموعه PUBG Studios توسعه پیدا کرده و برند Krafton نیز آن را منتشر کرده است. شما می‌توانید بازی پابجی نیو استیت را بر روی گوشی‌های iOS و اندروید نصب کرده و آن را تجربه کنید.

داستان این بازی در سال 2051 روایت می‌شود و ویژگی جذابی که پابجی نیو استیت دارد این است که شما می‌توانید در یک محیط آینده‌نگرانه با سلاح‌ها و وسایل نقلیه مختلف و جذاب با سایر بازیکنان رقابت کنید. گیم پلی این بازی به شکلی است که بازیکنان می‌توانند آن را به‌صورت انفرادی، دو نفره یا تیمی تجربه کرده و هدف آن است که در جهان بازی پابجی همه گیمرها را بکشید تا به‌عنوان آخرین نفر زنده بمانید.

بازی پابجی نیو استیت به خاطر گرافیک عالی، گیم پلی جذاب و ویژگی‌های جدیدی که نسبت به نسخه قبلی آن دارد، توانسته نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند. همچنین این بازی در ماه اول انتشار توانست بیش از 40 میلیون دانلود را ثبت کرده و رکورد جذابی را به دست بیاورد. از مهم‌ترین مزایا این بازی که باعث افزایش جذابیت آن شده می‌توان به گرافیک عالی، گیم پلی سرگرم‌کننده و اعتیادآور، ویژگی‌ها و مکانیک‌های جدید، تعداد بالا بازیکن و… اشاره کرد.

به‌صورت کلی، PUBG: New State Mobile یک بازی عالی است که مطمئناً طرفداران سبک بتل رویال را راضی می‌کند. به خاطر گرافیک بالایی که این بازی دارد، برای تجربه آن نیاز است تا گوشی قدرتمندی داشته باشید.

چطور پابجی نیو استیت را نصب کنیم؟

روش نصب پابجی نیو استیت

به منظور نصب پابجی نیو استیت بر روی گوشی اندروید یا iOS، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

اگر در نصب پابجی نیو استیت مشکل دارید، نیاز است تا به چند نکته مهم توجه کنید. در وهله اول به خاطر فیلتر شدن فروشگاه گوگل پلی بر روی گوشی اندروید، نیاز است تا از برنامه‌های تغییردهنده IP استفاده کرده و سپس کش اپلیکیشن گوگل پلی را پاک کنید. همچنین حتماً مطمئن شوید که گوشی شما حداقل پیش‌نیازهای لازم را برای نصب این بازی داشته باشد تا بتوانید بدون مشکل این بازی را تجربه کنید.

سیستم مورد نیاز پابجی نیو استیت

سیستم مورد نیاز پابجی نیو استیت

برای نصب این بازی بر روی گوشی‌های اندروید نیاز است تا دستگاه شما حداقل سخت افزار زیر را داشته باشد:

همچنین اگر قصد دارید تا این بازی را بر روی دستگاه‌های اپل نصب کنید نیاز است تا گوشی شما آیفون 6 اس یا جدیدتر باشد و یا اگر قصد نصب این بازی را بر روی دستگاه‌های آی‌پد دارید، باید دستگاه شما iPad Pro/Air (نسل سوم)، iPad Mini (نسل پنجم) یا بالاتر باشد.

در صورتی که دستگاه شما چنین سخت افزار و پیش نیازی داشته باشد، می‌توانید بازی پابجی نیو استیت را بدون مشکل بر روی دستگاه خود اجرا کنند.

آیا بازی پابجی نیو استیت فیلتر است؟

پابجی نیو استیت فیلتر هست؟

در ابتدایی که بازی پابجی نیو استیت عرضه شد، گیمرهایی که IP ایران داشتند می‌توانستند بدون مشکل این بازی را تجربه کنند. در حال حاضر اما پابجی نیو استیت در داخل کشور فیلتر شده و برای این که بتوانید این بازی را تجربه کنید، نیاز است تا از برنامه تغییر IP استفاده کنید. شما می‌توانید با تغییر آی پی دستگاه خود بدون مشکل وارد بازی پابجی نیو استیت شوید.

دلیل ارور پابجی نیو استیت چیست؟

دلیل ارور پابجی نیو استیت

یکی از چالش‌هایی که گیمرها پس از نصب بازی پابجی نیو استیت با آن مواجه هستند، نمایش ارور و بیرون پریدن از بازی است. از مهم‌ترین دلایل ارور پابجی نیو استیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. دستگاه شما حداقل سخت افزار لازم را ندارد

بازی پابجی نیو استیت برای اجرای بدون مشکل نیاز به مقدار مشخصی رم، فضای ذخیره‌سازی و قدرت پردازشی دارد. به همین دلیل اگر دستگاه شما سخت افزار کافی را نداشته باشد، با خطا و ارور مواجه خواهید شد.

۲. قطعی و عدم اتصال به اینترنت

برای تجربه بازی Mobile PUBG: NEW STATE نیاز است تا همواره به اینترنت پر سرعت وصل باشید. اگر اینترنت شما قطع شده و یا سرعت آن کاهش بسیار زیادی پیدا کند، با ارور پابجی نیو استیت مواجه خواهید شد.

۳. مشکلی در سرورهای بازی پابجی نیو استیت

گاهی اوقات، ممکن است به دلیل بروز مشکلات در سرورهای پابجی نیو استیت، نمی‌توانید وارد این بازی شوید. برای حل این مشکل تنها کافی است تا مدت زمانی را صبر کنید تا مشکلات سرورهای این بازی برطرف شده و بتوانید دوباره وارد این بازی شوید.

۴. بروز مشکل در گوشی شما

گاهی اوقات، ممکن است در دستگاه شما مشکلات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری در هنگام تجربه بازی پابجی نیو استیت مواجه شوید. به دلیل این مشکلات ممکن است با ارور در بازی پابجی موبایل مواجه شوید.

چگونه در پابجی نیو استیت حرفه‌ای شویم؟

چگونه در پابجی نیو استیت حرفه‌ای شویم

گیمرهایی که قصد دارند تا در بازی پابجی نیو استیت حرفه‌ای شوند، نیاز است تا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشند. از مهم‌ترین این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. از لوازم جانبی حرفه‌ای استفاده کنید

یکی از تکنیک‌هایی که باعث می‌شود تا بتوانید در بازی پابجی نیو استیت حرفه‌ای شوید، استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی است. پیشنهاد ما این است که از هدفون‌هایی با قابلیت پخش استریو، دسته‌های بازی حرفه‌ای و… استفاده کنید.

۲. بازی و مکانیک‌های گیم پلی را به خوبی یاد بگیرید

برای این که بازیکن حرفه‌ای شوید، نیاز است تا بازی و مکانیک‌های گیم پلی پابجی نیو استیت را به خوبی یاد بگیرید. شما می‌توانید با طی کردن مراحل آموزشی بازی، مطالعه مقالات آموزشی، بررسی ویدئوهای آموزشی و… به خوبی تسلط خود به این بازی را افزایش دهید.

۳. بخش‌های مختلف نقشه‌های بازی PUBG را یاد بگیرید

برای این که بتوانید در بازی پابجی نیو استیت تبدیل به یک گیمر حرفه‌ای شوید، نیاز است تا بخش‌های مختلف نقشه بازی را یاد بگیرید تا بتوانید در موقعیت‌های مختلف، از بخش‌های مختلف نقشه برای پیدا کردن دست بالاتر نسبت به سایر رقبا استفاده کنید.

۴. نحوه استفاده حرفه‌ای از سلاح‌ها و تجهیزات را یاد بگیرید

در بازی پابجی موبایل شاهد انواع مختلفی از سلاح‌ها و تجهیزات هستیم. برای این که به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید، نیاز است تا یاد بگیرید که چگونه از سلاح‌ها و تجهیزات مختلف در این بازی استفاده کنید. همچنین پیشنهاد ما این است که حتماً به نحوه استفاده از دودزا و نارنجک مسلط شوید و در کنار آن تنظیمات پابجی نیو استیت را بهترین و حرفه ای ترین صورت انجام دهید، تا بتوانید در شرایط سخت نیز از این تجهیزات استفاده کنید.

۵. به کاور گیری مسلط شوید

برای این که بتوانید در شرایط سخت بازی پابجی موبایل نیو استیت دست بالاتری نسبت به سایر بازیکنان پیدا کنید، نیاز است تا مهارت خود را در کاور گیری افزایش دهید.

۶. به طور منظم تمرین کنید

هر چه بیشتر بازی کنید، مهارت‌های شما در بازی افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که همواره حالت‌های مختلف بازی را تجربه کرده و موقعیت‌های گوناگون را تمرین کنید.

۷. با تیم خود ارتباط برقرار کنید

اگر قصد دارید تا به‌صورت تیمی بازی پابجی نیو استیت موبایل را تجربه کنید، ارتباط با هم‌تیمی‌هایتان برای پیروزی یک کار کلیدی است. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتماً با بازیکنان هم تیمی شوید که در هنگام تجربه بازی همواره با شما صحبت کرده و اطلاعات مختلف را به شما ارائه می‌دهند.

۸. گیم پلی بازیکنان حرفه‌ای را تماشا کنید

تماشا کردن بازی و گیم پلی بازیکنان حرفه‌ای باعث می‌شود تا بتوانید به خوبی یاد بگیرید که چگونه بازی کنید. شما می‌توانید استراتژی بازیکنان حرفه‌ای را یاد بگیرید و سبک بازی آن‌ها را تقلید کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت به این سؤال پاسخ دادیم که پابجی نیو استیت چیست؟ بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون مشکل بازی NEW STATE Mobile را بر روی گوشی خود نصب کرده و بدون ارور و مشکل آن را اجرا کنید. همچنین در این مطلب شما را با چند نکته آشنا کردیم که باعث می‌شود تا تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای شوید.

منابع:

تاریخ آخرین به روزرسانی: 8 تیر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

به چند دلیل ممکن است با مشکل بیرون پریدن بازی پابجی نیو استیت مواجه شوید. نداشتن سخت افزار کافی به‌خصوص رم کافی، قطع شدن اتصال به اینترنت، بروز مشکل در سرورهای پابجی و... از مهم‌ترین این دلایل هستند.

برای این که بتوانید بازی پابجی نیو استیت را روی گوشی نصب کنید، باید گوشی اندرویدی شما حداقل اندروید 5.1، حداقل 2 گیگابایت رم و حداقل 3 گیگابایت فضا داشته باشد. اگر هم گوشی‌های آیفون دارید باید آیفون 6 اس یا جدیدتر باشد.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد