فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
فرق گیفت کارت اپل کانادا و آمریکا در چیست؟
اپل

فرق گیفت کارت اپل کانادا و آمریکا در چیست؟

مهدی داوری
انتشار در 2 آبان 1402

در صورتی که از محصولات و سرویس‌های شرکت اپل استفاده می‌کنید، یکی از روش‌هایی که می‌توانید برای پرداخت هزینه خرید و استفاده از محصولات شرکت اپل از آن استفاده کنید، کمک گرفتن از گیفت کارت اپل است. گیفت کارت اپل یک کارت هدیه دیجیتالی است که توسط شرکت اپل برای خرید محصولات و خدمات موجود در فروشگاه‌ها اپل عرضه می‌شود. این کارت‌های هدیه در ریجن های مختلف قابل خریداری است.

این موضوع باعث شده تا یکی از سؤالات مهم کاربران این باشد که تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا چیست، چرا که این دو ریجن، جز محبوب‌ترین ریجن های گیفت کارت اپل است. در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به مقایسه گیفت کارت اپل ریجن آمریکا و کانادا بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

بررسی فرق گیفت کارت اپل کانادا و آمریکا

مقایسه گیفت کارت اپل کانادا و آمریکا

به صورت کلی بین دو گیفت کارت اپل کانادا و آمریکا تفاوت‌های گوناگونی وجود دارد. اگر بخواهیم به بررسی مقایسه گیفت کارت اپل ریجن آمریکا و کانادا بپردازیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. تفاوت در ارز

یکی از مهم‌ترین تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا، فرق در ارز موجود در این گیفت کارت‌های اپل است. گیفت کارت اپل ریجن امریکا دارای اعتباری بر اساس دلار آمریکا هستند. این در حالی است که گیفت کارت‌های اپل کانادا با دلار کانادا شارژ شده‌اند؛ بنابراین، اگر اپل آیدی شما بر روی آمریکا تنظیم شده باشد، نمی‌توانید از گیفت کارت کانادا استفاده کنید و در چنین شرایطی باید گیفت کارت آمریکا را خریداری کنید.

2. تفاوت در محتوا

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که شاهد گیفت کارت اپل امریکا و کانادا از نظر ظاهری شبیه به یکدیگر هستند، اما از نظر محتوایی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید این گیفت کارت‌ها می‌توانید خریداری کنید، بین آن‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد. به‌عنوان‌مثال، اپل استور امریکا دارای طیف گسترده‌تری از محصولات نسبت به اپل استور کانادا است.

همچنین، برخی از ویژگی‌های برنامه آیتونز تنها در اپل استور امریکا فعال می‌شوند. به همین دلیل نیاز است تا با توجه به محتوا مورد نظر خود، اقدام به خرید گیفت کارت اپل کنید.

3. تفاوت در قیمت

نکته دیگری که به منظور مقایسه گیفت کارت اپل ریجن آمریکا و کانادا باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت این گیفت کارت‌ها اپل نیز می‌توانند با یکدیگر متفاوت باشند. در واقع با توجه به نسبت ارزش ریال به دلار امریکا و دلار کانادا، قیمت این دو گیفت کارت‌ها می‌توانند تغییر کنند.

کدام گیفت کارت اپل را بخریم؟

گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

یکی از سؤالات مهمی که کاربران مطرح می‌کنند این است که از بین گیفت کارت‌های اپل آمریکا و کانادا کدام یک را بخریم؟ به صورت کلی پاسخ به این سؤال که کدام یک از این گیفت کارت‌ها را بهتر است تا خریداری کنید، به نیاز شما بستگی دارد. اگر بخواهیم شما را با نکاتی آشنا کنیم که با توجه به آن باید گیفت کارت مناسب را انتخاب کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

توجه به این نکات باعث می‌شود تا بتوانید با آگاهی نسبت به تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا، اقدام به خرید گیفت کارت اپل مناسب کرده و از این کارت‌های هدیه استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از وب سایت وب گیفت، به مقایسه گیفت کارت اپل ریجن آمریکا و کانادا نگاهی انداخته و تلاش کردیم تا در مورد تفاوت‌های بین این دو گیفت کارت اپل اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. همان‌طوری که مشاهده کردید، فرق گیفت کارت اپل کانادا و آمریکا در تفاوت ارز موجود در داخل این کارت‌های هدیه، تفاوت در محتوایی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید خریداری کنید و تفاوت در قیمت بین این دو گیفت کارت اپل است. توجه به این نکات باعث می‌شود تا بتوانید بهترین گیفت کارت اپل را با توجه به نیاز خود خریداری کرده و از این کارت‌های هدیه شرکت اپل استفاده کنید.

منبع: apple.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 19 آبان 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

گیفت کارت‌های اپل آمریکا و کانادا از نظر ارز موجود در داخل کارت هدیه، محتوای قابل خریداری با آن و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند.

این که بین گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا کدام یک بهتر است به نیاز و شرایط شما بستگی دارد. شما باید با توجه به ریجن اپل آیدی خود و محتوایی که قصد خریداری آن را دارید، بین گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا یک کارت را انتخاب کنید.

خیر گیفت کارت‌های اپل آمریکا و کانادا تاریخ انقضاء ندارند و پس از خرید، هر زمانی که علاقه‌مند بودید می‌توانید از این کارت‌های هدیه استفاده کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد