فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش ساخت اکانت دیسکورد
دیسکورد

آموزش ساخت اکانت دیسکورد

مهدی داوری
انتشار در 5 بهمن 1401

برای شروع استفاده از دیسکورد، ابتدا باید اقدام به ساخت اکانت دیسکورد کنید. این حساب به شما امکان می دهد از Discord در مرورگر یا برنامه دیسکورد در کنسول، کامپیوتر و گوشی خود استفاده کنید و به راحتی شروع به یافتن سرور های مورد علاقه خود کنید و یا با دوستان خود به ویدیو کال یا تماس صوتی بپردازید.

باید گفت که روند ثبت نام و درست کردن اکانت Discord بسیار ساده است، پس با ما در ادامه همراه باشید.

۱. آموزش ساخت اکانت دیسکورد در کامپیوتر

مرحله اول ساخت اکانت دیسکورد

وارد کردن ایمیل، نام کاربری و پسورد اکانت Discord

اطلاعات کاربری نظیر تاریخ تولد در دیسکورد

عمده مشکلات خطا در دیسکورد، مربوط به مراحل ثبت نام می شود که دلیل اصلی آن تحریم و فیلتر بودن سرویس های دیسکورد در ایران است، که با استفاده از برنامه های تغییر آی پی، می‌توان به راحتی این مشکلات را حل کرد.

حتما ببینید: آموزش ردیم گیفت کارت دیسکورد

۲. آموزش ثبت نام در دیسکورد با موبایل

در کنار این که شما می‌توانید از طریق کامپیوتر شخصی خود اکانت دیسکورد خود را ایجاد کنید، این امکان وجود دارد تا از طریق نصب اپلیکیشن دیسکورد بر روی گوشی موبایل خود نیز از طریق این نرم‌افزار یک اکانت دیسکورد بسازید و از آن برای صحبت با دوستان خود استفاده کنید.

چگونه اکانت دیسکورد را وریفای کنیم؟

موضوع مهمی که در مورد ساخت اکانت دیسکورد باید بدانید این است که به‌منظور تأیید حساب و دسترسی کامل به امکانات دیسکورد نیاز است تا اکانت خود را وریفای و تأیید کنید.

موضوع مهمی که در مورد ساخت اکانت دیسکورد باید بدانید این است که به‌منظور تأیید حساب و دسترسی کامل به امکانات دیسکورد نیاز است تا اکانت خود را وریفای و تأیید کنید. پلتفرم دیسکورد برای کاربران خود دو روش مختلف را در نظر گرفته است. شما می‌توانید از طریق ایمیل و موبایل خود اکانت تان را در دیسکورد وریفای کنید. به‌منظور بررسی روش‌های وریفای و تأیید اکانت دیسکورد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. وریفای اکانت دیسکورد با ایمیل

به‌منظور وریفای کردن اکانت دیسکورد نیاز است تا تنها پس از آن که اکانت خود را ایجاد کردید به سراغ ایمیل خود بروید. به‌واسطه این که برای ایجاد اکانت دیسکورد نیاز است تا حتماً ایمیلی را وارد کنید، حتماً پس از ساخت اکانت ایمیلی را از سوی دیسکورد دریافت می‌کنید. پس از آن که به سراغ ایمیل خود بروید و بر روی پیامی که از سوی دیسکورد ارسال شده کلیک کنید، گزینه و دکمه Verify Email به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با کلیک بر روی آن اکانت خود را وریفای کنید.

موضوع مهمی که باید بدانید این است که اگر به هر دلیلی ایمیل از طرف دیسکورد برای شما فرستاده نشد، می‌توانید درخواست ارسال دوباره پیام وریفای بدهید. برای انجام این کار بعد از مدتی که از دیسکورد استفاده کردید، در بالای صفحه اپلیکیشن دیسکورد، پیامی به شما نمایش داده می‌شود که بیان می‌کند که در حال حاضر اکانت شما وریفای نشده است؛ سپس می‌توانید بر روی دکمه Resend کلیک کنید و با انجام این کار، یک ایمیل فعال‌سازی مجدد برای آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود.

۲. وریفای کردن اکانت دیسکورد با شماره موبایل

پیشنهاد ما این است که اگر می‌خواهید امنیت اکانت دیسکورد خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید، اکانت دیسکورد خود را از طریق شماره موبایل وریفای کنید. انجام این کار باعث می‌شود تا بتوانید پس از هر بار ورود به اکانت دیسکورد، کدی که برای شماره موبایلتان ارسال می‌شود را وارد کرده و از این طریق از قابلیت ورود دو مرحله‌ای استفاده کنید.

وارد کردن شماره موبایل در دیسکورد

وارد کردن شماره موبایل در دیسکورد

دریافت کد وریفای در شماره موبایل برای فعال سازی دیسکورد

آموزش ورود به اکانت دیسکورد

درصورتی‌که اکانت خود در پلتفرم دیسکورد را ایجاد کردید، به‌منظور ورود به این اکانت باید بر روی دکمه Login در صفحه خوش آمد گویی کلیک کرده و سپس با وارد کردن ایمیل و رمز خود، برای دیسکورد را باز کرده و به آن دسترسی پیدا کنید.

موضوع مهمی که باید بدانید این است که اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از قابلیت بازیابی رمز عبور دیسکورد استفاده کنید؛ اما اگر نمی‌دانید که از چه ایمیلی برای ساخت اکانت خود استفاده کردید، امکان دسترسی به اکانت شما وجود ندارد.

جمع بندی

در این مطلب نگاهی به نحوه ساخت اکانت دیسکورد انداخته و بیان کردیم که چگونه می‌توانید از طریق پلتفرم‌های مختلف در این پیام‌رسان اکانت ایجاد کرده و به‌راحتی وارد سرویس دیسکورد شوید. همچنین بیان کردیم که چگونه می‌توانید فرایند وریفای کردن اکانت خود را طی کرده و از این طریق از قابلیت ورود دو مرحله‌ای در سرویس دیسکورد استفاده کنید.

منابع:

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2 آذر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

دیسکورد یک پلتفرم برای چت گروهی به‌صورت رایگان است که قابلیت استریم و ارسال پیام متنی، صوتی یا تصویری نیز دارد. عموما دیسکورد در بین گیمرها محبوبیت بسیار زیادی دارد و اکثر این دسته از افراد از آن استفاده می‌کنند.

در حال حاضر برنامه دیسکورد بر روی ویندوز، macOS، اندروید، iOS، iPadOS، لینوکس، ایکس باکس و در انواع مرورگرهای وب در دسترس و قابل اجرا است.

بله شما می‌توانید به‌صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه در پلتفرم دیسکورد ثبت‌نام کرده و از قابلیت‌های این سرویس استفاده کنید.

شما می‌توانید از طریق کامپیوتر و یا گوشی موبایل خود بر روی Discord ثبت‌نام کنید. نحوه انجام این کار را در این مطلب به‌صورت کامل توضیح دادیم.

دیدگاه‌ها (2) آخرین نظرات کاربران
Da_Craft
1 تیر 1402

سلام من از طریق موبایل اکانت ساختم لاگ اوت کردم حالا با رمز و جیمیل درست میخوام وارد شم بهم ارور میده ارورش : login or password is invalid فیلترشکن روشن بهم ارور میده

وب گیفت
پشتیبانی
در پاسخ به Da_Craft
8 تیر 1402

سلام احتمالا یکی از اطلاعاتی که ساختید اشتباه هست. روی Forget Password بزنید و مجددا تست کنید. ضمن اینکه توجه کنید شاید توی فیلد اول از شما ایمیل نخواد و باید UserName وارد کنید.

افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد