فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
نیترو دیسکورد چیست؟
دیسکورد

نیترو دیسکورد چیست؟

مهدی داوری
انتشار در 15 اردیبهشت 1402

نیترو دیسکورد (Discord Nitro) یک سرویس اشتراک در دیسکورد است که کاربران می توانند با پرداخت هزینه‌ای ماهانه یا سالانه، دسترسی به ویژگی های اضافی در دیسکورد داشته باشند. این سرویس اشتراک برای بهبود تجربه کاربری و ارائه ابزارهای جدید برای کاربران دیسکورد است که به طور مداوم به روز رسانی می شود.

با ما همراه باشید تا در این مطلب از سایت وب گیفت نگاهی به کاربرد های نیترو دیسکورد انداخته و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

Nitro Discord چیست؟

نیترو دیسکورد چیست؟

در بخش اول اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که نیترو دیسکورد چیست باید گفت که Discord Nitro یک سرویس اشتراکی پولی در اپلیکیشن دیسکورد است. با خرید این اشتراک و عضویت در آن کاربران می‌توانند به ویژگی‌های مختلفی دسترسی پیدا کنند.

دسترسی به ایموجی‌های متحرک، امکان آپلود فایل‌های حجیم‌تر، بهبود کیفیت صدا و… تنها برخی از قابلیت های Nitro Discord است. همچنین لازم به ذکر است که با عضویت در این سرویس و خرید اشتراک نیترو دیسکورد، کاربران می‌توانند پرک‌های بیشتری را دریافت کرده و همچنین سرورهای مورد علاقه خود را ارتقا دهند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های Nitro Discord

اگر بخواهیم شما را با ویژگی‌ها و قابلیت های Nitro Discord آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این قابلیت های Nitro Discord باعث شده تا گیمرهایی که قصد دارند تا به‌صورت پیشرفته و حرفه‌ای از اپلیکیشن دیسکورد استفاده کنند، می‌توانند به سراغ این اشتراک آمده و عضو نیترو دیسکورد شوند.

اشتراک نیترو دیسکورد

پس از آن که بیان کردیم که نیترو دیسکورد چیست، حال نیاز است تا در مورد پلن‌ها و اشتراک‌های نیترو دیسکورد اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. سرویس Nitro Discord دارای دو پلن مختلف بوده که به شرح زیر هستند:

هزینه عضویت در Nitro Classic به‌اندازه 4.99 دلار در ماه است و اگر قصد دارید تا این اشتراک را به‌صورت سالانه خریداری کنید، نیاز است 49.99 دلار در ماه پرداخت کنید. از سوی دیگر هزینه اشتراک Nitro به مقدار 9.99 دلار در ماه است. همچنین اگر این اشتراک را به‌صورت سالانه خریداری کنید، هزینه آن 99.99 دلار می‌شود.

اگر بخواهیم در مورد ویژگی‌های هر یک از اشتراک‌های نیترو دیسکورد صحبت کنیم باید گفت که Nitro Classic شامل تمام ویژگی‌های Discord Nitro به جز قابلیت بوست سرور است. کاربران Nitro Classic همچنان می‌توانند از صدای با کیفیت بالاتر در کانال‌های چت، آپلود فایل‌های بزرگ‌تر، ایموجی‌های متحرک و… استفاده می‌کنند.

Nitro در کنار تمام ویژگی‌های نیترو کلاسیک، امکان ارتقا سرورها را نیز دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا بتوانید اقدام به افزایش ویژگی‌های سرورها کرده و به کیفیت صوتی بهبودیافته، بنرهای سفارشی سرور و… دسترسی پیدا کنید.

نیترو بوست چیست؟

یکی از سوالات مهمی که کاربران دیسکورد مطرح می‌کنند این است که قابلیت نیترو بوست چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که نیترو بوست، قابلیتی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید امتیازات و قابلیت‌های سرورهای خود را ارتقا دهید. شما می‌توانید به قابلیت نیترو بوست به طور جداگانه یا به‌عنوان بخشی از اشتراک Nitro دسترسی پیدا کنید.

نیترو کلاسیک چیست؟

Nitro Classic یکی از دو پلن اشتراک نیترو دیسکورد است. همان‌طوری که بیان کردیم، هزینه خرید این اشتراک 4.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال است. Nitro Classic شامل تمام ویژگی‌های Discord Nitro به جز تقویت سرور است. کاربران Nitro Classic می‌توانند به ویژگی‌های مختلفی مثل صدا با کیفیت بیشتر، امکان آپلود فایل‌های بزرگ‌تر، ایموجی‌های متحرک و… دسترسی پیدا کنند.

فرق نیترو بوست و نیترو کلاسیک چیست؟

یکی از سوالات مهمی که افراد به منظور خرید Nitro Discord مطرح می‌کنند این است که فرق اشتراک‌های مختلف نیترو دیسکورد چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که با خرید نیترو کلاسیک، شما می‌توانید به تمامی ویژگی‌های نیترو دیسکورد، به جز قابلیت ارتقا سرورها دسترسی پیدا کنید. از سوی دیگر، پلن نیترو بوست تمامی قابلیت‌های نیترو دیسکورد را داشته و در کنار آن شما می‌توانید اقدام به ارتقا سرورهای دیسکورد کنید.

بوست سرور دیسکورد چیست؟

همان‌طوری که بیان کردیم، بوست سرور دیسکورد قابلیتی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید امتیازات و مزایا بیشتری به سرورهای خود بدهید. شما می‌توانید Server Boosts را به طور جداگانه یا به‌عنوان بخشی از اشتراک Nitro خریداری کنید. در این بین اگر بخواهیم شما را با مزایا و قابلیت های Nitro Discord آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این ویژگی‌ها باعث شده تا افرادی که صاحب سرور در دیسکورد هستند، برای ارتقا سرورهای خود به سراغ بوست سرور دیسکورد آمده و آن را خریداری کنند.

جمع‌بندی

همانطور که در این مقاله با هم دیگر خواندیم، نیترو دیسکورد یکی از سرویس های جانبی پلتفرم Discord است که به شما امکانات ویژه ای همچون آیکون های اختصاصی برای پروفایل، دسترسی به کیفیت بالاتر صدا در مکالمات صوتی و تصویری می‌دهد و همچنی سعی کردیم به بررسی انواع Nitro Discord یعنی نیترو بوست و کلاسیک بپردازیم و شما را با مزایا و ویژگی های این این دو سرویس نیز آشنا کنیم.

منبع: support.discord.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 9 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

نیترو دیسکورد یک سرویس اشتراکی پولی برای برنامه دیسکورد است. با خرید این اشتراک و عضویت در آن کاربران می‌توانند به ویژگی‌های مختلفی دسترسی پیدا کنند.

دسترسی به ایموجی‌های بیشتر، امکان آپلود فایل‌های با حجم بیشتر، بهبود کیفیت صدا، امکان ایجاد بنرهای قابل تنظیم و برای سرورها و استریم‌ها و امکان بایگانی پیشرفته چت‌ها از مهم‌ترین قابلیت های Nitro Discord است.

بوست سرور دیسکورد ویژگی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از طریق آن قابلیت‌های سرورهای خود را افزایش داده و به شکل حرفه‌ای‌تری سرورهای خود را به بهترین شکل ممکن و به‌‍‌صورت کامل مدیریت کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد