فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش ساخت اکانت ریزر گلد
ریزر

آموزش ساخت اکانت ریزر گلد

مهدی داوری
انتشار در 1 اسفند 1401

در صورتی که گیمر حرفه‌ای هستید، مطمئن نام کمپانی ریزر را شنیده‌اید. این مجموعه برای راحت کردن کار گیمرهای بازی‌های آنلاین، سیستم جدیدی به نام ریزر گلد را ایجاد کرده است. سرویس ریز گلد یک اعتبار مجازی است که گیمرها در سراسر جهان می‌توانند از این سرویس استفاده کرده و خریدهای درون برنامه بازی‌های مختلف را از طریق Razer Gold انجام دهند. در این بین یکی از سوالات مهمی که گیمرها به‌منظور استفاده از سرویس Razer Gold مطرح می‌کنند این است که چگونه می‌توان به ساخت اکانت ریزر گلد پرداخت و از آن استفاده کرد. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا به بررسی نحوه درست کردن حساب کاربری ریزر گلد پرداخته و در این زمینه توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

طریقه درست کردن حساب کاربری ریزر گلد

روش ساخت اکانت ریزر گلد

در صورتی که قصد دارید تا به خرید درون برنامه ای بازی ها، با استفاده از سرویس ریزر گلد بپردازید؛ قبل از خرید گیفت کارت Razer Gold، در گام اول نیاز است تا اکانت خود را در این سرویس بازی ایجاد کنید.

در ابتدا نیاز است تا وارد وب‌سایت ریزر گلد به آدرس Gold.Razer.Com شوید. سپس باید در صفحه اصلی ریزر گلد در سمت راست بالا صفحه اصلی بر روی گزینه Create Account کلیک کنید. در صورتی که قبلاً اکانت ریزر گلد را ایجاد کرده‌اید، می‌توانید با کلیک بر روی گزینه  Sign In وارد اکانت خود شوید. اگر کاربر جدید هستید و قصد دارید تا برای اولین‌بار یک حساب کاربری ریزر گلد ایجاد کنید، باید گزینه Create Account را انتخاب کنید.

مرحل ساخت اکانت ریزر گلد

در صفحه بعدی برای ساخت اکانت نیاز است تا اطلاعات مختلفی که از شما خواسته می‌شود را وارد کنید. برای انجام این کار باید فرم Create Razer Id Account را تکمیل کنید. اگر بخواهیم در مورد پر کردن این فرم صحبت کنیم باید گفت که در قسمت Razer ID نیاز است تا یک آیدی منحصربه‌فرد را برای اکانت خود انتخاب کرده و آن را وارد کنید. در صورتی که آیدی انتخابی قبلاً توسط کاربر دیگری مورد استفاده قرار گرفته باشد، نیاز است تا آیدی دیگری را انتخاب کنید.

در قسمت Email نیاز است تا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. سپس باید در بخش Password یک رمز عبور را برای اکانت خود انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که به دلیل آن که سرویس ریزر گلد به موضوعات مالی و اقتصادی وابسته است، به همین دلیل حتماً یک رمز عبور قوی را برای اکانت خود انتخاب کنید. سپس باید روی گزینه Start کلیک کنید.

مراحل ایجاد اکانت Razer Gold

نکته مهمی که باید بدانید این است که اگر اکانت فیس‌بوک، گوگل و یا توییچ دارید، می‌توانید بدون وارد کردن این اطلاعات، حساب کاربری ریزر گلد خود را به اکانت تان در یکی از این سرویس‌ها متصل و از این طریق به‌سرعت حساب خود را در سرویس Razer Gold ایجاد کنید. در بخش بعدی باید شرایط و قوانین سرویس ریزر گلد را بررسی و سپس برای ادامه بر روی دکمه Accept کلیک کنید.

مراحل درست کردن حساب کاربری ریزر گلد

در صفحه بعدی پلتفرم ریزر گلد اعلام می‌کند که یک ایمیل حاوی لینک فعال‌سازی را برای شما ارسال کرده است. به‌منظور تأیید اکانت خود نیاز است تا وارد ایمیل خود شوید و روی لینکی که در آن وجود دارد کلیک کنید. انجام این کار باعث می‌شود تا مرحله وریفای اکانت Razer Gold انجام شود. در صورتی که ایمیلی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید روی گزینه Re–Send Email کلیک کنید تا فرایند ارسال مجدد ایمیل فعال‌سازی انجام شود. پس از پایان عملیات وریفای با تصویر زیر روبرو مواجه می‌شوید که به شما بیان می‌کند که اکانت Razer Gold ایجاد شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

تایید ایمیل در مراحل ساخت اکانت ریزر Gold

پس از وریفای ایمیل از شما درخواست می‌شود که علاقه دارید تا پیام‌ها و توصیه‌های Razer را دریافت کنید یا خیر. پس از انتخاب موارد مورد نظرتان نیاز است تا بر روی Next کلیک کنید. سپس وارد حساب خود خواهید شد.

مرحله آخر ساخت اکانت ریزر گلد

شما باید در گام بعدی برای تایید حساب ریزر گلد بر روی اکانت خود در بالای سمت راست صفحه کلیک کنید. در منو باز شده باید بر روی گزینه سبز رنگ که عبارت Proceed بر روی آن نوشته شده کلیک کنید. سپس باید در لیست موجود در این صفحه، از بین کشورهای مختلف، یک منطقه را انتخاب و سپس بر روی دکمه Confirm کلیک کنید. با انجام این کار به‌صورت کامل ولت یا اکانت Razer Gold شما با موفقیت ساخته می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید پروفایلتان را نیز تکمیل کنید.

 در صورتی که قصد دارید تا پروفایل خود را تکمیل کنید، باید یک بار دیگر به بخش اکانت خود بروید و روی گزینه Complete Your Profile کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده می‌توانید اطلاعات مختلف را وارد و از این طریق پروفایل ریزر گلدتان را تکمیل کنید.

نحوه ی شارژ ریزر گلد

آموزش شارژ کیف پول ریزر گلد

پس از آن که مراحل درست کردن حساب کاربری ریزر گلد به پایان رسید، در صورتی که قصد دارید تا کیف پول و ولت Razer Gold خود را شارژ کنید نیاز است تا در منو Gold بر روی گزینه Reload Now کلیک کنید.

مراحل شارژ کیف پول ریزر گلد

در مرحله بعدی برای شارژ حساب باید روی گزینه Razer Gold Pin کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده مطابق با تصویر زیر نیاز است تا در کادر موجود، کد گیفت کارت Razer Gold را وارد کرده و سپس بر روی دکمه Next کلیک کنید.

مراحل شارژ ریزر گلد

در صورتی که کد گیفت کارت ریزر گلد را به‌درستی وارد کرده باشید، در نهایت پیام Successful به شما نمایش داده می‌شود.

قسمت وارد کردن کد گیفت کارت ریزر گلد

سپس موجودی گیفت کارت به کیف پول Razer Gold شما اضافه می‌شود و می‌توانید در بازی‌های آنلاین مورد نظر خود از این ارز استفاده کنید.

پیام موفقیت آمیز بودن شارژ حساب در ریزر گلد

حرف آخر

سرویس ریزر گلد یکی از بزرگترین سرویس های خرید درون برنامه ای باز است که پیش نیاز استفاده از آن، داشتن یک حساب کاربری Razer Gold است که در این مطلب به بررسی آموزش ساخت اکانت ریزر گلد پرداخته و بیان کردیم که چگونه می‌توانید به‌راحتی حساب خود را در این سرویس ایجاد و اکانتتان را شارژ کنید. توجه به موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌سرعت به ایجاد اکانت Razer Gold بپردازید، تا بتوانید از خدمات این سرویس بازی استفاده کنید.

منبع: liquidsky.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 20 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

Razer Gold سرویس است که شما می‌توانید از آن برای خرید درون برنامه‌ای در بازی‌های آنلاین استفاده کنید.

در حال حاضر شما می‌توانید در بیش از هزاران بازی آنلاین مختلف از کیف پول Razer Gold خود استفاده و خریدهای درون برنامه‌ای را به‌سرعت انجام دهید.

بله شما می‌توانید به‌صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه اکانت ریزر گلد را ایجاد و از آن استفاده کنید. البته برای شارژ اکانت باید با پرداخت هزینه اقدام به خرید گیفت کارت ریزر گلد کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد