فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
گیفت کارت ریزر گلد چیست؟
ریزر

گیفت کارت ریزر گلد چیست؟

مهدی داوری
انتشار در 3 اردیبهشت 1402

ریزر گلد یک ارز دیجیتالی است که گیمرها از طریق آن می‌توانند در فروشگاه آنلاین Razer اقدام به خرید بازی کرده و یا در بازی‌های مختلف خرید درون‌برنامه‌ای را انجام دهند. در این بین برای آن که بتوانید از سرویس ریزر گلد استفاده کرده و آیتم‌های درون بازی در بیش از 42000 بازی و محتوای مختلف را با استفاده از اعتبار کیف پول Razr Gold خریداری کنید، نیاز است تا اکانت خود را شارژ کنید. برای انجام این کار می‌توانید از گیفت کارت ریزر گلد استفاده کنید. به منظور بررسی و معرفی Razer Gold Gift Card با ما همراه باشید تا در این مطلب از سایت وب گیفت اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

گیفت کارت ریزر گلد چیست؟

گیفت کارت ریزر گلد، یک کارت دیجیتال پیش‌پرداخت است که می‌توانید از آن برای شارژ و افزایش اعتبار در حساب ریزر گلد خود از آن استفاده کنید.پس از انجام این کار می‌توانید از اعتبار موجود در گیفت کارت ریزر گلد خود برای خرید بازی و سایر محتوای دیجیتال استفاده کنید.

 همچنین نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پس از انتقال پول و اعتبار از گیفت کارت به کیف پول ریزر گلد خود، می‌توانید امتیاز Razer Silver نیز دریافت کرده و از این امتیاز برای دسترسی به تخفیف‌های انحصاری ریزر استفاده کنید. نکته مهمی که در مورد کارت هدیه ریزر گلد باید به آن توجه داشته باشید این است که گیفت کارت‌های ریزر گلد در مبالغ مختلف از 10 تا 500 دلار موجود است و می‌توانید متناسب با نیاز خود گیفت کارتی با اعتبار مناسب را خریداری کنید.

کاربرد گیفت کارت ریزر گلد

مزایا و کاربرد گیفت کارت ریزر گلد

گر بخواهیم شما را با مزایا و کاربردهای گیفت کارت ریزر گلد آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این ویژگی‌ها و مزایا باعث شده تا گیفت کارت ریزر گلد محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد.

از کجا گیفت کارت ریزر بخریم؟

یکی از سوالات مهمی که گیمرها مطرح می‌کنند این است که از کجا می‌توان گیفت کارت ریزر گلد خریداری کرد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که امکان خرید Razer Gold Gift Card از طریق وب سایت خود ریزر وجود دارد. با این حال به واسطه تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی که علیه گیمرهای ایرانی وجود دارد، نمی‌توان از داخل کشور و با استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی اقدام به خرید کارت هدیه ریزر گلد کرد.

در چنین شرایطی به منظور حل این مشکل، می‌توانید از طریق فروشگاه وب گیفت به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های واسط و به‌صورت ریالی اقدام به خرید گیفت کارت ریزر گلد کنید. همچنین فروشگاه وب گیفت این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید به‌راحتی محدودیت‌ها و تحریم‌ها را دور بزنید.

نحوه وارد کردن گیفت کارت ریزر گلد

نحوه وارد کردن گیفت کارت ریزر گلد

پس از آن که شما را با گیفت کارت ریزر گلد آشنا کردیم، حال نیاز است تا به این سؤال مهم پاسخ دهیم که نحوه وارد کردن گیفت کارت ریزر گلد چگونه است؟ در صورتی که از فروشگاه وب گیفت کارت هدیه ریزر گلد را خریداری کردید، یک کد به شما ارائه می‌شود. سپس بعد از درست کردن اکانت Razer برای وارد کردن این کارت هدیه و ردیم کردن آن، نیاز است تا گام‌های زیر را بردارید:

پس از انجام این کارها اکانت شما شارژ شده و می‌توانید به‌راحتی از ریزر گلد برای خرید درون‌برنامه‌ای در بازی‌های مختلف استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم که به صورت خلاصه شما را با گیفت کارت ریزر گلد و موارد استفاده آن از جمله خرید بازی و آیتم های  داخل بازی آن آشنا کنیم. و به بررسی شیوه خرید گیفت کارت Razer Gold و مزایا استفاده از آن و نحوه وارد کردن آشنا کنیم. تا بتوانید به راحتی و با شناخت کامل نسبت به خرید نوع گیفت کارت ریزر گلد خود اقدام کنید و به راحتی حساب کاربری خود را شارژ کنید.

منبع: gold.razer.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 4 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

گیفت کارت ریزر گلد، یک کارت پیش‌پرداخت است که می‌توانید از آن برای شارژ و افزایش اعتبار در حساب ریزر گلد خود از آن استفاده کنید.

به وب سایت gold.razer.com وارد شده و به اکانت تان Login کنید. سپس در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، روی Reddem Now کلیک کنید. روی گزینه Razer Gold PIN کلیک کرده و کد موجود بر روی کارت هدیه ریزر گلد خود را وارد کنید.

شما می‌توانید از سرویس ریزر گلد استفاده کرده و آیتم‌های درون بازی در بیش از 42000 بازی و محتوای مختلف را خریداری کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد