فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
روش ردیم گیفت کارت ریزر گلد
ریزر

روش ردیم گیفت کارت ریزر گلد

مهدی داوری
انتشار در 16 اردیبهشت 1402

سرویس ریزر گلد یکی از سرویس‌های فعال در حوزه پرداخت بین‌المللی است. در واقع این پلتفرم و سرویس به نحوی است که با استفاده از آن می‌توانید در بازی‌هایی که اعتبار مجازی دارند، به‌راحتی با استفاده از گیفت کارت Razzer گلد، اقدام به خرید ارز مجازی داخل بازی‌ها کرده و از این طریق فرایند خرید آیتم‌های مختلف در صدها بازی گوناگون را تنها با استفاده ریزر گلد انجام دهید. در این بین یکی از چالش‌هایی که گیمرها با آن مواجه هستند این است که چگونه می‌توان اقدام به ردیم گیفت کارت ریزر گلد کرد؟

به منظور بررسی نحوه وارد کردن گیفت کارت Razer Gold با ما در سایت وب گیفت همراه باشید تا در این مطلب نگاهی شیوه استفاده از گیفت کارت ریزر گلد انداخته و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

نحوه وارد کردن گیفت کارت ریزر گلد

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که شیوه استفاده از گیفت کارت ریزر گلد چگونه است باید گفت که برای استفاده از این گیفت کارت‌ها، نیاز است تا در گام اول، بعد از ساخت اکانت ریز گلد، حساب خود را از این طریق شارژ کرده و سپس در بازی‌ها مختلف، از کیف پول دیجیتال ریزر گلد خود برای خرج کردن اعتبارتان استفاده کنید.

همچنین یکی از مهم‌ترین مواردی که برای شارژ گیفت کارت Razer Gold باید به آن توجه داشته باشید این است که باید ریجن اکانت شما با ریجن گیفت کارت ریزر گلد یکسان باشد. به همین دلیل نیاز است تا در هنگام خرید گیفت کارت ریزر گلد، حتماً محصولی را خریداری کنید که با ریجن اکانت شما یکسان باشد.

از سوی دیگر به واسطه تحریم‌هایی که علیه گیمرهای ایرانی وجود دارد، برای ردیم گیفت کارت ریزر گلد نیاز است تا از برنامه‌های تغییر دهنده IP استفاده کنید. سپس باید مراحل زیر را طی کنید تا بتوانید اقدام به وارد کردن گیفت کارت Razer Gold کنید:

بخش ردیم گیفت کارت ریزر گلد

با انجام این مراحل وارد بخش صفحه ریزر گلد خود خواهید شد. اگر به تازگی در سرویس ریزر گلد ثبت‌نام کرده باشید، با خطای زیر مواجه خواهید شد:

We have not detected a Razer Gold and Silver wallet associated with this Razer ID. Please follow the steps below to continue

این خطا به آن معنا است  که شما کیف پولی برای اکانت خود ایجاد نکرده‌اید. برای ساخت اکانت باید گام‌های زیر را بردارید:

مراحل استفاده از گیفت کارت ریزر گلد

مرحله شارژ گیفت کارت ریزر گلد

پس از انجام این مراحل، می‌توانید به بهترین شکل ممکن اقدام به وارد کردن گیفت کارت Razer Gold کرده و از این طریق حساب خود را شارژ کنید. حال می‌توانید از این سرویس در بازی‌های موردنظرتان انتخاب کنید.

بهترین روش خرید گیفت کارت ریزر گلد در ایران

پس از آن که در مورد شیوه استفاده از گیفت کارت ریزر گلد اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم، حال نیاز است تا به بررسی بهترین روش خرید کارت هدیه ریزر گلد بپردازیم. به‌صورت کلی شما می‌توانید از طریق وب سایت ریزر گلد، اقدام به خرید گیفت کارت‌های این سرویس با اعتبار مورد نظر خود کنید. در این بین یکی از مشکلاتی که گیمرهای ایرانی با آن مواجه هستند این است که به واسطه تحریم‌های مالی که علیه کاربران ایرانی وجود دارد، شما نمی‌توانید به‌صورت ریالی و با استفاده از کارت‌های بانکی داخل کشور اقدام به خرید این کارت‌ها هدیه کنید.

در چنین شرایطی نیاز است تا از طریق فروشگاه‌های داخل کشور برای خرید این کارت‌های هدیه اقدام کنید. یکی از برترین فروشگاه‌های فعال در این حوزه، مجموعه وب گیفت است. شما می‌توانید از طریق این فروشگاه اقدام به خرید گیفت کارت ریزر گلد کرده و از این طریق اقدام به شارژ اکانت خود کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های مجموعه وب گیفت می‌توان به فروش گیفت کارت به‌صورت ریالی و با قیمت مقرون‌به‌صرفه اشاره کرد.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت، نگاهی به شیوه استفاده از گیفت کارت ریزر گلد انداخته و بیان کردیم که چگونه می‌توانید مراحل وارد کردن گیفت کارت Razer Gold را انجام دهید. تا به راحتی با شارژ حساب ریزر گلد خود، اقدام به خرید بازی و آیتم های داخل بازی کنید.

منبع: razer.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 20 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

وارد وب سایت gold.razer.com شده و وارد اکانت خود شوید. سپس باید به بخش Gold آمده و روی Reload کلیک کنید. اگر کیف پول ندارید، روی دکمه Confirm کلیک کرده و گزینهRazer Gold Pin را انتخاب کنید. حال باید در کادر مشخص شده، پین کد گیفت کارت ریزر گلد را وارد کنید.

بله شما می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای تغییردهنده IP، وارد وب سایت ریزر گلد شده و سپس اقدام به ردیم گیفت کارت ریزر گلد کنید.

شما می‌توانید از طریق وب سایت وب گیفت، اقدام به خرید کارت هدیه ریزر گلد کرده و به‌صورت ریالی این کارت‌ها را از وب سایت وب گیفت سفارش دهید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد