فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
گیفت کارت نتفلیکس چیست؟
مقالات گیفت کارت

گیفت کارت نتفلیکس چیست؟

مهدی داوری
انتشار در 20 اسفند 1401

نتفلیکس یکی از سرویس‌ها و پلتفرم‌هایی است که از آن می‌توانید اقدام به پخش فیلم، سریال و انیمیشن به‌صورت آنلاین کرده و از این طریق اقدام به استریم محتوا مورد نظر خود کنید. در این بین به منظور استفاده از سرویس نتفلیکس نیاز است تا اقدام به پرداخت هزینه ماهانه کرده و اشتراک این سرویس را پرداخت کنید.

در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به این سؤال بسیار مهم پاسخ دهیم که گیفت کارت نتفلیکس چیست؟ و چگونه می‌توان از آن برای خرید اشتراک استفاده کرد.

گیفت کارت نتفلیکس چیست؟

نتفلیکس (Netflix) یک سرویس پخش آنلاین آمریکایی است که طیف گسترده ای از فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، مستندها و محتوای اصلی را ارائه می دهد. این پلتفرم استریم ویدیویی، به دلیل نرخ اشتراک مقرون به صرفه و توانایی آن در ارائه دسترسی افراد به مجموعه‌ی وسیعی از محتوا، بسیار محبوب شده است.

گیفت کارت نتفلیکس یک کارت هدیه است که می توان آن را برای اشتراک نت فلیکس استفاده کرد. گیفت کارت یک روش راحت و محبوب برای پرداخت اشتراک نتفلیکس یا هدیه دادن اشتراک به شخص دیگری است. که در انواع قیمت های موجود است و به راحتی می توان آن را به صورت آنلاین از وب گیفت خریداری کرد

پلن‌های قابل خرید با گیفت کارت NETFLIX

در صورتی که قصد دارید تا از کارت هدیه نت فلیکس استفاده کنید، نیاز است تا در گام اول پلن مناسبی را انتخاب کنید. نکته مهم این است که شرکت نتفلیکس پلن‌های گوناگونی را برای کاربران در نظر گرفته است و شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید گیفت کارت Netflix کرده و از این طریق، عضو یکی از پلن‌های سرویس استریم نتفلیکس شوید.

نام پلن قیمت فرمت ویدیویی کیفیت تصویر تعداد استریم همزمان قابلیت دانلود
Basic 8.99 دلار SD 480p 1 خیر
Standard 13.99 دلار HD تا 1080p 2 بله
Premium 17.99 دلار 4K HDR تا 4K 4 بله

در صورتی که عضو هر یک از پلن‌های سرویس نتفلیکس شوید، می‌توانید اپلیکیشن نتفلیکس را بر روی تلویزیون هوشمند، رایانه، تلفن همراه و تبلت خود نصب کرده و از این طریق اقدام به تماشا فیلم و سریال‌های موجود در سرویس نتفلیکس کنید.

همچنین نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که اقدام به خرید گیفت کارت نتفلیکس در پلن‌های مختلف کنید، می‌توانید متناسب با پلنی که عضو آن می‌شوید، از سرویس نتفلیکس در دستگاه‌های مختلف به‌صورت هم‌زمان استفاده کنید.

کاربرانی که اقدام به خرید Netflix Gift card پلن پریمیوم می‌کنند، می‌توانند به‌صورت هم‌زمان از طریق 4 دستگاه مختلف به سرویس نتفلیکس متصل شده و از این طریق 4 کاربر می‌توانند به‌صورت هم‌زمان از این سرویس استفاده کنند.

در صورتی که گیفت کارت Netflix نسخه استاندارد را خریداری کنید، تعداد کاربرانی که می‌توانند به‌صورت هم‌زمان از این سرویس استفاده کنند 2 نفر بوده و در نهایت اگر عضو سرویس بیسیک شوید، تنها 1 نفر به‌صورت می‌تواند از این پلتفرم استفاده کنند.

شیوه خرید گیفت کارت Netflix

در صورتی که قصد دارید تا اقدام به خرید گیفت کارت نتفلیکس کنید، نیاز است تا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. در وهله اول نیاز است تا از یک مجموعه معتبر اقدام به خرید این دسته از کارت‌های هدیه کنید.

همچنین به دلیل آن که قیمت گیفت کارت‌های نتفلیکس بر اساس ریجن آن دارای قیمت‌های متفاوت است، برای خرید این دسته از کارت‌های هدیه نیاز است تا ریجن مناسبی را انتخاب کنید. در کنار این که نتفلیکس در داخل کشور فیلتر شده، امکان ساخت اکانت نتفلیکس نیز را برای کاربران ایرانی و در ریجن ایران بسته است.

به همین دلیل است که کاربران ایرانی نیاز دارند تا برای استفاده از سرویس نتفلیکس از نرم‌افزارهای تغییر دهنده IP استفاده کرده و از طریق یک ریجن دیگر اقدام به ایجاد اکانت Netflix کنید. IP که از آن برای ساخت اکانت Netflix استفاده می‌کنید، ریجن اکانت شما را تعیین می‌کند.

در چنین شرایطی نیاز است تا برای خرید کارت هدیه نتفلیکس به سراغ ریجن مناسب بیایید. موضوع دیگری که باید در نحوه خرید اشتراک نتفلیکس به آن توجه داشته باشید این است که برای خرید گیفت کارت پیشنهاد ما این است که پلنی که قصد دارید تا عضو آن شوید را مشخص کرده و سپس متناسب با قیمت پلن، گیفت کارتی با اعتبار کافی را خریداری کنید.

شیوه ساخت اکانت و وارد کردن گیفت کارت نتفلیکس

برای استفاده از گیفت کارت نتفلیکس، ابتدا باید یک اکانت نتفلیکس ایجاد کنید. اگر قبلاً اکانت نتفلیکس دارید، می‌توانید از همان اکانت استفاده کنید.

برای ثبت نام در نتفلیکس و وارد کردن گیفت کارت نتفلیکس نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن این مراحل، اعتبار گیفت کارت به اکانت شما اضافه می‌شود و می‌توانید از آن برای خرید اشتراک نتفلیکس استفاده کنید. به منظور استفاده از گیفت کارت نتفلیکس نیاز است تا به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

قیمت گیفت کارت‌های نتفلیکس

در صورتی که قصد دارید تا گیفت کارت نتفلیکس خریداری کنید، باید به این نکته توجه کنید که قیمت این گیفت کارت‌ها، به کشور یا منطقه جغرافیایی که قصد خرید در آن را دارید، بستگی دارد. رایج‌ترین انواع گیفت کارت‌های نتفلیکس مربوط به ریجن آمریکا هستند که قیمت آن‌ها به شرح زیر است:

علاوه بر این، گیفت کارت‌های نتفلیکس با ارزهای دیگری مانند یورو، پوند و لیر ترکیه نیز در دسترس هستند. قیمت ریالی این گیفت کارت‌ها نیز به نرخ روز ارزهای مربوطه بستگی دارد.

مزیت گیفت کارت نتفلیکس

گیفت کارت‌های نتفلیکس یک روش راحت و آسان برای پرداخت اشتراک نتفلیکس است. استفاده از این گیفت کارت‌ها مزایا گوناگونی دارد. از مهم‌ترین مزایا این کارت هدیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) راحتی استفاده

گیفت کارت نتفلیکس را می‌توانید به‌صورت آنلاین یا از طریق فروشگاه‌های معتبر خریداری کرد. سپس، کد گیفت کارت را می‌توان به‌راحتی در سایت نتفلیکس وارد کرد. این در حالی است که اگر قصد دارید تا از روش‌های دیگر برای خرید اشتراک نتفلیکس استفاده کنید، باید کارت‌های بانکی بین‌المللی یا حساب پی پال داشته باشید.

2) امکان دور زدن تحریم‌ها

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایا استفاده از گیفت کارت نتفلیکس، امکان دور زدن تحریم‌ها است. در واقع از آن جایی که کشور ما تحریم اقتصادی است و نمی‌توانید نقل و انتقالات مالی بین‌المللی انجام دهید، به همین دلیل اگر قصد دارید تا اشتراک نتفلیکس را خریداری کنید، نیاز است تا از کارت‌های هدیه استفاده کنید.

3) قابلیت هدیه دادن

گیفت کارت نتفلیکس را می‌توانید به‌عنوان هدیه به دوستان و خانواده خود بدهید. این یک هدیه عالی برای افرادی است که به تماشای فیلم و سریال علاقه دارند.

4) امکان تغییر ریجن

یکی دیگر از مزایایی که خرید و استفاده از گیفت کارت نتفلیکس دارد، امکان تغییر ریجن است. از آن جایی که پلتفرم نتفلیکس برای هر ریجن دارای محتوای انحصاری است، با استفاده از گیفت کارت‌های آن منطقه، می‌توانید به این محتواهای انحصاری دسترسی پیدا کنید.

جمع‌بندی

گیفت کارت نتفلیکس یک کارت هدیه است که می توان آن را برای اشتراک نتفلیکس استفاده کرد و به کاربران امکان دسترسی به مجموعه وسیعی از فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و مستند ها را می دهد.

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به بررسی گیفت کارت نتفلیکس بپردازیم و شما را با کاربرد ها و ویژگی های پلن های قابل خریداری با Netflix Gift Card آشنا کنیم.

منبع: help.netflix.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2 آذر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

بله شما می‌توانید با خرید کارت هدیه نتفلیکس و با استفاده از برنامه‌های تغییردهنده IP، از گیفت کارت نتفلیکس برای عضویت در پلتفرم نتفلیکس و خرید اشتراک آن استفاده کنید.

شما می‌توانید از Netflix Gift card برای شارژ اکانت نتفلیکس خود، عضویت در پلن‌های مختلف نتفلیکس و یا هدیه دادن آن به دیگران استفاده کنید.

وقتی که موجودی کارت هدیه نتفلیکس تمام شده است، اشتراک شما به حالت تعلیق درمی‌آید تا زمانی که شما یک روش پرداخت جدید یا کارت هدیه دیگری به حساب خود اضافه کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد