فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
نحوه خرید اشتراک نتفلیکس
راهنمای خرید

نحوه خرید اشتراک نتفلیکس

مهدی داوری
انتشار در 6 فروردین 1402

نتفلیکس یکی از بهترین پلتفرم‌های پخش و استریم فیلم و سریال که محبوبیت بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد، پلتفرم نتفلیکس است. کاربران ایرانی به منظور دسترسی به این پلتفرم و استفاده از آن همواره این سؤال بسیار مهم را مطرح می‌کنند که نحوه خرید اشتراک نتفلیکس چگونه است؟ به‌صورت کلی به واسطه تحریم‌هایی که علیه کاربران ایرانی وجود دارد، شما نمی‌توانید از طریق کارت‌های اعتباری در داخل کشور اکانت نتفلیکس را خریداری کنید.

در چنین شرایطی به منظور حل این مشکل می‌توانید از روش‌های دیگری به‌عنوان شیوه خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس، همچون استفاده از گیفت کارت و ردیم کردن آن استفاده کنید. به منظور بررسی این مسئله با سایت وب گیفت همراه باشید تا در این زمینه توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

نتفلیکس چیست؟

پیش از بررسی راهنما خرید اشتراک نتفلیکس نیاز است تا در مورد این سرویس اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. نتفلیکس (Netflix) یک پلتفرم استریم فیلم و سریال است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تنها با استفاده از یک اینترنت پر سرعت، فارغ از دستگاه خود، به‌راحتی جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا را مشاهده کنید.

پلتفرم‌های داخلی نظیر نماوا یا فیلیمو برخی از سرویس‌های مشابه نتفلیکس هستند که نسخه ضعیف‌تر و محدودتر این پلتفرم بوده؛ ولی شما می‌توانید با عضویت در این پلتفرم به هزاران فیلم و سریال برتر دسترسی پیدا کرده و از طریق این پلتفرم این محتواها را مشاهده کنید.

مزایا استفاده از Netflix

به‌صورت کلی استفاده از نتفلیکس، مزایا بسیار زیادی برای شما به همراه دارد. اگر بخواهیم شما را با مزایا این سرویس آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این ویژگی‌ها باعث شده تا پلتفرم نتفلیکس محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران پیدا کند که علاقه‌مند به تماشا فیلم و سریال‌های با کیفیت خارجی دارند.

پلن‌های نتفلیکس

به منظور بررسی شیوه خرید اکانت پرمیوم Netflix باید به این نکته اشاره کرد که پلتفرم نتفلیکس پلن‌های مختلفی را برای کاربران در نظر گرفته است. در راستای بررسی پلن‌های نتفلیکس، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) پلن Basic

پایه‌ای‌ترین پلن سرویس نتفلیکس، پلن Basic است. به منظور بررسی مزایا پلن Basic می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای افرادی که قصد دارند تا به‌تنهایی و با قیمت بسیار پایین از سرویس نتفلیکس استفاده کنند، این پلن بهترین گزینه به حساب می‌آید.

۲) پلن Standard

یکی از پلن‌های محبوب نتفلیکس، پلن Standard است. در راستای بررسی مزایا عضویت در این پلن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر قصد دارید تا با یک نفر دیگر به‌صورت اشتراکی از سرویس نتفلیکس استفاده کنید، می‌توانید به سراغ این پلن بیایید و عضو آن شوید.

۳) پلن Premium

برترین و گران‌قیمت‌ترین پلن سرویس نتفلیکس، پلن Premium است. در واقع با عضویت در این پلن می‌توانید به بهترین شکل ممکن از پلتفرم نتفلیکس استفاده کنید. از مهم‌ترین مزایا عضویت در پلن Premium می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی‌ها و مزایایی که این پلن دارد، باعث شده تا این پلن گزینه مناسبی برای خانواده و یا افرادی باشد که قصد دارند تا به‌صورت گروهی عضو پلن نتفلیکس شوند.

هزینه اشتراک Netflix چقدر است؟

در صورتی که قصد دارید تا هر یک از پلن‌های نتفلیکس را خریداری کنید، نیاز است تا مبالغ زیر را پرداخت کنید:

طرح قیمت/ماه
پایه 8.99 دلار
استاندارد 13.99 دلار
پریمیوم 17.99 دلار

البته موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ریجن شما بر روی هزینه اشتراک Netflix تاثیرگذار است. در واقع اگر به سراغ ریجن های ارزان قیمتی مثل ترکیه بروید، می‌توانید اشتراک نتفلیکس را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید.

گیفت کارت نتفلیکس چیست؟

به‌صورت کلی پلتفرم نتفلیکس این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید با خرید گیفت کارت Netflix، اشتراک این سرویس را به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید. با این حال یکی از مهم‌ترین مزایا استفاده از گیفت کارت نتفلیکس برای کاربران ایرانی، استفاده به‌عنوان یکی از روش‌های خرید اشتراک است.

در واقع به‌عنوان یکی از روش‌ها و نحوه خرید اشتراک نتفلیکس می‌توانید گیفت کارت این پلتفرم را خریداری کرده و با Redeem کردن آن عضو سرویس نتفلیکس شده و از آن استفاده کنید.

نحوه خرید اکانت نتفلیکس با استفاده از گیفت کارت

در صورتی که قصد دارید تا از طریق گیفت کارت، اکانت نتفلیکس را خریداری کنید، نیاز است تا از طریق فروشگاه‌های واسط فعال در این حوزه، اقدام به خرید کارت هدیه کنید. شما می‌توانید گیفت کارت‌های نتفلیکس را از طریق مجموعه وب گیفت خریداری کرده و از این طریق عضو این سرویس شوید.

در این بین، پس از دریافت گیفت کارت نتفلیکس، نیاز است تا بعد از درست کردن اکانت Netflix، برای ردیم کردن از طریق روش‌های زیر اقدام کنید. به‌صورت کلی برای ردیم کردن گیفت کارت‌ها دو روش آنلاین و یا از طریق اپلیکیشن نتفلیکس وجود دارد. در راستای بررسی این روش‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

از طریق وب سایت:

در صورتی که گیفت کارت پلتفرم نتفلیکس را خریداری کردید، برای استفاده از کارت هدیه نیاز است تا گام‌های زیر را بردارید:

در صورتی که قصد ندارید تا از طریق اپلیکیشن نتفلیکس اکانت خود را شارژ کنید، می‌توانید از این روش استفاده کنید.

از طریق اپلیکیشن:

به منظور بررسی شیوه خرید اکانت پرمیوم Netflix و استفاده از گیفت کارت آن باید به این نکته اشاره کرد که شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن نتفلیکس این کار را انجام دهید. برای ردیم کردن گیفت کارت نتفلیکس از طریق اپلیکیشن آن، نیاز است تا گام‌های زیر را طی کنید:

با طی کردن این گام‌ها، مبلغ گیفت کارت به اکانت شما اضافه می‌شود و می‌توانید از این طریق اقدام خرید اشتراک نتفلیکس کنید. اگر قبلا اشتراکی را خریداری نکرده باشید، می‌توانید از این مبلغ برای خرید اشتراک اقدام کرده و یا در صورتی که قبلا اشتراکی را خریداری کرده باشید، این مبلغ برای تمدید اشتراک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت شما را با شیوه خرید اکانت پرمیوم Netflix آشنا کرده و در مورد راهنما خرید اشتراک نتفلیکس با استفاده از گیفت کارت اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. توجه به موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید تحریم‌های موجود علیه کاربران ایرانی را دور زده و از این طریق عضو سرویس نتفلیکس شوید.

منبع: gamecardsdirect.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 5 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

اگر چه پلتفرم نتفلیکس کاربران ایرانی را تحریم کرده است، با این حال شما می‌توانید با استفاده از برنامه تغییردهنده آی پی اقدام به ایجاد اشتراک نتفلیکس کرده و از طریق گیفت کارت، عضو این سرویس شوید.

شما می‌توانید از طریق وب سایت وب گیفت، اکانت نتفلیکس را خریداری کرده و از این طریق عضو این پلتفرم استریم فیلم شوید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد