فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
همه چیز در مورد کالاف دیوتی وارزون موبایل
اکتیویژن

همه چیز در مورد کالاف دیوتی وارزون موبایل

مهدی داوری
انتشار در 7 فروردین 1402

مجموعه اکتیویژن به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولید و منتشر کننده بازی‌های ویدئویی، مجموعه محبوب Call of Duty موبایل را در اختیار دارد. این مجموعه که در سبک شوتر اول شخص است، چند سالی است که محبوب‌ترین بازی دنیا در این سبک به شمار می‌آید.

محبوبیت این بازی باعث شده تا شاهد عرضه نسخه جدیدی از این بازی برای گوشی‌های موبایل باشیم. نسخه جدید این مجموعه کالاف دیوتی وارزون موبایل نام دارد که می‌توانید آن را بر روی گوشی‌های هوشمند تجربه کرده و از این طریق لحظات فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. به منظور بررسی و معرفی Call of Duty Warzone Mobile با ما در سایت وب گیفت همراه باشید تا در این مطلب به این سؤال مهم پاسخ دهیم که کالاف دیوتی وارزون موبایل چیست؟

کالاف دیوتی وارزون چیست؟

اگر بخواهیم به این سؤال مهم پاسخ دهیم که کالاف دیوتی وارزون موبایل چیست باید گفت که وارزون موبایل نسخه جدیدی از بازی کالاف دیوتی است که در سبک بتل‌رویال بوده و در آن شما به همراه چندین بازیکن دیگر در جهان بازی باید با هم رقابت کرده و یکدیگر را از بین ببرید تا در نهایت یک بازیکن باقی بماند.

در بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل قرار است تا شاهد نبردهای حماسی، امکان حرکت و جابه‌جایی در نقشه با انواع مختلف وسایل نقلیه، محتوای خیره‌کننده، امکان انتخاب اپراتورهای مختلف، سلاح‌های روز دنیا و نقشه‌های فوق‌العاده هستیم. تمامی این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده تا Call of Duty Warzone Mobile تبدیل به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های روز دنیا شود.

همچنین لازم به ذکر است که گیم‌پلی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل به نحوی است که در آن 120 بازیکن در یک میدان نبرد روبه‌رو هم قرار می‌گیرند و این موضوع باعث می‌شود تا مبارزات در بازی Call of Duty Warzone Mobile شدیدتر و سخت‌تر شود. اگر از جمله گیمرهای بازی کالاف دیوتی موبایل هستید و قصد دارید تا گیم‌پلی حرفه‌ای‌تری را تجربه کنید، می‌توانید به سراغ کالاف دیوتی وارزون موبایل آمده و این بازی را تجربه کنید.

تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل

تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل

یکی از سؤالات بسیار مهمی که گیمرها مطرح می‌کنند این است که Call of Duty Warzone Mobile چه زمانی منتشر می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که در هنگام نگارش این مطلب، هنوز بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل به‌صورت رسمی منتشر نشده است. همچنین هنوز تاریخ عرضه وارزون موبایل نیز از سوی شرکت اکتیویژن به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

با این حال این بازی در حال حاضر در کشور استرالیا و برای گیمرهای این کشور در مرحله آلفا در دسترس است. شرکت اکتیویژن بازی Call of Duty: Warzone Mobile را در تاریخ 30 نوامبر در استرالیا به‌صورت محدود عرضه کرده است و اگر در استرالیا زندگی می‌کنید، می‌توانید این بازی را از طریق گوگل پلی برای گوشی‌های اندرویدی و یا از طریق اپ استور گوگل برای گوشی‌های iOS دانلود کرده و آن را تجربه کنید.

موضوع دیگری که در مورد تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل باید بدانید این است که شرکت اکتیویژن تایید کرده است که عرضه جهانی این بازی را برای سال 2023 برنامه‌ریزی کرده است. همچنین در 16 مارس 2023، کریس پلامر به‌عنوان یکی از رؤسا استودیو اکتیویژن اعلام کرده است که قرار است تا پس از استرالیا،Warzone Mobile در برخی از کشورها اروپایی و همچنین برخی از کشورهای قاره آمریکای جنوبی در دسترس قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که عرضه آهسته و منطقه به منطقه بازی Warzone Mobile این امکان را برای توسعه‌دهندگان فراهم کرده است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن اقدام به مدیریت بازی کرده و مشکلات آن را آرام آرام برطرف کنند.

مقایسه کالاف دیوتی موبایل با وارزون

فرق کالاف دیوتی موبایل با وارزون چیست؟

یکی دیگر از سوالات مهمی که گیمرهای بازی کالاف دیوتی موبایل مطرح می‌کنند این است که چه تفاوتی بین بازی Call of Duty Mobile و Call of Duty Warzone Mobile وجود دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که مهم‌ترین تفاوت بین بازی‌های Call of Duty Mobile و Call of Duty Warzone Mobile در حالت گیم‌پلی و بازی است.

در وهله اول بازی کالاف دیوتی موبایل طیف وسیعی از حالت‌های مختلف مانند Team Deathmatch، Frontline، Domination، Search and Destroy، Gun Game، Sniper Only، Battle Royale و Hardpoint 2 را به شما ارائه می‌دهد. این در حالی است که در بازی Call of Duty Warzone Mobile قرار است تا رویدادهای مختلف، گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر، گیم‌پلی عمیق‌تر و… را به نسبت بازی کالاف دیوتی موبایل به گیمرها ارائه دهد.

ویژگی‌ها

کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی واریزون

حجم 2.3 گیگابایت 1.9 گیگابایت
سازنده اکتیویژن تحت لیسانس شرکت های مختلف
نوع بازی شوتر اول شخص شوتر اول شخص
حالت بازی چند نفره آنلاین چند نفره آنلاین
سیستم عامل iOS و Android فقط iOS
هزینه رایگان، اما دارای خریدهای درون برنامه‌ای رایگان

اگر بخواهیم به‌صورت دقیق‌تری به بررسی و معرفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل بپردازیم باید گفت که گیم‌پلی این بازی قرار است تا شباهت بسیار زیادی به بازی کالاف دیوتی وارزون 2 روی کنسول‌ها و پی سی داشته باشد. همچنین قرار است تا ظاهر لوت‌ها در بازی وارزون موبایل مشابه با بازی وارزون ۲ باشد. از سوی دیگر با توجه به بزرگی نقشه بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل، شما می‌توانید از وسایل نقلیه مختلفی نظیر ATV ها در این بازی استفاده کنید.

همچنین یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در گیم‌پلی Call of Duty Warzone Mobile وجود دارد این است که پس از کشته شدن در این بازی، وارد گولاگ می‌شوید تا بتوانید در یک نبرد تن به تن شانس خود را برای بازگشت مجدد به دنیا بازی، امتحان کنید.

در حال حاضر بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل در حالت بتل‌رویال سه حالت مختلف تک نفره پنج دقیقه ای، سه نفره ۱۰ دقیقه ای و سه نفره ۵ دقیقه ای دارد و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود این بازی را تجربه کنید. همچنین در کالاف دیوتی وارزون موبایل شاهد حالت مولتی پلیری به نام Team DeathMatch نیز هستیم.

سیستم مورد نیاز برای کالاف دیوتی وارزون موبایل

سیستم مورد نیاز برای کالاف دیوتی وارزون موبایل

در صورتی که قصد دارید تا بازی Call of Duty Warzone Mobile را بر روی گوشی خود نصب کنید، نیاز است تا گوشی هوشمند شما ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

گوشی های آیفون:

قطعه سخت‌افزاری

مشخصات مورد نیاز

سیستم عامل iOS 13.0 یا بالاتر
پردازنده A11 Bionic یا بالاتر
حافظه رم حداقل 2 گیگابایت
فضای ذخیره سازی حداقل 6 گیگابایت فضای خالی
صفحه نمایش حداقل 4.7 اینچ با رزولوشن 1334 در 750 پیکسل
شبکه اتصال اینترنت پایدار با سرعت حداقل 30 مگابیت بر ثانیه
دستگاه آیفون 6S یا بالاتر

گوشی های اندروید:

قطعه سخت‌افزاری

مشخصات مورد نیاز

سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow یا بالاتر
پردازنده پردازنده‌های ۸ هسته‌ای یا بالاتر
حافظه رم حداقل 4 گیگابایت
فضای ذخیره سازی حداقل 10 گیگابایت فضای خالی
صفحه نمایش حداقل 5.5 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل
شبکه اتصال اینترنت پایدار با سرعت حداقل 30 مگابیت بر ثانیه

در صورتی که گوشی شما چنین سخت‌افزاری نداشته باشد، نمی‌توانید بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل را بر روی گوشی خود نصب کرده و آن را تجربه کنید.

حجم بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

حجم کالاف دیوتی وارزون موبایل چقدر است؟

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که حجم کالاف دیوتی وارزون موبایل چقدر است باید گفت که در حال حاضر چون بازی Call of Duty Warzone Mobile همچنان در نسخه آلفا است، به همین دلیل حجم این بازی در حال حاضر مشخص نیست. با این حال پیشنهاد می‌شود که حداقل 3 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در گوشی هوشمند خود داشته باشید تا بتوانید این بازی را بر روی گوشی خود نصب کنید.

آموزش دانلود کالاف دیوتی وارزون موبایل

از آن جایی که بازی Call of Duty Warzone Mobile در حال حاضر تنها در کشور استرالیا در دسترس است، به همین دلیل نیاز است تا برای دانلود این بازی چند گام مختلف را طی کنید. در وهله اول باید یک ایمیل استرالیا ایجاد کرده، IP گوشی خود را تغییر داده و سپس اقدام به دانلود بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل کنید. برای انجام این کار نیاز است تا گام‌های زیر را طی کنید:

با طی کردن این گام‌ها می‌توانید نسخه آلفا بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل را دانلود کرده و از این طریق بازی Call of Duty Warzone Mobile را تجربه کنید. همچنین لازم به ذکر است که برای تجربه این بازی نیاز است تا حتماً به فیلترشکن استرالیا وصل شوید تا بتوانید این بازی را تجربه کنید.

حرف آخر

در این مطلب از سایت وب گیفت شما را با بازی Call of Duty Warzone Mobile آشنا کرده و مهم‌ترین اطلاعاتی که در مورد این بازی باید بدانید، از جمله تاریخ انتشار، روش نصب و سیستم مورد نیاز را به شما ارائه کردیم. توجه به موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید با وجود محدودیت‌هایی که وجود دارد، بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل را دانلود و آن را تجربه کنید.

منبع: oneesports.gg

تاریخ آخرین به روزرسانی: 28 مهر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل نسخه جدیدی از بازی کالاف دیوتی موبایل است که توسط شرکت اکتیویژن ساخته شده است. این بازی در سال 2023 برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که این بازی در سال 2023 عرضه شود. در حال حاضر بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل در کشور استرالیا در دسترس است.

شما می‌توانید با استفاده از فیلترشکن استرالیا و یک جیمیل کشور استرالیا، در گوگل پلی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل را دانلود و این عنوان را تجربه کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد