فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل
اکتیویژن

بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

مهدی داوری
انتشار در 22 فروردین 1402

بازی Call of Duty: Mobile یک بازی جذاب است که توسط شرکت مشهور Activision توسعه داده شده است و از آن به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های اکشن برای گوشی‌های هوشمند یاد می‌شود. هر روزه تعداد بسیار زیادی از گیمرها جذب این بازی شده و این عنوان را تجربه می‌کنند.

 در این بین اگر قصد دارید تا به‌صورت حرفه‌ای بازی کالاف دیوتی موبایل را تجربه کنید، نیاز است تا دید کاملی در مورد بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل داشته باشید تا بتوانید از این طریق دست بالاتری نسبت به سایر رقبا به دست بیاورید. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به بررسی صفر تا صد تنظیمات کالاف دیوتی موبایل پرداخته و شما را با بهترین ستینگ کالاف دیوتی موبایل آشنا کنیم.

بهترین تنظیمات کنترلر COD موبایل

تنظیمات کنترلر کالاف دیوتی موبایل

تنظیمات COD Mobile نقش مهمی در نحوه عملکرد شما دارد و به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتماً با توجه به سبک بازی خود، اقدام به انتخاب بهترین ستینگ کال اف دیوتی موبایل کرده و از این طریق به شکل حرفه‌ای‌تری بازی کنید. در ادامه با توجه به سبک‌های مختلف بازی، شما را با بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل آشنا خواهیم کرد:

۱. بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل برای اسنایپ

اگر قصد دارید تا به‌عنوان یک اسنایپ حرفه‌ای در بازی کالاف دیوتی موبایل حضور پیدا کنید، بهترین تنظیمات اسنایپ کالاف به شرح زیر است:

۲. بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل بتل رویال

برخلاف بسیاری از بازی‌های بتل رویال برای گوشی‌های هوشمند، حالت Battle Royale در بازی کالاف موبایل دارای تنظیمات حساسیت جداگانه است. به منظور بررسی بهترین تنظیمات Call of Duty: Mobile برای حالت بتل رویال، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Camera Sensitivity for Battle Royale mode

Firing Sensitivity for Battle Royale mode

Gyroscope settings for Battle Royale mode

با انجام این ستینگ کال اف دیوتی موبایل می‌توانید در حالت بتل رویال، بهتر از سایر رقبا مبارزه کرده و احتمال پیروزی خود را افزایش دهید.

۳. بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل چهار انگشتی

اگر جز گیمرهایی هستید که بازی کالاف دیوتی موبایل را با چهار انگشت تجربه می‌کنید، می‌توانید از هر یک از لیوت های زیر استفاده کنید:

تنظیمات کالاف دیوتی موبایل چهار انگشتی

ستینگ کالاف دیوتی موبایل چهار انگشتی

تنظیمات COD موبایل چهار انگشتی

بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل برای انجام این بازی به‌صورت چهار انگشتی به شرح زیر است:

با انتخاب لیوت مناسب و انجام ستینگ کال اف دیوتی موبایل برای بازی به شکل 4 انگشتی، قادر خواهید بود تا به‌صورت حرفه‌ای‌تری این بازی را تجربه کنید.

۴. بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل دو انگشتی

اگر جز گیمرهایی هستید که دوست دارید تا بازی کالاف دیوتی موبایل را با 2 انگشت تجربه کنید، در وهله اول می‌توانید به سراغ یکی از لیوت های زیر بیایید:

همچنین بهترین تنظیمات Call of Duty: Mobile برای بازی به‌صورت 2 انگشتی به شرح زیر است:

Camera sensitivity:

Firing Sensitivity:

Gyroscope sensitivity:

۵. تنظیمات پرش کالاف دیوتی موبایل

اگر جز گیمرهایی هستید که همواره از طریق پریدن در هنگام حرکت، احتمال تیر خوردن خود را کاهش می‌دهید، می‌توانید از تنظیمات زیر برای بهبود این کار استفاده کنید:

همچنین پیشنهاد ما این است که دکمه‌های اسلاید و پرش را در مقابل دکمه تیراندازی خود قرار دهید. انجام این کار باعث می‌شود تا سرعت حرکت و تیراندازی شما بسیار بیشتر شود.

۶. تنظیمات سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل

تنظیم سنسیویتی کالاف دیوتی موبایل، کمک می‌کند تا حساسیت نشانه‌گیری و شلیک شما در این بازی استاندارد شده و بتوانید به شکل راحت‌تری این بازی را تجربه کنید. بهترین ستینگ کال اف دیوتی موبایل در بخش سنسیویتی به شرح زیر است:

همچنین برای تنظیم سنسیویتی در بخش مولتی پلیر، می‌توانید از تنظیمات زیر استفاده کنید:

البته به‌صورت کلی بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل در بخش سنسیویتی باید بر اساس نوع گوشی شما، میزان حساسیت صفحه، اندازه صفحه دستگاه و… مشخص شود.

تنظیمات صدا کالاف دیوتی موبایل

تنظیمات صدا کالاف دیوتی موبایل

تنظیم درست صدا در بازی کالاف دیوتی موبایل به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از صدا محیط استفاده کرده و از این طریق آگاهی محیطی بهتری در مبارزات پیدا کنید. بهترین ستینگ کال اف دیوتی موبایل در بخش صدا به شرح زیر است:

این تنظیمات باعث می‌شود تا بتوانید صدا محیط را به‌راحتی و به‌صورت درست بشنوید.

حتما بخوانید: آموزش ریست تنظیمات کال اف دیوتی

تنظیمات اسلحه کالاف دیوتی موبایل

تنظیمات اسلحه کالاف دیوتی موبایل

در بازی کالاف دیوتی موبایل شاهد سلاح‌های مختلفی هستیم. این مسئله باعث شده تا یکی از سؤالات مهم گیمرهای بازی کالاف دیوتی موبایل این باشد که بهترین تنظیمات Call of Duty: Mobile برای هر یک از سلاح‌های این بازی کدام است؟ اگر بخواهیم شما را با تنظیمات اسلحه کالاف دیوتی موبایل آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسلحه ASM10:

اسلحه CR-56:

اسلحه MK2:

اسلحه QQ9:

اسلحه MX9:

اسلحه DR-H:

اسلحه AK117:

اسلحه FENNEC:

اسلحه PP19 Bizon:

اسلحه AS VAL:

اسلحه Holger 26:

اسلحه AK47:

در صورتی که اسلحه‌های خود را به این نحو تنظیم کنید، می‌توانید به شکل بهتری از سلاح‌های خود در بازی کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت نگاهی به صفر تا صد تنظیمات کالاف دیوتی موبایل انداخته و تلاش کردیم تا شما را با بهترین تنظیمات Call of Duty: Mobile برای حالت‌های مختلف، از جمله تنظیمات اسلحه، صدا و کنترلر آشنا کنیم. تا به حرفه ترین صورت و همانند پلیر های حرفه ای به بازی بپردازید.

منابع:

تاریخ آخرین به روزرسانی: 26 آذر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

در بازی کالاف دیوتی موبایل شما می‌توانید تنظیمات بازی را تغییر داده و آن را متناسب با سبک بازی خود شخصی‌سازی کنید.

شما می‌توانید در بازی کالاف دیوتی موبایل اقدام به تنظیم حساسیت، نشانه‌گیری، ژیروسکوپ، صدا، لیوت و سلاح‌های خود کنید.

دیدگاه‌ها (2) آخرین نظرات کاربران
امید
27 اردیبهشت 1402

سلام وقت بخیر من با ایکس باکس بازی کالاف انجام میدم اما هروقت هندزفری میزنم متاسفانه یارهای من میگن صدات می پیچه و بد میاد mic خاموش کن با هندزفری های مختلف هم انجام دادم اما درست نشد وقتی حرف می زنم صدا تکرتر میشه و بد میاد لطفا راهنمایی کنید باتشکر

وب گیفت
پشتیبانی
در پاسخ به امید
1 خرداد 1402

سلام احتمالا مشکل از میکروفونتون هست.

افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد